Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
23 mei 2021 17:07
Een statuspagina zodat klanten niet zelf hoeven te informeren, maar proactief geïnformeerd worden was ook een van de mogelijkheden.
En wat als er geen status te geven is? De bestelling is gedaan, de container is op transport gegaan en daarna wordt het lastig. Onbekend wanneer deze aankomt in, waarschijnlijk, Rotterdam. Onbekend wanneer deze door de douane behandeld wordt en onbekend wanneer deze naar het distributiecentrum gebracht kan worden.
Niets vervelender dan steeds een vaste datum geven terwijl je bij voorbaat al weet dat niets zeker is.
Maar er is geïnformeerd. Er is immers al 4 keer aangegeven dat het vertraagd is. Ik lees nergens dat het 4 keer een reactie op een vraag van TS is of dat ze uit zichzelf dit gemaild hebben. Zekerheid dat er niets proactief geïnformeerd is is er dus niet.
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Hoe verhoudt het tijdstip van aanbod zich tot het excuus van corona en de logistieke puinhoop in het containervervoer? Had Samsung kunnen voorzien dat er problemen met de levering zouden kunnen zijn?
Uit ervaring kan ik hier nee op antwoorden. Niet zozeer spreek ik voor Samsung, maar in het algemeen. Elke verkoper maakt een planning op basis van normale verkopen en aanstaande acties. Een mooi voorbeeld hiervan is Aldi. Deze heeft geen bestelsysteem, computers weten op voorhand wat er verkocht gaat worden en wat er dus besteld moet worden. Hierdoor loop je een stap voor. Totdat.... Samsung weet dat ze een actie gemaakt hebben en weet welke datum ze in gedachte hebben. Er wordt ruim van te voren besteld wat in normale omstandigheden gewoon geleverd zal gaan worden. Boten varen een vaste route, containers gaan heen en weer en personeel kan geregeld worden. Vanwege de eerdere problemen met corona liepen de levertijden al op. Echter, sinds begin dit jaar lopen de levertijden alleen maar op. Dit is iets dat totaal niet vooral voorspeld kon worden. Daar heeft nu niet alleen Samsung last van, vele bedrijfstakken hebben problemen hier door. Niet in ieders vakgebied, daarom lijkt het probleem een stuk kleiner dan werkelijk zo is.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Vier keer melden dat er vertraging is, is natuurlijk niet hetzelfde als de klant informeren. De klant verder negeren is het tegengestelde van communiceren
Wat verstaat u dan wel onder informeren? Moet Samsung persoonlijk langskomen?
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Consumenten die bij een dropshipper bestellen zijn onnozel en moeten maar wachten of er uiteindelijk nog iets geleverd wordt. Zo niet, dan moeten ze het maar als leergeld zien.
Al sinds 2017 wordt gewaarschuwd waar op te letten bij het online kopen. Het aantal topics is ondertussen niet meer te tellen, in de eerste 3 maanden van dit jaar kwamen er zelfs dagelijks nieuwe topics bij. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Bestellen bij "webwinkels" zonder naam, zonder KVK, zonder contactgegevens, zonder adres is al niet slim te noemen. Maar dan de oplossing. Hoe kan je iets oplossen als je de verkoper niet kent? Dat is hetzelfde als op straat de welbekende speakers of pannen kopen en thuis gaat kijken wat je exact gekocht hebt. Dan kan je wel alle rechten gaan opnoemen, maar bij wie moet je zijn om je gelijk te halen?
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Consumenten die iets bestellen bij een grote multinational zijn ook onnozel als zij verwachten dat er volgens afspraak geleverd wordt, vanwege corona en gedoe met internationale logistiek in het algemeen en bij het Suezkanaal in het bijzonder.
We zitten nu in een uitzonderlijke situatie. Daar hebben niet alleen multinationals last van, iedereen heeft dat die zaken doet met/in het oosten. En omdat afspraken niet nagekomen kunnen worden is al 4 keer aangegeven dat het later wordt.
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Consumenten hebben wel bescherming via BW/consumentenrecht, maar het is niet fatsoenlijk om gebruik te maken van die rechten, want bedrijven hebben het ook moeilijk (alweer corona) en anders vallen er misschien wel ontslagen of gaat het bedtijf failliet en dan heeft niemand iets.
Toch wel een eer dat u alleen mijn mening er uit haalt. En ja, mijn mening is dat je niet in elk geval je gelijk moet halen. Soms is juist dit niet doen beter. Het is de vraag die je jezelf altijd moet stellen, wat schiet je er mee op? En in dit geval vrij weinig in mijn ogen. De container komt er niet sneller door en je zet ook nog eens kosten op het spel.
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Wie de consument uitlegt wat zijn rechten zijn, weet niet hoe de wereld in elkaar steekt.
Dat is in die bewuste topics ook uitgelegd waarom.
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Ik moet ook het woord onderbouwing nog laten vallen, om een en ander kracht bij te zetten.
Heel goed, daar wacht ik namelijk nog op.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Erthanax »

