LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Phicajo

Slechte service Hi

Ongelezen bericht door Phicajo »

Na de slechte service van mijn verlenging van 2 jaar geleden een beetje huiverig om mijn abbonement weer bij hi te verlengen. Maar door de vriendelijke medewerker en leuke aanbieding toch besloten mijn abbonement bij Hi te verlengen, met daarbij de Xperia-z, leuk dacht ik..... Krijg mijn nwe toestel, helaas na 2 dg valt hij uit het niets uit en doet NIKS meer. Gelijk bellen met klantenservice, ik kon naar De Hi- winkel het toetsel omruilen voor een nwe, daar aangekomen doet de medewerker een reset, kon erbij horen, was geen probleem, vast een app vast gelopen?? Met weinig vertrouwen de winkel weer uit en naar huis. Zaterdag hetzelfde verhaal! Weer bellen, is vast en zeker een software probleem, en weer naar winkel gestuurd met de mededeling dat het toestel omgeruild moet worden want een toestel van 4 dg en van die kwaliteit mag dat niet doen. Dus weer op naar de Hi winkel in de stad. Kom ik daar, geef het probleem aan, pakt medewerker het toestel, bekijkt het, oh ik zie een krasje?? Die ik zelf nog niet eens had ontdekt en ook bijna niet zichtbaar is. Zegt de medewerker wij doen niks voor u, er zit een kras op?? Het feit dat het een software probleem is, ik een dag eerder naar huis ben gestuurd met de mededeling het komt wel eens voor, etc etc deed er niks toe, weg service, weg medewerking!! Het enige wat telde was het bijna niet zichtbare krasje!! En moest maar weer eens de klantenservice bellen, daar kreeg ik ook te horen dat het krasje, wat bijna niet zichtbaar is, alles bepalend is, dat een toestel van meer dan 600 euro naar 2 dg niet meer goed werkt doet er blijkbaar niet toe, dat er een klant achter zit ook niet, ben erg teleurgesteld in deze slechte service!

Hi-Webcare

Re: Slechte service Hi

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Phicajo,

Wat vervelend dat je zo snel problemen hebt met je nieuwe telefoon! Ik kan me goed voorstellen dat je hier teleurgesteld in bent. Graag wil ik met je meekijken wat ik voor je kan doen.

Wil je mij een e-mail sturen naar [email protected] met als onderwerp Tros Radar/Sony Xperia Z? In deze mail heb ik jouw 06 nummer, klant- of bankrekeningnummer en het ordernummer nodig.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

HTCHenk007

Re: Slechte service Hi

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Hi 8 dagen op zicht!

Gesloten