LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung M600 van Neckermann?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Shopaholic

Samsung M600 van Neckermann?

Ongelezen bericht door Shopaholic »

Ik ben zojuist benaderd door een callcentermeisje die zei dat ze belde namens Neckerman. Ik zou een Samsung M600 kunnen krijgen met een bundel van 20 euro en daar 7,50 per maand voor hoeven te betalen. Moest alleen wel ff 25 euro betalen voor het welkomstpakket maar daar kreeg ik dan wel 10 euro extra beltegoed voor.
In eerste instantie leek het me een leuke aanbieding en ik ben zo dom geweest om mijn gironummer te geven.
Toen begon ze over het nummer van mijn id-kaart waarmee ik aan de deur zou betalen en toen ze maar bleef drammen dat dit nodig was, kreeg ik mijn twijfels. Ze zou een kwartiertje later terug bellen voor dat nummer. Dat heeft ze gedaan, maar toen heeft zijn man gezegd dat we de aanbieding toch laten zitten. Ze ging nogal makkelijk akkoord.
Nu ben ik wel een beetje huiverig, omdat ze nu wel mijn gironummer hebben. :roll:
Weet iemand of dit echt is?

gertvisscher

Re: Samsung M600 van Neckermann?

Ongelezen bericht door gertvisscher »

dat is gewoon orange sim only aanbieding door een outbound callcenter iov neckermann ,op zich niets mis mee de info is nodig om het contract op te stellen, vraag even naar de volledige info is het 2 jaar lang 7,50 p.m voor 20 euro beltegoed !

succes

Gesloten