O die problemen met het containervervoer zijn er pas sinds begin van dit jaar? Ik dacht dat die er vorige zomer al waren en dat er toen voorspeld werd dat het nog lang zou duren, maar daarin vergis ik me kennelijk. Nee, dan valt Samsung werkelijk niets te verwijten.

Een statuspagina waar gemeld wordt dat er een container is; dat de container geladen is; dat hij op transport gaat naar de haven; dat hij klaar staat om geladen te worden; dat hij aan boord is; enz.; zo'n statuspagina is natuurlijk volstrekt onmogelijk en ook nog veel te duur, want ik heb geen idee hoe dat soort processen is ingericht. En als Samsung zelf al niet weet waar die container is, hoe kunnen ze dan de klant of de Aldi op de hoogte houden?

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Erthanax »

NeoDutchio schreef:
23 mei 2021 18:02
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Ik moet ook het woord onderbouwing nog laten vallen, om een en ander kracht bij te zetten.
Heel goed, daar wacht ik namelijk nog op.
Dat is toch niet meer nodig? U heeft zelf zojuist mijn leerpunten van een gedegen onderbouwing voorzien, waarvoor mijn oprechte dank.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Erthanax schreef:
23 mei 2021 18:07
Een statuspagina waar gemeld wordt dat er een container is; dat de container geladen is; dat hij op transport gaat naar de haven; dat hij klaar staat om geladen te worden; dat hij aan boord is; enz.; zo'n statuspagina is natuurlijk volstrekt onmogelijk en ook nog veel te duur, want ik heb geen idee hoe dat soort processen is ingericht. En als Samsung zelf al niet weet waar die container is, hoe kunnen ze dan de klant of de Aldi op de hoogte houden?
Afgelopen jaar heb ik onderdelen geleverd voor slimme pallets. Daar zit o.a. een tracker in en meetapparatuur. Deze pallets worden gebruikt in de internationale voedingsindustrie. Real time is te bepalen waar de pallet zich bevind en wat de temperatuur is. Dit is nodig vanwege voedselveiligheid.
Een bedrijf als Samsung is echt niet zo dom om online weer te geven waar een container zich bevind. Aan de buitenkant staat ook niet wat er in zit. Moet ik daar de reden van uitleggen, of snapt u zelf ook wel dat de waarde van dermate aard is dat dat niet bekend gemaakt wordt?
Samsung zelf zal echt wel weten op welk schip de container zit. Maar de vaarsnelheid hebben ze geen invloed op. Net zoals op de snelheid van de douane. Van te voren kan een hoop gepland worden, maar als de boot niet op de afgesproken tijd aanmeert, dan loopt alles in de soep. En ze hebben echt geen contact met de kapitein om te vragen wanneer hij zal aanmeren. Geen idee of u wel eens iets bij Ali besteld, kijkt u dan ook naar de statuspagina? Toevallig verwacht ik een aantal zendingen waarvan er vele al lange tijd op douane staan of afgeleverd bij de last mile carrier. Wat zegt mij dat? Helemaal niets. Ik heb geen leverdatum en er is niemand die mij dat kan vertellen. Waarom zou een ander dat wel kunnen?
Een leverdatum aangeven is, zoals ik al eerder vermeld heb, op dit moment simpelweg niet mogelijk.
Erthanax schreef:
23 mei 2021 18:18
NeoDutchio schreef:
23 mei 2021 18:02
Erthanax schreef:
23 mei 2021 17:34
Ik moet ook het woord onderbouwing nog laten vallen, om een en ander kracht bij te zetten.
Heel goed, daar wacht ik namelijk nog op.
Dat is toch niet meer nodig?
Ik wacht ook niet op uw onderbouwing, maar op deze:
alfatrion schreef:
23 mei 2021 16:54
NeoDutchio schreef:
23 mei 2021 16:45
Ik wil niet graag in de schoenen van Alfatrion gaan staan als TS besluit die otie te nemen.
Jij hebt meer te vrezen.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
23 mei 2021 18:33
Een leverdatum aangeven is, zoals ik al eerder vermeld heb, op dit moment simpelweg niet mogelijk.
Samsung heeft leveringstermijn van zes weken genoemd, terwijl ze dat volgens jou helemaal niet mogelijk is. Samsung heeft dus schuld.

