LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung U900-The Phone House

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fen
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:28

Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door Fen »

Vorig jaar juni heb ik de toen nieuwste Samsung U900 gekocht. Een toestel waar ik superblij mee was, aangezien ik daarvoor een Nokia ui t de Nserie had, en doe defecten vertoonde. Eindelijk een goed toestel. Tot december 2008. De telefoon viel tijdens een gesprek constant uit. Ik naar de winkel geweest, die verkoper heeft het gereset, en een softwareupdate gedaan, zo moest die het doen. Nou, een paar dagen daarna, weer hetzelfde. Ik weer terug, werd de telefoon opgestuurd, prima. Krijg de telefoont terug, softwareupdate gedaan. Ik gebruik de telefoon, binnen 2 weken, weer hetzelfde probleem. Weer terug naar de winkel, weer opgestuurd. Daarna, de volgende dag dat ik het terug had, weer hetzelfde probleem. In een gesprek van 5 minuten, viel hij meer dan 10x uit. Ik weer naar de winkel, ja, zegt de verkoper nu, misschien is het de memorycard, haal die eruit, probeer het, en doet hij het zonder memorycard normaal, dan krijg je van ons een nieuwe. Nou, geprobeerd, de volgende dag, hetzelfde probleem. Uiteindelijk werd het opgestuurd, en het zou een SWAP worden. Nu heb ik de telefoon sinds dinsdag terug, valt weer uit. Hopeloos word ik ervan. Maar dacht, misschien stoort deze memorycard wel, dus heb dat geprobeerd, dat leek te werken, tot vandaag, weer valt de telefoon uit tijdens bellen..
Nu wil ik terug gaan naar de winkel, maar de vorige keer ben ik er al niet netjes behandeld, en baal er gewoon van. Ik hou hier absoluut niet van, om telkens terug te gaan naar een winkel, maar hier word ik ook niet blij van.
Nu is mijn vraag; weten jullie wat nu mijn recht is? Kan ik een ander toestel vragen? Ik kan het op hun site niet vinden in de algemene voorwaarden..Ik heb gewoon geen vertrouwen meer in dit toestel, en vind dat ik hun genoeg kansen heb gegeven om deze te laten maken.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door Big-V »

Heb je je SIM-kaart wel eens in een ander toestel geprobeerd? Het kan namelijk ook aan je SIM liggen.

Fen
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:28

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door Fen »

Ja, ten tijde dat mijn telefoon weg was, had ik een ander toestel. Maar met dit toestel had ik er geen problemen mee...

nlco6574
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2009 23:20

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door nlco6574 »

Ik heb ook sinds juli 2008 een soul en heb al vanaf het begin last van uitvallen van de telefoon tijdens gesprekken en een hele korte stand-by tijd. Hij is inmiddels twee keer ter reparatie opgestuurd en hij komt iedere keer terug met een kaartje over de tips om de stand-by tijd te verlengen en dat de telefoon uitgebreid getest is en dat er niets mee aa de hand is. Maar iedere keer weer blijkt dat het probleem niet is opgelost. Ik lees hier dat meer mensen dit probleem hebben terwijl ik ook weet dat er mensen zijn die een U900 hebben en nergens last van hebben. Heeft iemand inmiddels een bevredigende oplossing voor dit probleem gevonden ?? :(

Fen
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:28

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door Fen »

nee, bij mij is er nog geen oplossing voor..Hij moest dus voor de 4de keer worden opgestuurd van het hoofdkantoor van The Phone House..Maar op de tracker nu van Dynafix staat dat de reparatie is afgebroken, aangezien er een probleem is die niet gemaakt kan worden..Dus ben benieuwd wat daar uitkomt...
Zou dus zeggen; gewoon volhouden met je klacht..

nlco6574
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2009 23:20

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door nlco6574 »

Het is wel een goed gevoel om te horen dat het bij jou ook gerepareerd wordt bij de firma Dynafix, ik weet niet of dat het bedrijf is wat alle reparaties doet van Samsung maar ik heb nu niet echt het gevoel dat bij dit bedrijf serieus wordt omgegaan met je klachten. De laatste keer is hij maar 4 dagen weggeweest met een kaartje wat ik allemaal niet moest doen om mijn stand-by tijd te verlengen en een testbonnetje van de accu waarop staat dat de accu goed is. Dat laatste had ik zelf ook al geconstateerd want wanneer ik de accu in de U900 van een vriendin plaats is er helemaal niets aan de hand. Het moet dus iets in de telefoon zijn. Zeker ook omdat de telefoon van die vriendin helemaal geen probleem geeft en ook niet spontaan uitvalt. Iedere keer wordt ook weer de software opnieuw geinstalleerd en je krijgt hem terug waarbij nog niet eens de moeite wordt genomen om hem op nederlands in te stellen. Al met al heb ik niet het gevoel als klant behandeld te worden en uiteindelijk voor achterlijk wordt versleten. Maar ik wil graag op de hoogte blijven van jouw verhaal, ik ga in ieder geval weer regelen dat hij nu voor de derde keer naar Dynafix gaat.

Fen
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:28

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door Fen »

Ik zou het zeker doen. En idd, dat Dynafix heb ik ook niet zoveel vertrouwen in hoor..Ik kreeg het ook terug met 'passed' van alle testen..Ja, maar dan heb ik er nog last van.
Ik had wel afgesproken dat ik akkoord ging met een 4de keer, maar wat er dan gebeurt als hij weer terugkomt en ik het probleem nog heb. Daarbij gaf hij aan dat ik dan voor de dagwaarde een nieuwe telefoon mag uitzoeken..Dus we zullen zien of dat nu eindelijk gaat gebeuren...

nlco6574
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2009 23:20

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door nlco6574 »

Ik heb inmiddels zelf het probleem opgelost. Ik ben door alle reacties mbt het reparatiebedrijf niet zo happig meer om de telefoon op te sturen. Vandaar dat ik zelf op zoek ben gegaan naar een oplossing. Ik heb op het internet nieuwere software gevonden die ik vervolgens heb geinstalleerd op de telefoon en....... het probleem is de laatste 2 weken niet meer opgetreden. geen uitvallen meer en de telefoon heeft bij normaal gebruik een stand-by tijd van 3 dagen en dat is voor mij heel acceptabel.

Fen
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:28

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door Fen »

Ik hoop dat het zo blijft voor je.
Ik heb een nieuwe telefoon mogen uitzoeken, waar ik superblij mee ben. En ik krijg ook nog mijn abbogeld van 1 maand retour, omdat hij zo vaak is opgestuurd, en ik lang moest wachten. Uiteindelijk dus goed opgelost..

nlco6574
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2009 23:20

Re: Samsung U900-The Phone House

Ongelezen bericht door nlco6574 »

eind goed al goed. In ieder geval een oplossing en dat is na zo'n lange lijdensweg toch wel een opluchting lijkt mij. heel veel geluk met je nieuwe telefoon, is het overigens weer een samsung of ben je overgestapt naar een ander merk

Gesloten