LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slaat helemaal nergens op!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
costaabr
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2008 11:42

slaat helemaal nergens op!

Ongelezen bericht door costaabr »

hallo allemaal! ik heb een pocket pc een q-tek 9100
mijn tel doet het helemaal goed behalve de informatie synchronieseeren dus data van mn tel naar comp en terug.
ik heb HTC gebeld die over deze tel gaan en ruim 2 uur aan de tel gezeten zij hebben mij zelfs teruggebeld dat het mij niet veel geld zou kosten super survic en hun verteld mij na een aantal tests te doen dat het aan de software ligt en dat hij gerepareerd zou moeten worden en aangezien ik verzekerd was dit geen punt zou zijn dus ik me naar mn verzekeraar gewend C&D met die info en nr's erbij en mn tel opgestuurd voor reperatie
ja hoor daar komt het! ik krijg een brief dat hij waterschade heeft en onherstelbaar beschadigd is
tevens is de battery snel leeg /kleine standby tijd
hier gaat snap ik er niks van!
mijn tel doet het verder perfeckt en mijn battery gaat 3 dagen mee dus snap helemaal niet hoe ze aan die uitspraak komen
ik gelijk gebeld en ik moest een bezwaar indiennen wat ik gelijk per mail heb gedaan afgelopen donderdag
kom ik zondag thuis ligt er een brief van C&D dat het corrsie is en onherstelbaar en als ik wil kiezen om 35 euro te betalen om mn tel terug te krijgen of afstaan want ik heb nog niet binnen de 5 dagen gereageerd anders verlies ik mn toestel!
dit slaat nergens op!
wie o wie heeft er informatie voor mij dit op te lossen!

blutch
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 okt 2008 10:51

Re: slaat helemaal nergens op!

Ongelezen bericht door blutch »

raar dat het op water schade gegooit word.
Ik zou zorgen dat je zsm je tel terug krijgt.
Het is wellicht een idee om zelf de telefoon te flashen naar de nieuwe rom.
vervolgens met activesync alle partnerships verwijderen en een nieuwe aanmaken. wellicht sync je tel dan wel zoals gewenst

Gesloten