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij is de Ts tijdens het geduldig wachten in slaap gevallen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
23 mei 2021 19:58
Het is volstrekt logisch dat TS traag reageert. Wellicht heeft u het gemist maar er is een pandemie gaande en er lag een schip dwars in het Suez kanaal.
Als inhoudelijk reageren niet meer kan, reageer dan gewoon niet.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door angel1978 »

NeoDutchio schreef:
23 mei 2021 20:14
fonsflons schreef:
23 mei 2021 19:58
Het is volstrekt logisch dat TS traag reageert. Wellicht heeft u het gemist maar er is een pandemie gaande en er lag een schip dwars in het Suez kanaal.
Als inhoudelijk reageren niet meer kan, reageer dan gewoon niet.

Dan had je heel lang geleden ( jaren?) al moeten stoppen met reageren.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

angel1978 schreef:
23 mei 2021 20:55
NeoDutchio schreef:
23 mei 2021 20:14
fonsflons schreef:
23 mei 2021 19:58
Het is volstrekt logisch dat TS traag reageert. Wellicht heeft u het gemist maar er is een pandemie gaande en er lag een schip dwars in het Suez kanaal.
Als inhoudelijk reageren niet meer kan, reageer dan gewoon niet.

Dan had je heel lang geleden ( jaren?) al moeten stoppen met reageren.
Ik zou niet weten waarom. Ik reageer vanuit de praktijk. En in tegenstelling tot menigeen hier onderbouw ik mijn mening. Er zijn er ook die wat roepen, maar totaal niet kunnen zeggen waarom ze dat roepen. Zelfs niet als je om uitleg vraagt.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door angel1978 »

“Neodutchio” schreef: Ik ben de knapste man ter wereld. En dat is zo omdat u niet gezegd hebt dat het anders is.
Kansloze mening.
Niets met inhoudelijk reageren te maken, alles met een ‘wedstrijdje ver plassen’

Hypocriet om een ander te zeggen niet te reageren, maar niets anders verwacht.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

angel1978 schreef:
23 mei 2021 21:15
“Neodutchio” schreef: Ik ben de knapste man ter wereld. En dat is zo omdat u niet gezegd hebt dat het anders is.
Kansloze mening.
Niets met inhoudelijk reageren te maken, alles met een ‘wedstrijdje ver plassen’

Hypocriet om een ander te zeggen niet te reageren, maar niets anders verwacht.
Dat mag u vinden. Ik vind het dan weer hypocriet om een balletje op te gooien dat mijn mening meer te vrezen heeft, maar dat er niet inhoudelijk gezegd kan worden waarom dat zo is. Oftewel, er wordt weer een hoop geroepen, maar niets gezegd. Ik heb aangegeven waarom het gevaarlijk is om naar de rechter te stappen, maar waarom nu even afwachten risico's met zich meebrengt kan niet gezegd worden. Wat heeft een TS dan aan een dergelijke opmerking?
Dan is het inderdaad ver plassen door diegene die wel wat kunnen roepen, maar niets kunnen zeggen.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door angel1978 »

Tot zover het ‘inhoudelijke gedeelte’
Oneindige wedstrijd

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
23 mei 2021 19:58
Het is volstrekt logisch dat TS traag reageert. Wellicht heeft u het gemist maar er is een pandemie gaande en er lag een schip dwars in het Suez kanaal.
Voor wat het waard is: dit koste me bijna een flinke slok Talisker Storm over m’n IPad-toetsenbord :lol:

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Revoked »

fonsflons schreef:
23 mei 2021 10:45
Lol, iedere verkoper kan die doppen leveren uit voorraad. Wat een pech dat nu precies de gratis promotie dopjes in dat schip zaten. En ook de telefoons en toetsenborden waarmee Samsung met de klanten die van de promotie gebruik maken communiceert.

