LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scherm Samsung S4 wel héél kwetsbaar.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
iesweerman
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2014 09:27

Scherm Samsung S4 wel héél kwetsbaar.

Ongelezen bericht door iesweerman »

Mijn dochter en ik hebben allebei een Samsung galaxy S4. Heel blij mee, tot...

Eerst valt de telefoon (beschermd, in een hoesje) van mijn dochter. Kan op zich gebeuren, maar veel telefoons overleven dit toch. Resultaat was echter een kapot scherm...

Toen stootte ik mijn telefoon tegen een bureau (ook beschermd, notabene in een origineel samsung cover) en ook bij mij springt het scherm kapot.

Het glas van het scherm zit geklemd in een metalen rand. Deze rand is door de lichte stoot vervormd en heeft het glas doen springen.

Reactie van Samsung: Gebruikersschade... Ja. Logisch. Maar mijn telefoon in een la leggen opdat hij niet stoot is ook geen optie!

Mijns inziens staat het glas door de metalen rand onder teveel spanning. Er zit niets tussen dit metaal en het glas dat energie van een lichte tik absorbeert. Resultaat: het glas springt...

Mooie telefoon, maar erg kwetsbaar!

Groet, Iris Sweerman.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Scherm Samsung S4 wel héél kwetsbaar.

Ongelezen bericht door Wubo »

En nu?

Mijn nieuwe S4 is van 1,5 meter hoog op de stenen geflikkert en nog heel.

Daarnaast heb ik hem met mijn petasselhoofd nog een keer laten lazeren van de trap, helemaal van boven naar beneden.

Paar butsies in de metalen rand, misschien dat ie de volgende keer ook wel uit elkaar klapt... maar ja, ik ben nou eenmaal lomp.

Gesloten