LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Smartcare

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Todd

Smartcare

Ongelezen bericht door Todd » 06 jul 2013 22:23

Ik ben overgeleverd aan de service van Smartcare nadat mijn leasetoestel van Hi weer defect raakte. Wat een 4 uurs service zou moeten zijn om hem te reparatie aan te bieden, blijkt in de praktijk minstens enkele dagen tot een week te duren voor je toestel uberhaubt opgehaald kan worden door de koerier. Komt er in de avond een koerier langs zit er geen simlock vergroter in het pakket en ik moet bereikbaar zijn voor mijn werk ivm noodgevallen. Het pakket niet aangenomen want die zou er wel bij moeten zitten. Daarna is het een enorme rompslomp van bellen met Hi, Smartcare en TNT om maar een nieuwe afspraak te kunnen maken voor een juist toestel met simlockvergroter in het pakket. Dan ga je van het kastje naar de muur, niemand kan je ineens helpen en wijzen allemaal naar elkaar. Hi naar Smartcare en Smartcare naar TNT. En TNT stuurt je terug naar Smartcare. Na eindeloos door alle partijen in de wacht gezet worden, want iedereen moet alles overleggen blijkbaar, heb je toch na een aantal dagen een nieuwe afspraak na 4 bevestigingsmails ontvangen te hebben, Weliswaar stonden ze bij het verkeerde huisnummer maar toch....en nu maar wachten, over twee weken zou ik mijn gsm terugkrijgen. Ik krijg de indruk dat de samenwerking tussen Hi en Smartcare alles behalve sopel verloopt. Het denken in oplossingen en het gastgericht zijn heeft geen waarde bij Smartcare. Wie weet binnen Hi en Smartcare waar de prioriteiten liggen en hoe we met mensen om moeten gaan in plaats van alleen maar een call af te handelen. Wie helpt mij met mijn onvrede over dit flutbedrijf dat Smartcare heet, die voor menig telecombedrijf diensten verleent en afspraken structureel niet nakomt en geen oplossingen bied die volgens het contract wel afgesroken zijn. Het internet staat vol met klachten van dit bedrijf. Jarenlang was ik gelukkig bij Hi maar wil nu het liefst weg door de samenwerking met Smartcare.. Help!

devious

Re: Smartcare

Ongelezen bericht door devious » 06 jul 2013 22:34

Todd schreef:Ik ben overgeleverd aan de service van Smartcare...Komt er in de avond een koerier langs zit er geen simlock vergroter in het pakket en ik moet bereikbaar zijn voor mijn werk ivm noodgevallen. Het pakket niet aangenomen want die zou er wel bij moeten zitten. ... Help!
Je werkt bij een zeer vreemd bedrijf. Die horen je een telefoon te geven, conform CAO. Dan ben je daar op zeker op te bereiken. En je hebt het pakket niet aangenomen omdat er iets niet in zou zitten? Dus wel eerst gekeken wat er in zat?! Da's raar, maar ik ben geen IT-er. En wat is een simlockvergroter? Zodat je helemaal geen providers meer kunt gebruiken? Briljant verhaal weer.

Todd

Ongelezen bericht door Todd » 07 jul 2013 19:04

Hi erkent dat er in de pakketten standaard een simlocker vergroter in dient te zitten. Die heb je nodig bij kleinere simkaarten, zoals mijn Sony Xperia heeft. Anders kan ik het leentoestel niet gebruiken. Daar in een eerder reparatieverzoek van me deze ook ontbrak is samen met de koerier het pakket eerst geopend voordat ik met de zending accoord ga.

devious

Ongelezen bericht door devious » 07 jul 2013 21:16

Vooral dat laatste vind ik bijzonder vreemd. Zal wel weer aan mij liggen.

Hi-Webcare

Ongelezen bericht door Hi-Webcare » 08 jul 2013 16:47

Hi Todd,

Wat vervelend om te zien dat er problemen rondom de reparatie van jouw telefoon. Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is wanneer je niet bereikbaar bent. Graag wil ik voor je kijken of ik je bij deze situatie kan helpen. Wil je mij jouw 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer sturen in een mail naar [email protected]? Ik wil je vragen om als onderwerp Tros Radar/Smartcare te gebruiken.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Gesloten