Ja, dat is overmacht. Schandalig dat je als klant informeert wanneer je je spullen mag verwachten.
Nu laat je zien dat je er geen weet van hebt.
De electronische spullen hebben allemaal een MAC, en die moet specifiek voor de promotie in het systeem staan. Winkelvoorraad is dat dus beslist nìet, anders had de winkel het wel meegeleverd. Het zit helaas net wat ingewikkelder in elkaar, door Corona. Nog steeds. Niet alle processen functioneren optimaal door overheidsrestricties. Dan heb je ook nog inklaringsproblemen. Niet iedereen werkt , of werkt thuis en heeft moeite met de systemen.
Nog meer issues, waar ik jullie niet mee lastig val.
Dus terug naar mijn eerste reactie: heb geduld, komt goed.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Revoked schreef:
24 mei 2021 02:41
Nu laat je zien dat je er geen weet van hebt.
De electronische spullen hebben allemaal een MAC, en die moet specifiek voor de promotie in het systeem staan. Winkelvoorraad is dat dus beslist nìet, anders had de winkel het wel meegeleverd. Het zit helaas net wat ingewikkelder in elkaar, door Corona. Nog steeds. Niet alle processen functioneren optimaal door overheidsrestricties. Dan heb je ook nog inklaringsproblemen. Niet iedereen werkt , of werkt thuis en heeft moeite met de systemen.
Nog meer issues, waar ik jullie niet mee lastig val.
Dus terug naar mijn eerste reactie: heb geduld, komt goed.
Doe geen moeite. Corona bestaat schijnbaar niet meer en al helemaal niet de problemen die hier uit voortgekomen zijn. Afwachten staat niet in het woordenboek van velen. Zodra ook maar 1 dag verstreken is van een vermoedelijke levertermijn is het meteen er boven op springen als een stelletje hongerige wolven.
En schijnbaar is geduld hebben heel gevaarlijk. Alleen kan er niet gezegd worden waarom.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Natuurlijk heb ik er geen weet van. TS ook niet. Daarom is TS de koper en Samsung de verkoper. Samsung verkoopt iets, maar levert niet. Terwijl hetzelfde product overal ruim verkrijgbaar is.
Dus als de bananen bij Jumbo in de aanbieding zijn en op zijn moeten zij die bij de AH gaan halen en weer in hun schappen leggen? Via de site van Samsung zijn diverse buds live gewoon niet leverbaar. Niemand van ons weet ook hoeveel er daadwerkelijk nog van de minder courante kleuren op voorraad liggen en niemand van ons weet hoeveel er toegezegd zijn.
fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Nu zal dat logistieke en technische verhaal uiteraard volledig waar zijn, maar daar heeft TS niets aan. Zie daarom ook mijn voorbeeld van de bakker eerder. Als ik een gratis vlaai beloofd krijg, die wil gaan ophalen maar niet meekrijg omdat ze er niet zijn, echter precies dezelfde wel voor 20 euro kan kopen....dan wordt ik daar niet blij van. Zeker niet als de bakker mij 4x laat terugkomen, iedere keer een identieke situatie en uiteindelijk gewoon niet reageert. Een beetje bakker geeft mij die vlaai, en laat zijn administratie dat oplossen.
Uw vergelijking zou pas kloppen als de buurman diezelfde vlaaien heeft liggen die de bakker niet kan leveren. Want in de etalage liggen kersenvlaaien terwijl je toch echt een appelkruimel zou krijgen.
fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Vooral jongeren kopen bij een mobieltje draadloze oordopjes. Voor mij persoonlijk zou dat een leuk extraatje zijn, voor velen echter een belangrijk onderdeel van het geheel.Vooral als je veelvuldig muziek luistert terwijl je op pad bent.
En dat extraatje komt echt wel.
fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Als je als bedrijf meerdere keren je toezeggingen niet na kunt komen wordt het misschien tijd om over een andere oplossing na te denken. Dat kan al heel simpel met de eerder genoemde duidelijke communicatie. Blijf je in gebreke? Dan lever je uit voorraad en regelt het intern anders (lastiger gedaan dan gezegd, maar he...als je slim genoeg bent om marktleider met een wereldwijd netwerk te worden, kun je niet bij een probleem je handen in lucht gooien en roepen...huh, weeniehoe)
Doe je niks van dat alles, dan heeft de klant mogelijkheden om actie af te dwingen.
Dan zal je wel eigen voorraad moeten hebben. Zo lang die er niet is kan je dus niet uit eigen voorraad leveren. En duidelijke communicatie? Knap dat u weet wat er in die 4 berichten stond die Samsung gestuurd heeft. En ja, als al je voorraad nagenoeg op is, je geen onderscheid wil of kan maken tussen je klanten en je met heel je personeel zit te wachten op die container, dan sta je met je rug tegen de muur. Hoe zou het dan nog opgelost kunnen worden?
fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Waar het om gaat is dat de problemen nu simpelweg bij de klant gelegd worden onder het motto overmacht (Corona, Suez.) Niemand ontkent corona en daarop volgende problemen. Maar als jij een jaar na de start van corona een actie bedenkt kun je corona niet als excuus gebruiken voor overmacht. Dat schip zorgt voor veel problemen, niemand ontkent dat. Maar als je schappen gewoon vol liggen volstaat het niet om te zeggen: jamaar, die zijn voor betalende klanten bedoelt.
Schappen vol?
Het door jou gekozen product is op dit moment helaas niet op voorraad. Vul hieronder je e-mailadres in, dan krijg je automatisch een e-mailbericht op het moment dat het product beschikbaar is.
Het logistieke probleem waar wij nu inzitten is een gevolg die niemand heeft kunnen voorspellen of heeft kunnen voorzien. Levertijden worden op dit moment overal gigantisch overschreden. Dat is geen excuus, dat is de realiteit.
fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Samsung maakt een belofte, en komt deze (volgens TS) keer op keer niet na. Dan is het aan Samsung om met een oplossing te komen, niet aan TS om maar te blijven wachten.
Dan nogmaals de vraag, hoe kan het opgelost worden? Samsung heeft weinig tot geen voorraad. Moet de ene klant voorgetrokken worden op een ander? Moet iemand met een kano de zee op om de container te onderscheppen?
Overigens heeft Samsung geen belofte gedaan, maar een waarschijnlijke levertermijn gegeven.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Als je het niet wilt begrijpen en alleen maar wil discussieren om het discussieren dan bak je zulke tegels en laat je een topic zo uit de klauw lopen. Fonsflons heeft gewoon gelijk, de rest is gezeur.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
24 mei 2021 09:47
Ik hou er nu ook over op
Heel verstandig. Tip voor de volgende keer: eerst even de feiten onderzoeken, dan pas reageren.

