LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel incasseert ongevraagd omstreden factuur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
snellie

Re: Simpel incasseert ongevraagd omstreden factuur

Ongelezen bericht door snellie » 24 jul 2013 23:02

AnnaVanDijck schreef:Geachte klant,

Simpel biedt enkel abonnementen met een looptijd van 2 jaar aan. Het is dus niet mogelijk om uw contract na een jaar op te zeggen. Na een jaar kunt u het abonnement wel afkopen.
Als u mij uw klant- en mobiele nummer doorgeeft op [email protected] zal ik de situatie voor u uitzoeken, en u zo spoedig mogelijk verder informeren.
Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
Simpel
Wel degelijk had ik een contract van 1 jaar! Dit was namelijk een speciale actie met rentepunten van de ING. Ik heb de actievoorwaarden uitgeprint. Dus is mijn abonnement na 1 jaar overgenomen. Ik mail u mijn gegevens. U bent de 1e van Simpel die ergens positief op reageert.

devious

Ongelezen bericht door devious » 25 jul 2013 00:10

jaja, maar euh.. Anna lijkt mij voorlopig nog een trol. SimpelWebcare, maar dan met een gewone naam...Heel bijzonder.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn » 25 jul 2013 08:10

devious schreef:jaja, maar euh.. Anna lijkt mij voorlopig nog een trol. SimpelWebcare, maar dan met een gewone naam...Heel bijzonder.
En nu? Na een beetje gegoogled te hebben?

devious

Ongelezen bericht door devious » 25 jul 2013 10:05

Nu begin ik te denken dat Anna directe familie is van M.Martens :mrgreen:

snellie

Ongelezen bericht door snellie » 25 jul 2013 11:54

devious schreef:Nu begin ik te denken dat Anna directe familie is van M.Martens :mrgreen:
Voegt dit wat toe? Of is dit slechts afreageren?
Trol of niet, ik ben allang blij dat er iemand van de simpelfamilie reageert. En aangezien ik een positief mens ben ga ik er vanuit dat er nu iemand inhoudelijk kijkt naar dit probleem.
Ik zal dit forum op de hoogte houden, zonder iemand te veroordelen. Zelfs trollen, of boskabouters.

snellie

Ongelezen bericht door snellie » 26 jul 2013 16:56

Het moet gezegd worden: Simpel heeft gereageerd. De omstreden factuur is van de baan. Er is nu duidelijkheid hoe het probleem omtrent de factuur is ontstaan. Er zijn van beide kanten fouten gemaakt en het is een wijze les geweest voor alle partijen.

Wat onverlet laat dat de factuur met incassokosten nimmer zomaar afgeschreven had mogen worden. Maar dit ligt nu bij de consumentenautoriteit, die vooralsnog geen haast maakt.

Simpel, ik ben blij met jullie actie. Het heeft lang moeten duren, maar we zijn in goede harmonie uit elkaar gegaan.

Gesloten