LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
eventfile
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 nov 2009 16:34

Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door eventfile »

Hallo,

Een overstap naar het nieuwe merk van Vodafone Hollands Nieuwe dacht ik dat dit wel goed zou zitten.

Niet dus!!! Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ik heb al de nodige sms- en bereikbaarheidsproblemen gehad.

De smsjes komen veel later aan en ondanks 3/4 streepjes qua bereikbaarheid krijgt de bellende partij gelijk de voicemail.

En neem zeker geen Hollands Nieuwe als je tan-code's van de ING op je mobiel wil ontvangen. Die komen namelijk zeker niet aan en dat weet ik uit eigen ervaring!!! Is een bekend probleem bij Hollands Nieuwe maar ze doen er helemaal niks aan.

Sinds afgelopen dinsdag/woensdag 2/3 maart 2011 ben ik niet meer te bereiken. Bellende mensen worden gelijk doorgeschakeld naar de voicemail. smsjes krijg ik ook niet meer sinds dinsdag/woensdag.

Hollands Nieuwe is alleen via de mail te bereiken. Daar kunnen ze het mailverkeer ook niet aan want je krijgt helemaal geen reactie op je mail. Ja, je krijgt een mailtje dat ze binnen een paar dagen niet gaan redden en sorry voor het ongemak en daarna hoor je niks meer!! Ronduit schandalig.

Je kan wel om een terugbelactie vragen maar ik ben niet te bereiken doordat mensen gelijk naar mijn voicemail verwezen worden!!!

Op de website worden alleen vage Postbusnummers gebruikt in Haarlem en Den Bosch waar gewoon Certin Incasso achterzit.

Ik bel met een iPhone. Waarschijnlijk moet ik gaan bellen met een telefoon van 10 jaar geleden ofzo waardoor mischien bellen met Hollands Nieuwe wel lukt. Dit merk is er nog niet klaar voor.

Kortom: Blijf ver weg van Hollands Nieuwe!!!

eventfile
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 nov 2009 16:34

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door eventfile »

De Helpdesk wordt verzorgd door 2contact:

http://www.2contact.com/newsitems/show_latest/46

Die heb ik ook gebeld maar de receptie doet net of dat de helpdesk niet in Haarlem zit. Wat een smerige organisatie is dat in Haarlem.

"Nee, ik kan u niet door verbinden. Moet u naar de website gaan of zoiets en daar nogmaals proberen...."

Vodafone ook gebeld maar die doen ook of hun neus bloed. "Nee met Hollands Nieuwe hebben wij niks te maken, nee heel vervelend allemaal voor u"

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door Rebellian »

Het niet doorkomen van TAN codes kan komen omdat je wellicht betaaldiensten voor de SMS hebt uitgezet. Dan worden TAN codes ook geblocked.

Dus heb je dat gedaan? Dan een mail sturen met dit probleem en men kan deblokkeren volgens mij.

eventfile
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 nov 2009 16:34

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door eventfile »

"wellicht betaaldiensten voor de SMS hebt uitgezet" kan je volgens mij niet zelf doen en ook niet op de website van Hollands Nieuwe.

Het probleem van de tan code's is een bekend probleem bij Hollands Nieuwe maar ze doen er niks aan.

eventfile
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 nov 2009 16:34

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door eventfile »

Op de website staat ook de volgende melding:

problemen met dashboard: door een technische storing kan het zijn dat de gegevens in het dashboard op dit moment niet correct staan weergegeven. Wil je weten hoeveel tegoed je nog hebt, bel dan naar *101#.

Er zijn gewoon te veel problemen en dat is al veel langer helaas.

Maar communiceer als Hollands Nieuwe naar de klanten toe en dat gebeurd niet door die club van 2contact.

WouterZ11
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2012 10:49

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door WouterZ11 »

Hallo HN, Joyce!!!!!

Ik krijg , helaas geen tan codes van de ING meer binnen via SMS, aan mijn klacht doet U helaas geen ene M... . , het beltegoed van mijn vrouw is ook niet bijgeschreven wel, van de bank afgeschreven!!

Heb enkele weken geleden ook al een hoop problemen gehad ik kon wel worden gebeld maar niet uit bellen, dat probleem is opgelost!!

Maar u heeft lak aan Uw klanten, heeft niet eens het fatsoen om terug te bellen.

Hoop dat het maandag opgelost wordt, zoniet gaan wij alle abbo s die bij jullie lopen opzeggen , de kosten die dit met zich meebrengt gaan wij uiteraard op jullie verhalen.

Tuurlijk gaan wij ervan uit dat de nummers die jullie van ons hebben , in goede orde zullen worden overgedragen naar een betrouwbare provider.

Mvg,

Wouterz11

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Nee nummers ben je dan zowiezo kwijt en je kan er helamaal niks tegen doen helaas. En eenmaal technisch weg krijg je het nooit meer terug want het is dan vernietigd enkel een schadevergoeding maar ook daar kan je jaren en jaren op wachten gezien het ceviel is geworden , nogmaals helaas.

WouterZ11
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2012 10:49

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door WouterZ11 »

tja vandaag melding gemaakt bij de OPTA en natuurlijk bij HN.


Ben wederom benieuwd of dit op korte termijn zal worden opgelost.

Mocht dit niet worden opgelost ben ik helaas genoodzaakt om een papieren Tan-code lijst op te vragen. ik ben al meer als 4 weken aan het kloje om de tan codes van de ING , via hollands nieuwe te krijgen en ik ben HOLLANDS NIEUWE MEER EN MEER DAN SPUUGZAT. Stap nooit over!!!!!!!!!!!!!! naar HN.

Mvg,

Wouterz11

WouterZ11
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2012 10:49

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door WouterZ11 »

Volgens de algemene voorwaarden zijn ze hier gevestigd.



AVENUE CERAMIQUE 300
6221 KX MAASTRICHT , LIMBURG

GEO : 50.841894 , 5.702452
Telefoon : +31 (0) 43-3555555
Fax : +31 (0) 43-3557999


Heb contact gehad met vodafone!!

Advies!! Van Vodafone 2 maal per uur mailen!!! naar de klantenservice!!

MAXIEM

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

WouterZ11

Voor zover ik kan nagaan is Hollandsnieuwe niet aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dat zegt eigenlijk al voldoende.

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Maxiem,

We zien de momenteel meerdere berichten van je verschijnen op het forum. Graag vernemen we van je wat het gerichte probleem is waar je tegenaan bent gelopen. Als je dan je gegevens in een privébericht stuurt dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Vincenti
Berichten: 134
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door Vincenti »

Ja, Maxiem,

Wat is nou eigenlijk helemaal jouw probleem?
:mrgreen:

Roland6
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2014 07:52

Re: Stap niet over naar Hollands Nieuwe!!!

Ongelezen bericht door Roland6 »

Wat is nou eigenlijk helemaal jouw probleem?
:mrgreen:
En dan hoor je, zoals je helaas heel vaak ziet gebeuren, helemaal niks meer, jammer dat er zoveel forums zijn die open stellingen, vragen e.d. hebben.

Zelf gebruik ik al sinds hun oprichting Hollandsnieuwe, zo ook mijn vrouw en mijn broer, geen van ons heeft de hier beschreven problemen ervaren, altijd bereikbaar, altijd antwoord ontvangen en ook tancode's komen altijd aan.

Het is dan ook zeer te betreuren dat er wel altijd overal klachten verschijnen en dat er zelden positieve meldingen worden gedaan!

Hollandsnieuwe is een prima provider, kost veel minder dan de anderen en wij hebben na al die jaren alleen maar een Warme douche voor ze!

Gesloten