LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring reparatie bij GSMweb

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dutchgirl'schannel
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2019 00:53

Slechte ervaring reparatie bij GSMweb

Ongelezen bericht door Dutchgirl'schannel »

Beste RADAR,

Ik heb mijn telefoon nog geen jaar geleden gekregen bij een abonnement die ik heb afgesloten bij gsmweb. Alleen begon die na een paar weken kuren te vertonen en moest ik hem uiteindelijk opsturen naar gsmweb voor een reparatie. Ik heb aangegeven dat het waarschijnlijk aan de batterij was, maar hun beweerde dat er niks mee aan de hand was en stuurde hem dus weer terug naar mij. Toen ik hem terug gekregen had waren de klachten van de telefoon nog steeds niet verholpen. Na 3 weken mocht ik hem nogmaals opsturen omdat hij dus helemaal niks meer deed en was uitgevallen terwijl de batterij nog 30 % was ofzo. Dat lijkt mij niet normaal. Hij wou ook helemaal niet meer aan dus daarom weer opgestuurd en hun beweerden weer dat er niks mee aan de hand was en dat de batterij helemaal leeg was. Wat dus niet klopt. Dus weer terug gekregen met de melding dat hun hem 10 minuten aan de oplader hebben gedaan voordat die liet zien dat die aan het opladen was. Dat zegt mij al dat ik gelijk had en de batterij niet goed was. In de tussen tijd moest ik wel elke keer mijn beschermglaasje eraf halen omdat hun geen garantie konden bieden dat ik het glaasje heel erop terug zou krijgen (wat ik al überhaupt geen service vind. Ik vind dat als je wat kapot maakt van de klant je het ook weer vervangen moet). Ze wouden ook dat ik mijn telefoon aangetekend zou versturen wat dus niet kan omdat het een postbus nummer is en niet gericht aan een persoon maar aan een bedrijf. Toen ik mijn telefoon had opgestuurd kreeg ik geen vervanging wat dus ook geen service is. Ik had geëist dat ik een nieuw beschermglaasje van hun wou omdat ik die van mij er telkens af moest halen dankzij hun fout. Had gezegd ik wil hem in een doosje terug gestuurd in plaats van een zakje, maar kreeg hem gewoon terug in een zakje. De telefoon vertoond nog steeds kuren en iets zegt mij dat hun niet eens naar de binnenkant van de telefoon hebben gekeken en alleen aan de buitenkant. Mijn vraag hierbij is zijn er meer mensen met klachten over deze firma?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring reparatie bij GSMweb

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U kunt wel zeker iets aangetekend opsturen naar een postbusnummer van een bedrijf.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Slechte ervaring reparatie bij GSMweb

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Aangetekend opsturen naar een postbus nummer duurt wel iets en soms heel veel langer. De geadresseerde krijgt een kaartje van post.nl dat hij een aangetekende brief af kan halen op het postkantoor. Sommige bedrijven laten dit meer als een maand liggen. Ervaring met CBR. Daar klopt wel meer niet, sorry oftopic.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring reparatie bij GSMweb

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het kaartje, inzake dat aangetekende pakket, gaat in de postbus. Als het pakje na 14 dagen nog niet opgehaald is, wordt het pakje teruggestuurd naar de afzender.

https://www.postnl.nl/klantenservice/ad ... d/postbus/

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Slechte ervaring reparatie bij GSMweb

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Klopt niet, het CBR kreeg het klaar de brief na vijf weken op te halen nadat ik met bewijs van aangetekende verzending nogmaals normaal gestuurd heb. Vijf weken lang bleef de status op bezorger is onderweg staan. Daarna plotseling op ontvangen op de datum van vijf weken eerder.

Gesloten