LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Skype valt uit in de wachtstand!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
James008
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2015 11:24

Skype valt uit in de wachtstand!

Ongelezen bericht door James008 »

23-05-2019

L. S.

Bij mij valt Skype steeds uit in de wachtstand.
Dat zou natuurlijk absoluut niet moeten kunnen wanneer je bijvoorbeeld je huisarts of zijn assistente dringend nodig hebt!
Dit speelt al minstens een maand bij mij.
Ik heb het Skype ook laten weten maar er is niets verbeterd.
Hopelijk helpt dit bericht.

James008

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Skype valt uit in de wachtstand!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als u de huisarts dringend nodig hebt, dan belt u toch gewoon en gebruikt u geen Skype.

ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Skype valt uit in de wachtstand!

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Dan maar de telefoon gebruiken voor dringende zaken. En natuurlijk wordt het probleem niet opgelost door hier een topic te openen.

Ridder777

Re: Skype valt uit in de wachtstand!

Ongelezen bericht door Ridder777 »

ik gebruik alleen telefoon, en telefax.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Skype valt uit in de wachtstand!

Ongelezen bericht door renewouters »

James008 schreef:
23 mei 2019 12:08
23-05-2019
Bij mij valt Skype steeds uit in de wachtstand.
Bedoel je dat de applicatie crasht? Dat hoeft niet per se door Skype te komen. Er kan ook iets met de PC configuratie niet deugen.

James008 schreef:
23 mei 2019 12:08
Dat zou natuurlijk absoluut niet moeten kunnen wanneer je bijvoorbeeld je huisarts of zijn assistente dringend nodig hebt!
Als het gaat om uitgaande calls lijkt me dit niet zo'n probleem. Dan start je Skype op en bel je. Het probleem doet zich immers alleen voor in de wachtstand. En als je gezondheid zo kritisch is dat je op ieder moment direct een arts moet kunnen bellen is Skype niet de beste optie. Dan kan je beter een mobiele telefoon bij je hebben. De beschikbaarheid van een telecomnetwerk is 99,999%. Andere netwerken zoals internet zitten met een beetje mazzel hoogsten op 98% en hebben voor real time spraak slechts een best effort kwaliteit.
Laatst gewijzigd door renewouters op 23 mei 2019 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Skype valt uit in de wachtstand!

Ongelezen bericht door berndv »

tja, leuk zo'n gratis dienst, maar de ondersteuning is dan natuurlijk niet je van het.

Heb het net geprobeerd en dit gebeurt bij mij niet, dus wellicht zou ik het probleem lokaal gaan zoeken. Een goed begin zouden eventuele logs kunnen zijn, daar zal vast en zeker te achterhalen zijn waardoor de verbinding werd verbroken.

En zoals al gezegd, bij belangrijke zaken zou ik eerder een gewone telefoonlijn gebruiken dan skype. Hoewel skype een mooi systeem is en in veel gevallen een prima alternatief voor de telefoon, het is niet hetzelfde.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Skype valt uit in de wachtstand!

Ongelezen bericht door bprosman »

Heb je wel een muziekje tijdens de wachttijd ?
Of "af en toe" maar een stem die iets zegt over de wachttijd ?
Sommige VoIP protocollen hebben een time-out namelijk als het stil is op de lijn.

Gesloten