Slechte service T.mobile Chubb verzekering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Shailendra Ganesh
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2021 19:44

Slechte service T.mobile Chubb verzekering

Ongelezen bericht door Shailendra Ganesh »

Beste Forum gebruikers,

Hebben jullie ook zulke slechte ervaring met deze verzekeraar ?

Mijn mobiel is stukgegaan, gelukkig had ik mijn verzekering al 5 jaren lopen bij Chubb zonder ooit wat geclaimed te hebben.

Mijn mobiel is netjes opgehaald en kreeg uiteindelijk bericht dat het niet gerepareerd kon worden en dat ik een soort gelijke toestel kon uitkiezen.

Helaas waren ze niet op voorraad en een leentoestel was niet mogelijk omdat mijn mobiel niet te repareren was.

Inmiddels ben ik twee weken verder en is er geen toestel beschikbaar en op mijn voorstel om dan een toestel te krijgen die wel op voorraad is, eventueel tegen bij betaling, wordt ook niet ingegaan. Inmiddels een klacht ingediend bij Chubb, maar dat zal wederom 2 weken op zich wachten.

Heb meerdere malen gebeld zonder resultaat, enigste advies is wachten totdat het weer voorradig is, en een datum wanneer het op voorraad is kunnen ze ook niet aangeven.

Het kan toch niet zo zijn dat ik de dupe wordt van hun probleem dat de toestellen niet voorradig zijn en sterker een oplossing als een andere toestel eventueel tegen bij betaling is uit den boze.

Ik zou niemand zo een verzekering aanraden en in elk geval uit te kijken naar een andere verzekeraar.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Slechte service T.mobile Chubb verzekering

Ongelezen bericht door Sira »

Ik ken die verzekeraar niet, maar heeft u niet zolang een oud mobieltje liggen of misschien kunt u een oude van een familielid lenen. Mag aannemen dat bij aanschaf van een nieuwe de oude niet direct wordt weggegooid.

I. Oliver
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2021 10:17

Re: Slechte service T.mobile Chubb verzekering

Ongelezen bericht door I. Oliver »

Beste Forum,

Hier dezelfde ervaring met Chubb verzekering, echter is mijn toestel al op 4 augustus gevallen en heb ik tot op heden (15-9) nog steeds geen uitzicht op een nieuw toestel.

Er is mij twee weken geleden verteld dat mijn toestel besteld was maar dat lijkt mij sterk gezien het toestel nog steeds niet is geleverd.

Het vervelende is dat je ook nergens terecht kunt want ook T-mobile kan niets voor je betekenen.

Ik heb een verzekering afgesloten om bij schade binnen enkele dagen een vervangend toestel te ontvangen. Dat is ook wat op de website wordt gecommuniceerd. Nu blijkt wel dat dat dus misleiding is. ik ben 11 dagen verder en heb nog geen zicht op een leverdatum.

Erg frustrerend en super slecht, deze verzekeringsmaatschappij komt haar verantwoordelijkheden niet na.
Laatst gewijzigd door I. Oliver op 15 sep 2021 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten