LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms 5082

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
famhoi
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2007 19:32

sms 5082

Ongelezen bericht door famhoi »

3 weken terug ben ik erachter gekomen dat mijn 10 jarige dochter een "gratis"ringtone heeft geactiveerd via internet. Zij bleek kosten buiten haar bundel te hebben. Ik heb contact gezocht met Debitel en deze heeft gezegd dat het om 5082 ging. Via google kwam ik op de site en hierop stond dat ik Stop moest smsen. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg een sms dat de diensten werden stopgezet. Nu blijkt dat er nog steeds kosten worden geind door 5082. Heb contact gezocht met de helpdesk en die zeiden dat ik STOP met hoofdletters had moeten smsen. Terwijl er op de site duidelijk Stop staat. Dat heb ik gedaan, maar toen kreeg ik een smsje terug met: Oeps! We hebben je verzoek niet begrepen. Controleer je bericht en probeer het nog eens. Voor meer info zie nl.mobi.dada.net. Heb toen gelijk weer de helpdesk gebeld. Zij konden alleen een mailtje sturen in de hoop dat het definitief stop wordt gezet. Hoe kom je nu definitief van dit abonnement af. Het kost klauwen met geld en eigenlijk kun je nergens terecht. Je wordt overal afgescheept.

ollie1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2007 13:17

Re: sms 5082

Ongelezen bericht door ollie1234 »

ik heb datzelfde perongeluk ook gedaan
maar bent u er nog uit gekomen?
en mijn mobiel wilt niet eens de sms versturen...
en het kost 3,- perweek

Mini
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:17

Re: sms 5082

Ongelezen bericht door Mini »

Heb je al op http://terms.dada.net/nl/costs gekeken? Onderdaan de pagina.

famhoi
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2007 19:32

Re: sms 5082

Ongelezen bericht door famhoi »

Uiteindelijk bleek dat de dienst toch stop is gezet. Kreeg een mailtje van netsize dat de dienst bij de 1e sms is stopgezet en dat de provider mij verkeerd had ingelicht. Ook bij de helpdesk van mobidata hebben ze verkeerde informatie gegeven. Het is gelukkig bij een bescheiden bedrag gebleven. Ik was er nog snel bij en heb mijn dochter goed in haar oren laten knopen dat ze zoiets nooit meer moet doen. Als dat niet werkt, moet ze haar mobiel inleveren.

Famhoi

Gesloten