LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spook facturen Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Har06
Berichten: 3745
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Spook facturen Vodafone

Ongelezen bericht door Har06 » 27 jun 2013 16:21

devious schreef:
M.Martens schreef: Snel van je Vodafone Abbo af.

1) Zet de betaling stop met de incasso strop.
2) Stuur een brief naar hun dat je zegt dat er iets niet klopt en dat jet het kunt bewijzen.
3) Binnen 1 week geen bericht terug op brief? Geschillencommissie brief.
4) Geschillencommissie voorkomen. (In mijn geval werd er van te voren geschikt.)
Nou, dit is echt het allerallerslechtste advies hier.
Laat mij het nu eens zijn met Devious, zo los je niets op M Martens,ook bij jou niet
:wink:

Har06
Berichten: 3745
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Spook facturen Vodafone

Ongelezen bericht door Har06 » 27 jun 2013 20:16

[Nou, dit is echt het allerallerslechtste advies hier.[/quote]

Laat mij het nu eens zijn met Devious, zo los je niets op M Martens,ook bij jou niet
:wink:[/quote]

Nogmaals.
In mijn geval werkte het. :D[/quote]

Proficiat ermee :?: :?: :?:

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Spook facturen Vodafone

Ongelezen bericht door kss » 27 jun 2013 20:27

meestal zijn de telefoonrekeningen al torenhoog, dat consumenten ze niet eens kunnen betalen, laat staan willen. ik zou ook geen betalingsregeling afspreken, dus het enige juiste is de betaling stopzetten en direct met je provider in overleg.

consumenten zijn geen pinautomaat voor bedrijven. als er tig keer per dag(nacht) een onbekend nummer wordt gebeld vaak met wissel/groepsgesprek dan zijn de providers zelf ook verkeerd bezig.

Gesloten