Slechte service Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
E. de H
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2022 11:57

Slechte service Vodafone

Ongelezen bericht door E. de H »

Begin mei zou er een wisseling van provider plaatsvinden met nummerbehoud. Een sms ontvangen, dat ik de volgende morgen de simkaart moest verwisselen. Ik heb dit gedaan, geen netwerk. Contact opgenomen met de klantenservice, er was sprake van een technische storing, ik moest mijn oude simkaart er weer indoen en zodra deze niet meer werkte de Vodafone simkaart erin doen.

Mijn oude werkte niet meer, dus kaart vervangen. Wederom met de kaart van Vodafone geen bereik. Weer contact opgenomen met de klantenservice, ik moest 24 uur geduld hebben. Na 24 uur wederom geen bereik. Weer contact opgenomen met de klantenservice, ze konden me alleen helpen als ik me kon identificeren. Ze stuurden met een sms. Maar hoe kun je een sms ontvangen als je simkaart niet werkt? Een heel bijzondere reactie.

Dus ik moest naar de winkel om me te identificeren. Dat heb ik gedaan, in de winkel werd er ineens een heel ander probleem geconstateerd. Er werd vanuit de winkel contact opgenomen met de technische dienst, conclusie was dat ze me niet direct een oplossing konden bieden en dat het nog even zou duren voordat de simkaart zou werken. Ik zou op de hoogte worden gehouden.

Een week later wederom nog geen werkende simkaart. Naar een ander filiaal van Vodafone gegaan. Weer hele verhaal verteld, er werd gekeken in het systeem, weer was het antwoord dat ik moest wachten. Inmiddels waren we 3 weken verder, 3 weken onbereikbaar.

Nu, bijna 4 weken later, meerdere simkaarten verder, is het probleem nog steeds niet opgelost. Inmiddels heb ik wel een mail ontvangen dat er een case is aangemaakt, en dat ik deze kan volgen in mijn Vodafone account. En ja, als je die wil aanmaken ontvang je een sms ;-) En laat ik die nog steeds niet kunnen ontvangen.

Al bijna 4 weken onbereikbaar. En dat moet je als klant blijkbaar maar accepteren. Je moet gewoon 'rustig' afwachten. En wat kun je als consument?

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ik heb niet het idee dat je serieus wordt genomen. Ik heb nog niet eerder zo'n slechte service gehad bij een bedrijf. Ik ben dan ook heel ontevreden over Vodafone.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Slechte service Vodafone

Ongelezen bericht door Jablan »

Al geprobeerd om over te stappen naar een concurrent van Vodafone?

DeZevendeHenk
Berichten: 774
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Slechte service Vodafone

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Jablan schreef:
31 mei 2022 19:47
Al geprobeerd om over te stappen naar een concurrent van Vodafone?
Daar komt hij net vandaan. Afgezien daarvan draait de molen nu voor nummerbehoud (schandalig langzaam dat wel) en ik weet niet of je dat weer kan doorkruisen.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechte service Vodafone

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Stuur een mail naar Vodafone en eis dat binnen 2 weken dit probleem opgelost wordt.

Lees www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en ... -televisie door. Hier staan voorbeeldbrieven.

Neem eventueel contact op met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl/

Edgaroke
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 okt 2016 15:29

Re: Slechte service Vodafone

Ongelezen bericht door Edgaroke »

Een brief sturen met een termijn geeft en anders je contact ontbind

Plaats reactie