LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
deman
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2012 13:03

Simpel

Ongelezen bericht door deman »

Heb grote spijt dat ik mijn Kpn abonnement heb opgezegd en met Simpel in zee ben gegaan.Wel een stuk goedkoper maar een grote ellende/frustraties erbij gekregen.

Verleden maand voor zaken afgereisd naar de Carribien,we zouden een kwekerij bezoeken en zo goed als zeker 40 ft containers exotische planten afnemen en diezelfde week nog verschepen.

Na 2 keer naar nederland gebeld te hebben,heeft Simpel mij sim kaart voor uitgaande gesprekken geblokkeerd.Ik kon op dat moment dus helemaal niks meer.Via een telefooncel naar huis gebeld om dit zsm weer op te lossen.Er moest € 50,00 voorschat betaald worden zodat mijn sim kaar weer gedeblokkeerd kon worden.Dit heeft echter 2 dagen geduurd.
Door dit hele gedoe kon ik niet op tijd 3 40 ft containers reseveren,om te gaan laden.
De hele reis is dus voor niks geweest.Ik heb nu duizende euros kosten gemaakt,en planten voor het aankomende seizoen krijg ik ook niet meer ivm de lange overtocht.
Ik ben nu al volop bezig om de volledige kosten op Simpel te verhalen.
Mensen dus bedenk je goed voor je in zee gaat met Simpel

MAXIEM

Re: Simpel

Ongelezen bericht door MAXIEM »

deman

Met simpel is het dus helemaal niet simpel. Ik hoop wel dat je de schade vergoed krijgt, maar dat zal dus ook wel niet simpel verlopen.

Maxiem

student538

Re: Simpel

Ongelezen bericht door student538 »

Bij Simpel heb ik vragen gesteld zoals het uitzetten van de VoiceMail omdat ik die niet wil hebben. Het antwoord blijft uit bij Simpel. De e-mail service van Simpel ligt denk ik stuk achter? Die mails zullen denk ik wel verloren gaan op het moment dat hun box te vol is en dit niet meer ingehaald kan worden.

Smitsmannetje
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2008 23:56

Re: Simpel

Ongelezen bericht door Smitsmannetje »

student538 schreef:Bij Simpel heb ik vragen gesteld zoals het uitzetten van de VoiceMail omdat ik die niet wil hebben. Het antwoord blijft uit bij Simpel. De e-mail service van Simpel ligt denk ik stuk achter? Die mails zullen denk ik wel verloren gaan op het moment dat hun box te vol is en dit niet meer ingehaald kan worden.
Simpel gesteld: Je bent niet tevreden. Of is dat te simpel?

orakel
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 feb 2012 12:34

Re: Simpel

Ongelezen bericht door orakel »

dit is volgens mij een normale procedure als je naar een nieuwe provider overstapt.
De nieuwe provider kent de klant en zijn betaalgedrag nog niet en uit bescherming zorgen ze ervoor dat je in het begin niet (veel) uit het buitenland kunt bellen. Pas na een aantal maanden deblokkeren ze de simkaart.
Heb ik ook meegemaakt bij (destijds) Orange.

Je had op de Caribbean een sim kaartje kunnen kopen..

anjella
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 apr 2007 18:13

Re: Simpel

Ongelezen bericht door anjella »

orakel schreef:dit is volgens mij een normale procedure als je naar een nieuwe provider overstapt.
De nieuwe provider kent de klant en zijn betaalgedrag nog niet en uit bescherming zorgen ze ervoor dat je in het begin niet (veel) uit het buitenland kunt bellen.
Pas na een aantal maanden deblokkeren ze de simkaart.
Heb ik ook meegemaakt bij (destijds) Orange.

Je had op de Caribbean een sim kaartje kunnen kopen..
Dit klopt helemaal, staat ook gewoon op hun site vermeld.

Simpelconsumenten
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39

Re: Simpel

Ongelezen bericht door Simpelconsumenten »

Beste klanten,

Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Simpel

Ongelezen bericht door Winterman »

Zo, die zijn snel met hun webcare team!

MAXIEM

Re: Simpel

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Beste klanten,

Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]
Ik raad iedereen af om kontakt op te nemen met Mw. Anna van Dijck van Simpel. Er is hier naar mijn mening sprake van het ongeoorloofd gratis misbruik maken van een Radarvoorziening (het Radarforum). De uitnodiging is uitsluitend gericht op (gratis) damage control. Via dit platform kan daar dan goede sier mee gemaakt worden door dit bedrijf, terwijl klanten met problemen die deze weg niet kennen, mogelijk in de kou blijven staan. Er is op deze wijze m.i. geen sprake van het structureel verbeteren van de klantenservice van Simpel.

Maxiem.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Simpel

Ongelezen bericht door Winterman »

MAXIEM schreef: Ik raad iedereen af om kontakt op te nemen met Mw. Anna van Dijck van Simpel. Er is hier naar mijn mening sprake van het ongeoorloofd gratis misbruik maken van een Radarvoorziening (het Radarforum). De uitnodiging is uitsluitend gericht op (gratis) damage control. Via dit platform kan daar dan goede sier mee gemaakt worden door dit bedrijf, terwijl klanten met problemen die deze weg niet kennen, mogelijk in de kou blijven staan. Er is op deze wijze m.i. geen sprake van het structureel verbeteren van de klantenservice van Simpel.

Maxiem.
En dus???

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Ik raad iedereen aan hier gebruik van te maken. Als het jouw probleem oplost goed voor jou! Lekker makkelijk om de moraalridder uit te hangen en structureel verbeteren van de klantenservice van Simpel te eisen als je zelf geen Simpel hebt.

Over simpel advies geproken.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Simpel

Ongelezen bericht door Frantic2 »

eigenlijk snap ik TS dus echt niet...... wie gaat er nu op zo'n belangrijke missie met een "scholieren" abonnement op reis???? En dan ook nog naar de carabiën..... als het andersom was geweest had iedereen dolgelukkig geweest met een provider die het niet vertrouwde!

Nee, in deze had TS beter moeten nadenken en gewoon een zakelijk abonnement van b.v. de KPN mee moeten nemen, naar mijn mening dan....

Gesloten