LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte (klanten)service Belcompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mart010
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2010 01:11

Slechte (klanten)service Belcompany

Ongelezen bericht door Mart010 » 01 jul 2010 01:25

Via Belcompany abbonement via internet afgesloten voor htc desire op 21 mei ordernummer BC0003647 . Vervolgens begint het al meteen na eerste contact ,order is verwerkt maar geen voorraad. Op de website staat aangegeven dat deze ten tijde van de bestelling op voorraad is ,geen kleur gekozen.In de winkel was deze ook op voorraad.Meteen na de bestelling was hij ineens niet op voorraad meer.Rara beetje misleidend van Belcompany. Melding dat dit nog moet worden aangepast klopt ook niet deze staat al weken op dezelfde status.

3 juni de melding dat aanvraag niet is geaccepteerd door de nieuwe provider Vodafone en de carrousel begint. Sinds die tijd geen enkele response meer op emails/telefonisch via klantenservice/ van belcompany.

Dan maar via Vodafone probere, dacht ik,
Vanaf 17 juni getracht via vodafone een bewijs te verkrijgen dat mijn abbonement is goedgekeurd aangezien belcompany weigert mij te geloven.Zelfs alle response emails doorgegeven van vodafone ook dit mag niet helpen ,aangezien ik niet eens weet of mijn emails aankomen ,er is geen enkele bevestiging vanuit belcompany.

Vodafone verdient ook niet echt een schoonheidsprijs,met 3x een copypaste antwoord,waarbij men de vraag niet eens leest volgens mij.Uiteindelijk iemand gesproken die "me op de hoogte zou houden" je raad het al we zijn bijna 2 maanden verder zonder telefoon. Waarvan mijn abbonement dus eigenlijk al was goedgekeurd ,en ben daar achtergekomen door een nieuwe sim aan te vragen in de winkel van vodafone .

Zit nu tussen schip en wal bij mijn eerste en laatste aanvraag bij belcompany.

Kan ik de koop nog ontbinden ,abbonement is geactiveerd maar wist dus niet eens dat hij was geactiveerd totdat ik contact opnam met vodafone .

Vodafone claimt dat alles akkoord is gegeven aan belcompany,
belcompany claimt dat er geen akkoord is gegeven en 0.0 reactie op email/telefoon met klantenservice van belcompany.
Een andere telefoon eisen zit er ook niet in omdat aanvraag niet is goedgekeurd?

Welke stappen naast de klachtenprocedure dien ik nu te volgen.

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: Slechte (klanten)service Belcompany

Ongelezen bericht door Tassadar » 01 jul 2010 14:24

Even kijken of ik het goed begrepen heb:

- je hebt op 21 mei een abonnement met "gratis" telefoon afgesloten bij Belcompany. De telefoon is tot op heden nog niet geleverd.

- is het abonnement al wel ingegaan? Wordt er al geld afgeschreven voor het abonnement?

Mart010
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2010 01:11

Re: Slechte (klanten)service Belcompany

Ongelezen bericht door Mart010 » 01 jul 2010 19:05

Hallo Tassadar,

- je hebt op 21 mei een abonnement met "gratis" telefoon afgesloten bij Belcompany. De telefoon is tot op heden nog niet geleverd.
Klopt

- is het abonnement al wel ingegaan? Wordt er al geld afgeschreven voor het abonnement?
Is ingegaan volgens op de aangevraagde datum.
Eerste factuur is reeds binnen.

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: Slechte (klanten)service Belcompany

Ongelezen bericht door Tassadar » 02 jul 2010 09:12

Wil je het abonnement ontbinden of wil je het abonnement wel als Belcompany alsnog de telefoon kan leveren?

Normaal kun je een koop na 30 dagen ontbinden als er dan nog niet geleverd is, maar ik weet niet zeker hoe dat zit als je een telefoon + abonnement koopt. Ik denk wel dat je het recht hebt om te ontbinden. Je kunt het abonnement immers niet gebruiken zonder telefoon.

Zit er een winkel van Belcompany bij je in de buurt? Dan kun je daar ook je klacht indienen. Mocht je nog wel het abonnement willen, dan zou ik in ieder geval niet accepteren dat je betaalt voor belminuten die al vervallen zijn. (Laat ze de ingangsdatum maar opschuiven.)

bc_klantenservice
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 sep 2008 11:17
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: Slechte (klanten)service Belcompany

Ongelezen bericht door bc_klantenservice » 02 jul 2010 13:32

Beste klant,

Helaas gaat het email verkeer tussen u en BelCompany niet goed. Wij hebben u meerdere emails gestuurd, maar deze heeft u kennelijk niet ontvangen?

