LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS DIENST 4414

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tamme_tekkel
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2007 01:27

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door tamme_tekkel »

beste mensen ik heb een reactie gestuurd naar de bemidelaar zie onder:

(##### wil ik niet bekent maken ivm privee)
Beste Mevr/dhr.

wet u misschien waar ik terug kan vinden waar 4414 vandaan komt. er zijn
heel veel bedrijven die daar aan meedoen. ik heb bijvoorbeeld gebruikt
(for ######) deze blijft mij lasig vallen ook nadat ik een bericht heb
gehad dat deze communicatie gasloten is. (krijg ik het
bericht: ###### kan nu geen
contact meer met u opnemen) ra ra hoe kan dit

het gegeven anrtwoord:

Voor deze dienst verzorgen wij, namens onze klant (de aanbieder van deze
dienst) het sms-verkeer. Om u af te melden stuurt u UIT naar 4414; uw
nummer wordt dan direct verwijderd uit het systeem van deze dienst.

Met vriendelijke groet,

-----------------------------
Golden Bytes BV
Scheveningseweg 1
2517 KS 's-Gravenhage
T: +31 70 30 25 999
F: +31 70 30 25 990

ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

gr, droevige sms' er

elpadre
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:08

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door elpadre »

Hoi beste mensen. Ik ben sinds een paar dagen aan het sms-en met een zeer leuke dame die echter alleen te bereiken is via 4414. Kan het zo zijn dat zij hier aan verdiend? Het kost mij nl. wel €1,50 per ontvangen bericht. Zoniet wie kan mij vertellen wat het haar dan per sms-je kost. Heb al een klein kapitaaltje aan haar besteed!

tamme_tekkel
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2007 01:27

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door tamme_tekkel »

hallo probeer een te kijken op marktplaats daar staan ook leuke dingen over dit onderwerp. In iedergeval het is een heel netwerk die 4414. je komt niet zomaar te weten wie en wat. advies stop ermee je gaat steeds verder in de kosten. en als je een afspreek maakt komen ze niet of kunnen ze niet.


gr.
droevige sms' er

hondY
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2007 01:00

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door hondY »

tAMME TEKKEL DANK JE WEL

DiveGirl
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2007 13:26

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door DiveGirl »

Ik heb dus ook enige tijd last van ongewenste sms diensten. heb me daar nooit voor aangemeld, en kan ze moeilijk afmelden. Vanalles geprobeerd.Krijg steeds berichten terug met:
"ons systeem heeft het door u gebruikte keywoord niet begrepen"etc.. zal ook wel niet voor niks zijn. De smsén die ik krijg kosten me steeds 1,20 excl btw. Je word er horens dol van ...
hellup!!

DiveGirl
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2007 13:26

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door DiveGirl »

geinformeerd. Niks helpt bijna,je zit er gewoon heel lang aan vast!!!!!!!!!!!! Optie!!!!!!!!!!----> nieuw nummer. Gewoon te gek zeg, je wilt dit niet, je moet betalen en om eraf te komen ook nog een nader nummer nemen. allemaal kosten voor de consument. en de andere partij. wow die verdient dr dus weer dik aan

goed geholpen
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2007 11:16

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door goed geholpen »

Ik wilde even laten weten dat ook ik gebruik heb gemaakt van 4414 voor een smsdienst.
Ruim 1 maand geleden wilde ook ik ervan af.
Op de website waar ik me had aangemeld was niks terug te vinden over de afmelding van de smsdienst terwijl dit wel in het sms je stond!!!

Via Google kwam ik op de trosradar site en heb ik gister naar goldenbytes een email gezonden. Vandaag had ik al antwoordt terug over de manier van afmelding. Ze brengen zelfs de aanbieder (www.babysitonline.nl) op de hoogte van mijn afmelding, omdat deze op geen enkele manier reageerde op mijn mailtjes.
Zelfs niet toen ik mijn gehele profiel verwijdert had bij babysitonline om van de smsservice af te komen en zelfs na een maand geen account meer te hebben kreeg ik toch 5 mei weer een smsje.

Ik heb toen meteen actie ondernomen en dankzij de informatie op tros radar en de reactie van Goldenbytes op mijn mail ben ik nu van de smsservice af. Voor alle mensen die problemen hebben met 4414 raad ik aan om een nette mail te sturen naar goldenbytes en dan lossen ze het op. Ik ben in iedergeval te vreden over de afhandeling.

Hoop dat er meerdere mensen ook een positieve ervaring krijgen mbt het afmelden.

