LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Elckieee
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2012 12:24

Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement

Ongelezen bericht door Elckieee »

Beste radar,

Via deze link is een aanbieding te vinden die de Spits laatst in hun krant heeft geplubliceerd https://directsales.superdeal.nl/spits

Dit leek mij een prima aanbieding. Nergens op de site is te vinden dat deze aanbieding alleen geldt voor mensen die nog geen abonnement hebben bij vodafone. Ik kon in het aanvraagformulier ook prima doorgeven dat ik al klant was bij vodafone en dat ik graag mijn nummer wilde behouden.

Na het aanvragen kreeg ik per email een orderbevestiging. In deze order stond ook dat ik aansluitkosten moest betalen, vreemd, want ik ben al klant. Ik heb meteen gebeld met vodafone en na 3 keer doorverwijzen vertelde vodafone mij dat ik dit aansluit bedrag na de hand kon terug vragen bij de factureringsafdeling. Vreemd, maar prima.

Na een dikke twee weken is er nog steeds geen contact opgenomen met mij. Dus ik ben zelf weer gaan bellen met vodafone (nummer van de website v/d aanbieding). Ineens wordt mij verteld dat de order niet goed is gegaan en dat dit komt doordat ik al klant ben. Deze aanbieding geldt niet voor klanten van vodafone, zij kunnen via de website van vodafone hun abonnement verlengen.
Noch, op de website van Vodafone staat er lang niet zo mooie en goedkope aanbieding als deze van de Spits.
Vodafone heeft mij nogmaals doorverbonden, na veel aandringen, met weer iemand anders, maar deze persoon verwijst mij weer door naar het telefoonnummer op de website.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en eigenlijk zeggen ze gewoon dat ik pech heb en dat ik niet gebruik kan maken van deze aanbieding.
Mag Vodafone dit weigeren, als dit ook niet staat vermeld op de website of in de voorwaarden van de aanbieding?
Kan ik hier nog iets mee? Of moet ik, na 10 jaar vaste klant, dit maar gewoon accepteren?

Met vriendelijke groet,

Elcke van den Beld

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik lees in de actievoorwaarden dat.....................je bij verlengen geen aansluitkosten betaald.

Mijns inziens kun je dus ook gewoon van de actie gebruik maken als je al klant bent, mits je al mag verlengen.

Elckieee
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2012 12:24

Re: Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement

Ongelezen bericht door Elckieee »

Mijns inziens kun je dus ook gewoon van de actie gebruik maken als je al klant bent, mits je al mag verlengen.
Ja mijn abonnement is al een jaar verlopen, ik heb gewacht met een nieuwe tot ik iets leuks en betaalbaars tegen kwam.
Hoe dring je bij Vodafone door en hoe krijg je de juiste persoon te pakken die dit wel serieus neemt en het ook daadwerkelijk kan regelen?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement

Ongelezen bericht door sephora30 »

Tja, dat is heel lastig bij Vodafone :?

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Je kunt alleen aangeven of je al klant bent en een nieuw nummer wil, of dat je je vodafone prepaid nummer mee wilt nemen.
Je kunt dus nergens aangeven dat je je abonnement wil verlengen.

leeuwtje61
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mar 2010 21:20

Re: Spits lezersactie vodafone mobiel abonnement

Ongelezen bericht door leeuwtje61 »

Ik heb mijn abonnement wel kunnen verlengen, maar dan via een advertentie in de Metro, vergelijkbaar dus. In de eerste orderbevestiging stond nog een bedrag genoemd voor aansluitkosten, maar dat werd bij de officiële bevestiging op 0 gezet. Hierbij de tekst in de bevestiging van Vodafone: Bij het aansluiten van uw nieuwe abonnement, betaal je eenmalig aansluitkosten van €12,25. Bij het verlengen van je abonnement betaal je geen aansluitkosten. Ik heb op 11 december online verlengd, op 15 december is het al ingegaan. Jammer genoeg heb ik na 2 maanden nog steeds mijn telefoon niet binnen, toen ik gisteren voor de zoveelste keer belde bleek ineens dat het toestel niet meer leverbaar is. Maar ja, dat is een ander probleem. Het is dus wel degelijk mogelijk om te verlengen maar zoals bij zoveel grote bedrijven is de klantenservice van Vodafone niet het sterkste punt. :cry:

Gesloten