LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Software)problemen met mobiele telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
yudb
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2020 23:02

(Software)problemen met mobiele telefoon

Ongelezen bericht door yudb »

Hallo,

Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe mobiele telefoon.
Door softwareproblemen heb ik zeer regelmatig geen internetverbinding.
Ik heb hiervoor op advies van T-mobile (Provider én verkoper van de telefoon) direct contact gezocht met de fabrikant.
De fabrikant erkent het probleem(en ik ben niet de enige!) maar komt tot op heden niet met een oplossing.
Omdat ik de telefoon bij T-mobile heb gekocht, heb ik vandaag nogmaals contact met hen gezocht en het verhaal uitgelegd, zij zijn immers voor mij volgens mij aanspreekpunt als verkoper zijnde. Echter nemen zij geen enkele verantwoordelijkheid, ze blijven me doorverwijzen naar de fabrikant en zeggen zelf dat ik de fabrikant maar in gebreke moet stellen en eventueel een andere telefoon of geld terug daar moet vragen.
Ben ik nu in de war, volgens mij moet t-mobile als verkoper van het toestel dit toch gewoon met mij afhandelen?

Groeten,
Yannick

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: (Software)problemen met mobiele telefoon

Ongelezen bericht door kuklos »

1) Wat voor telefoon is het?
2) Ja, T-Mobile moet dit oplossen, zij zijn de verkoper en dus verantwoordelijk.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: (Software)problemen met mobiele telefoon

Ongelezen bericht door omega19 »

yudb schreef:
13 nov 2020 23:08
.. en zeggen zelf dat ik de fabrikant maar in gebreke moet stellen en eventueel een andere telefoon of geld terug daar moet vragen.
Ze geven best een goed advies. Alleen moet je het woordje fabrikant vervangen door T-mobile

Gesloten