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
24 mei 2021 09:25
fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Natuurlijk heb ik er geen weet van. TS ook niet. Daarom is TS de koper en Samsung de verkoper. Samsung verkoopt iets, maar levert niet. Terwijl hetzelfde product overal ruim verkrijgbaar is.
Dus als de bananen bij Jumbo in de aanbieding zijn en op zijn moeten zij die bij de AH gaan halen en weer in hun schappen leggen?
Ja, en anders mag de klant dat doen (artikel 7:37 BW).
NeoDutchio schreef:
23 mei 2021 21:11
En in tegenstelling tot menigeen hier onderbouw ik mijn mening.
NeoDutchio schreef:
24 mei 2021 09:25
fonsflons schreef:
24 mei 2021 08:54
Nu zal dat logistieke en technische verhaal uiteraard volledig waar zijn, maar daar heeft TS niets aan. Zie daarom ook mijn voorbeeld van de bakker eerder. Als ik een gratis vlaai beloofd krijg, die wil gaan ophalen maar niet meekrijg omdat ze er niet zijn, echter precies dezelfde wel voor 20 euro kan kopen....dan wordt ik daar niet blij van. Zeker niet als de bakker mij 4x laat terugkomen, iedere keer een identieke situatie en uiteindelijk gewoon niet reageert. Een beetje bakker geeft mij die vlaai, en laat zijn administratie dat oplossen.
Uw vergelijking zou pas kloppen als de buurman diezelfde vlaaien heeft liggen die de bakker niet kan leveren. Want in de etalage liggen kersenvlaaien terwijl je toch echt een appelkruimel zou krijgen.
Je doet hier nu net alsof alleen Samsung appelkruimel taarten heeft. Ik mis hier de onderbouwing voor. In de praktijk zijn appelkruimel taarten overal verkrijgbaar.

Gesloten