Ik hoefde alleen maar een sms te sturen met UIT naar 4414

:D :wink: Veel succes iedereen!!

Abbe
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2007 18:38

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door Abbe »

Ik heb ongevraagd een sms gekregen van 4414, al die onzin van reageren zodat ik er van af kom ga ik niet proberen. Gewoon BELACHELIJK voor woorden. Snap niet dat er niets tegen gedaan wordt om dit te voorkomen. [/b]

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door phv »

dit nummer is het zelfde als je op marktplaats een vrouw zoek zoals ik heb gedaan ik kreeg een bericht terug je kan mij bereiken op.. toets ... 4414 in , hier moet je niet erin trappen ik heb het ook niet gedaan kost je een heleboel geld.

reggy.p
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2007 09:34

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door reggy.p »

zoals jullie heb ik ook vanalles geprobeerd.
bij www.smsafzeggen.nl staan de codes 7880 en 4414 niet bij.
het heeft me genoeg gekost aan die flauwekul,
terwijl ik me er niet eens voor heb aangemeld.
maar als je stop smst naar 225 ben je er vanaf.
ik gelukkig wel.
khoop dat jullie er wat aan aan hebben.

niemand21
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2007 13:12

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door niemand21 »

Ik had ook een tijdje last van smsjes die ik van dit nummer kreeg. Die gingen over thuiswerk. Het heeft mij in een week tijd ongeveer 20 euro gekost. Ik heb toen KPN gebeld om te vragen of ze hier iets aan konden doen en hij kwam met de oplossing dat je UIT moet sturen naar het nummer 4414 of een e-mail sturen naar [email protected] of bellen met het nummer 0900 2021885 (55 ct p.m.) Ik hoop dat jullie hier net zoveel profijt van hebben al ik, want nadat ik een sms had gestuurd met UIT kreeg ik meteen een sms terug dat ik geen smsjes meer zal ontvangen van dit nummer.
Gr. en succes

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door KPN »

Ik krijg ook af en toe een smsje van 4414.

Dit komt dan van www.productwaarschuwing.nl

Heb ikzelf aangevraagd. Kost 25 cent per sms.
Krijg er hooguit 4 per maand.

wilco-g
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2007 09:39

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door wilco-g »

quote[ Geplaatst op 08 Apr 2007 20:16 door elpadre

Hoi beste mensen. Ik ben sinds een paar dagen aan het sms-en met een zeer leuke dame die echter alleen te bereiken is via 4414. Kan het zo zijn dat zij hier aan verdiend? Het kost mij nl. wel €1,50 per ontvangen bericht. Zoniet wie kan mij vertellen wat het haar dan per sms-je kost. Heb al een klein kapitaaltje aan haar besteed! ]einde quote

Het is zeker dat de (dames?) in kwestie geld aan jouw smsjes verdienen wij hebben op het punt gestaan om ook op die manier te gaan ' thuiswerken' je moet je aanmelden en dagdelen kiezen dat je wil werken , vervolgens moet je reageren op smsjes die door klanten gestuurd worden die daar gemiddeld €1,50 voor betalen.. degene die ze beantwoord " verdient " er wel het bedrag van schrik niet €0,02 cent per verstuurd bericht.... dit kan echter evengoed een man zijn of een vrouw je zal het nooit weten want het gebeurt vanuit huis vanachter een pc.
ik heb toendertijd de voorwaarden goed doorgelezen en mijn nekharen gingen recht overeind staan ! zo MOET je klanten aan de praat houden als ze willen stoppen, en mag je als het bijvoorbeeld om een contact advertentie gaat nooit een echt complete afspraak maken er moet altijd iets 'vaag'blijven en je moet steeds weer met een smoes een andere afspraak maken on de mensen aan het lijntje te houden. Ze gaan zelfs zover dat wanneer je een tijdje niks gehoord heb je zelf een sms moet sturen dat je een tijdje niks gehoord hebt om de mensen zo toch weer te verleiden om weer een niewe sms te verzenden .. :?

heel veel sterkte gewenst om hier vanaf te komen ...

nootje2004
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2007 08:21

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door nootje2004 »

Pas op voor meetic / lexa member zoe_415..

Verder niks fout met deze sites zijn de leden die zich aanmelden..