We hebben uw klacht onderzocht en het volgende geconcludeerd;
* U heeft op 14 mei een order geplaatst (Ordernummer BC0003458). In deze order heeft u aangegeven, dat deze afgehaald zou worden in filiaal Den Bosch (filiaal 076);
* Deze order is door ons verwerkt en opgestuurd naar het filiaal;
* Deze order is niet afgehaald en daarom retour gestuurd naar ons magazijn;
* Voor het abonnement wat bij deze order hoort, is er een annuleringsaanvraag gedaan bij Vodafone;
* Tot op heden heeft Vodafone de annulering niet verwerkt. Vandaar dat Vodafone aangeeft dat de aanvraag door BelCompany is gedaan;
* Op 20 mei heeft u opnieuw een order geplaatst op onze website (BC0003647);
* Voor deze order is een aanvraag gedaan bij Vodafone;
* Vodafone heeft uw 2e aanvraag afgekeurd, omdat de 1e aanvraag nog actief was.

Omdat communicatie per email niet goed gaat, wil ik u verzoeken om tijdens kantoor uren contact op te nemen met nummer: 0318-569852. Wij hebben deze case geregistreerd onder referentie BC1007-056.
Wilt u even aangeven of u uw order wilt afhalen in het filiaal of opgestuurd wilt hebben?

Met vriendelijke groet,

BelCompany

Mart010
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2010 01:11

Re: Slechte (klanten)service Belcompany

Ongelezen bericht door Mart010 » 02 jul 2010 18:27

Beste klant,

Helaas gaat het email verkeer tussen u en BelCompany niet goed. Wij hebben u meerdere emails gestuurd, maar deze heeft u kennelijk niet ontvangen?

We hebben uw klacht onderzocht en het volgende geconcludeerd;
* U heeft op 14 mei een order geplaatst (Ordernummer BC0003458). In deze order heeft u aangegeven, dat deze afgehaald zou worden in filiaal Den Bosch (filiaal 076);
* Deze order is door ons verwerkt en opgestuurd naar het filiaal;
* Deze order is niet afgehaald en daarom retour gestuurd naar ons magazijn;
*****Antwoord****
Hiervan is een annuelering en bevestiging van ontvangen door mij per email door klantenservice,telefonisch ook aangegeven.
Toch is er hierna melding ontvangen per email dat bestelling word verwerkt.
Weer contact opgenomen per email/telefonisch doorgegeven dat het is geannuleerd.
3e keer filliaal belt dat telefoon is aangekomen aangegeven dat order is geannuleerd ,uiteindelijk met bemiddeling van filliaal is het geannuleerd.
Doordat ik de correspondentie moest forwarden naar filliaal eindelijk geannuleerd.
*************

* Voor het abonnement wat bij deze order hoort, is er een annuleringsaanvraag gedaan bij Vodafone;
* Tot op heden heeft Vodafone de annulering niet verwerkt. Vandaar dat Vodafone aangeeft dat de aanvraag door BelCompany is gedaan;
****Vodafone heeft geen enkele aanvraag meer open staan****
* Op 20 mei heeft u opnieuw een order geplaatst op onze website (BC0003647);
* Voor deze order is een aanvraag gedaan bij Vodafone;
* Vodafone heeft uw 2e aanvraag afgekeurd, omdat de 1e aanvraag nog actief was.
****Zoals ik al vermelde zie ook diverse malen emailcorrespondentie met email bericht van vodafone dat abbonement is goedgekeurd.Er is teven contact geweest met "distributionservice".

Omdat communicatie per email niet goed gaat, wil ik u verzoeken om tijdens kantoor uren contact op te nemen met nummer: 0318-569852.
****Zoals ik al vermeld telefonisch contact gehad maar zonder een bevestiging vanuit vodafone ,loop ik tegen de muur omdat deze geannuleerd is en de reden niet telefonisch kan worden opgelost*******
Wij hebben deze case geregistreerd onder referentie BC1007-056.
*****Update er is contact geweest vanuit jullie ,dank aan rosemarijn die eindelijk de tijd en moeite heeft genomen .******

Wilt u even aangeven of u uw order wilt afhalen in het filiaal of opgestuurd wilt hebben?
**** Op de website stond aangegeven zoals in de bevestiging van mijn aanvraag dat dit in het filiaal zou worden opgehaald***
Met vriendelijke groet,

BelCompany

Enfin zoals ik al vermelde vandaag contact gehad met rosemarijn ,die uiteindelijk de telefoon zou versturen en zou volgende week binnen zijn.

@tassadar bedankt voor je response ,maar eerlijk gezegd we gaan het proberen.
@bc_klantenservice als jullie echt zijn van BC,waarschijnlijk dankzij jullie hulp is er schot in gekomen,daarvoor alvast dankl.
we wachten spoedig af


Ik hou jullie op de hoogte!

Gesloten