witte angora schreef:of is het geld bij hen op de juiste datum bijgeschreven op de rekening? I
Hier zou inderdaad wel eens de pijn kunnen zitten. Een afschrijving op de ene dag leidt niet automatisch tot een bijschrijving op dezelfde dag.
Klopt daar heb ik ook meerdere malen contact met ze overgehad, het geld is wel op tijd maar het computer systeem van het bedrijf heeft 6 dagen nodig om het te verwerken.
En omdat ik het niet automatisch laat incasseren geeft het computer systeem aan dat er geen geld afgeboekt kan worden, omdat ik zelfstandig bij de bank alle automatische incasso's heb laten blokkeren.
Om de reden dat ik alles zelf wil betalen.
En als ik het bedrijf dan aan de telefoon krijg dan kijken ze ook meestal of het bedrag is binnen gekomen. (ze kijken dan handmatig en dan zien ze dat het geld er netjes op staat)Alleen het computer systeem ziet dit niet!
En ze weigeren de betaling om te zetten naar acceptgiro, Het gaat hier niet over een incasso bureau,wat sommige mensen hier suggereren.
En mij gaat het er niet om dat ze me bellen,maar het gaat mij er om dat ze gewoon achter elkaar blijven bellen zonder een voicemail in te spreken en anoniem.
Ik wil gewoon per acceptgiro betalen , en niet keer op keer lastig gevallen worden.
Mijn vraag hier op het forum is dan ook kan ik een bedrijf dwingen om mij niet meer te bellen en mijn telefoonnummer te wissen!
De rest is eigenlijk helemaal niet van toepassing,en brieven en mails lees ik ook altijd niet wat mensen hier suggereren dat ik deze weg zou gooien en zou delete!!
Ik ben geen wanbetaler, Ik ben gewoon iemand die met rust gelaten wil worden en alle correspondentie wil laten verlopen ZWART OP WIT.
Mondelinge afspraken en toezeggingen zijn nooit terug te halen uit een telefoongesprek, tenzij een bedrijf de gesprekken opneemt, en dit zijn er maar enkele in Nederland .
Nog een fijne dag iedereen!!