Morenita
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:20

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door Morenita »

Hoi beste mensen. Ik ben sinds een paar dagen aan het sms-en met een zeer leuke dame die echter alleen te bereiken is via 4414. Kan het zo zijn dat zij hier aan verdiend? Het kost mij nl. wel €1,50 per ontvangen bericht. Zoniet wie kan mij vertellen wat het haar dan per sms-je kost. Heb al een klein kapitaaltje aan haar besteed!
@ elpadre:
Wat zijn mensen die in dit trappen zo naief. Je denkt dat het een leuke dame is maar het kan ook een man zijn die achter de pc zit en je zo aan de praat hou. Heb het ook eens gedaan, toen ik een student was. Rijk word je er niet van €0,08-€0,09 per beantwoord sms, dat is wat zij aan jou verdien. Verder zit ze gewoon achter de pc. Als ik jou was meteen afmelden, het kost je veel en voor de rest krijg je er niks voor terug, alleen maar een hoge telefoonrekening.

speetje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007 11:07

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door speetje »

Ik krijg ook sms'jes van 4414. Echter heb ik me nergens voor aangemeld. Snap er niks van! :)

frans2007
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2007 14:57

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door frans2007 »

Hallo mensen,

Via een dating site kreeg ik kontakt met een dame die niet meteen haar indentiteid wilde geven en ik moest mij opgeven voor PM CHANTAL ...
Dat heb ik gedaan en hing toen vast aan een SMS DIENST... Dom van mij... ik heb toen silverstreet 013 46 90 886 gebeld en deze melden mij UIT naar 4414 te sturen en dat werkt ik ben er vanaf...
Ik hoop dat jullie met deze info iets kunnen. suc6!

Groetjes
Frans

Haring
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2008 12:31

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door Haring »

===
Laatst gewijzigd door Haring op 09 apr 2008 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Spekkie65
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2008 19:58

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door Spekkie65 »

Vandaag ontving ik een berichtje van 4414. Of ik wilde afslanken?! Nu vinden ze me al te dun, maar daar gaat het niet om. Aangezien ik van dit soort sms-jes had gehoord, heb ik direct met mijn provider gebeld. (Vodafone). Ieder berichtje dat 4414 aan mij stuurt kost mij € 1,50!!!
EN IK HEB MIJ HIER NIET VOOR AANGEMELD!! Ik heb nog nooit met 4414 contact gehad!!! Hoe is het mogelijk dat ze dan toch -OP MIJN KOSTEN- sms-jes sturen?? Waarom wordt hier door niemand wat aan gedaan? Vodafone (overigens uitstekende helpdesk!) kan hier niets aan doen, maar krijgt ook verschrikkelijk veel klachten over dit soort praktijken. WAT IS HIERAAN TE DOEN???

rlap
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2008 09:38

Re: SMS DIENST 4414

Ongelezen bericht door rlap »

Eén van onze clienten werd ook benaderd door zo'n club en het eerste bericht dat hij ontving (terwijl hij zelf geen contact had gezocht) koste direct €2,-
Ik heb een mail op poten gestuurd met de volgende tekst:
Op 9 april j.l. heeft Uw bedrijf onder de naam Pretplanet een smsbericht gezonden aan één van onze cliënten met telefoonnummer 06 278 223 35.
Ten gevolge van dat bericht is er tevens een bedrag aan beltegoed van het nummer van onze cliënt afgeboekt.
Betrokken cliënt heeft geen overeenkomst met Uw bedrijf en geen contact op welke wijze dan ook met Uw bedrijf contact gezocht. Niet via internet, nog via een andere methode.
Dat betekent concreet dat U zijn privacy geschonden heeft en onwederrechtelijk gelden van hem afgenomen heeft.

Naar aanleiding van bovenstaande berichten wij U dat elk contact dat U opneemt met onze cliënt resulteert in aangifte van oplichting en fraude.
Wij sommeren U om het telefoonnummer van onze cliënt per direct uit Uw systemen en bestanden te verwijderen. Tevens delen wij mede dat wij Uw handelwijze bij de nodige autoriteiten zullen aangeven.



Namens onze cliënt
en de reactie was als volgt:
Geachte heer xxxx,

Wij zijn een hulpdienst voor premium sms en werken alleen voor klanten die zich aan de code voor sms diensten houden.

Wij verwijderen nummers als daarom gevraagd wordt; iedere klant wordt ook via sms op de hoogte gebracht hoe dit kan. In uw geval kan ik niet eens records vinden. Van onze klanten zal uw client geen sms meer ontvangen.

met vriendelijke groet,
Helpdesk
afgelopen dus en hoe hij aan het bericht komt?
Heel simpel, elke malloot kan elk willekeurig nummer opgeven op websites zonder dat de eigenaar van het nummer er van op de hoogte is.
Er is geen enkele controle kennelijk op dit soort vormen van oplichting...

Gesloten