LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simpel online factuur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
happytien
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2011 08:23

simpel online factuur

Ongelezen bericht door happytien »

mijn man...ik en zijn dochter zitten bij simpel...mijn man en ik zijn totaal geen bellers dus ons factuur is altijd laag genoeg zodat onze factuur op 0 staat.maar nu komt het...zijn dochter..heeft het belgedrag totaal niet in de hand..volgens simpel kan je dat heel goed in de hand houden door de factuur op internet te volgen.nou dus niet he...wij kunnen al 5 dgn de factuur niet zien...onder tussen weten wij niet of ze over haar limiet heen is..het nadeel ook is dat normaal gesproken kan je een bedrag in beeld zien staan.ook dat is er nu niet.dus wij weten niet wat zijn nog in die 5 dgn heeft gebeld en gesmst normaal gesproken als er een berag in beeld komt te staan moet zij van ons haar mobiel in lever om te voorkomen dat wij geen hoog bedrag moeten betalen..dat kan dus nu al 5 dgn niet.hoe simpel kunnen ze het maken bij simpel..nou op deze manier is het niet simpel maar knap moeilijk.ook is ze een keer 2 maand haar mobiel kwijt geweest en wat denk je...dikke rekening terwijl ze niet eens heeft kunnen bellen omdat ze haar mobiel in moest leveren van ons.
tis toch niet normaal meer met die simpel.
mijn advies is..neem geen simpel want zo simpel zijn ze niet

gr.tieneke

Upstairs
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 mei 2009 16:35

Re: simpel online factuur

Ongelezen bericht door Upstairs »

Wie hebben ook Simpel ( 4 abonnementen) maar bij de kinderen hebben we een belplafond ingesteld op 15.00 euro. Ze kunnen bij het bereiken van deze limiet niet meer bellen.
Dan heb je in ieder geval een gedeelt in eigen hand.

Geen zichtbaar "lopende kosten" kan te maken hebben met de netwerkwisseling.

Gesloten