LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] storing t-mobile 28-03-2011

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
deb22
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2011 18:12

storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door deb22 » 29 mar 2011 18:24

Ik vind het belachelijk dat t-mobile de klant niet te gemoed komt na de storing die bijna een hele dag en avond heeft geduurd.
Ik ben zelf vanaf 15.00 uur de dupe geworden van deze storing tot 00.00 uur wat betekende dat ik heel wat belangrijke telefoonjtes ben misgelopen en ik tot vanmorgen vroeg smsjes binnen kreeg die gister middag al waren verstuurd.
Ik vind dat t-mobile ons als klant tegemoed moet komen met bij de abbonementen gratis belminuten en de prepaid met gratis beletegoed of punten voor op de website.
wat vinden jullie hier van?

pietjebel333
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mar 2011 17:39

Re: storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door pietjebel333 » 29 mar 2011 18:26

ik vind van niet :P

tennis
Berichten: 3090
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door tennis » 29 mar 2011 18:40

wat vinden jullie hier van?
Wat vind T-Mobile, of heb je geen contact gezocht met je vraag?

riddert
Berichten: 1471
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door riddert » 29 mar 2011 18:45

@Tennis,

T-Mobile heeft vandaag aangegeven (oa in het journaal) dat de duur van de storing te kort was om een vergoeding uit te keren aan de klanten.

tennis
Berichten: 3090
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door tennis » 29 mar 2011 18:51

riddert schreef:@Tennis,

T-Mobile heeft vandaag aangegeven (oa in het journaal) dat de duur van de storing te kort was om een vergoeding uit te keren aan de klanten.
@deb22

zie bericht van riddert ! :roll:

deb22
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2011 18:12

Re: storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door deb22 » 29 mar 2011 18:57

ik vind het als nog belachelijk dat ze niks willen doen.
voor hun was het van korte duur voor mij voor lange duur.
ik kon ze pas vanmorgen bereiken omdat ik gister niet met hun kon bellen en toen ik belde heb ik eerst een half uur in de wacht gestaan en werd toen afgesnauwd door ze ik vind niet dat je zo je klanten behandeld

Rinus M
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:30

Re: storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door Rinus M » 31 mar 2011 14:22

deb22 schreef:Ik vind het belachelijk dat t-mobile de klant niet te gemoed komt na de storing die bijna een hele dag en avond heeft geduurd.
Ik ben zelf vanaf 15.00 uur de dupe geworden van deze storing tot 00.00 uur wat betekende dat ik heel wat belangrijke telefoonjtes ben misgelopen en ik tot vanmorgen vroeg smsjes binnen kreeg die gister middag al waren verstuurd.
Ik vind dat t-mobile ons als klant tegemoed moet komen met bij de abbonementen gratis belminuten en de prepaid met gratis beletegoed of punten voor op de website.
wat vinden jullie hier van?
Ja hier kun je lang en breed over praten/schrijven, maar dan kun je m.i. overal wel een tegemoedkoming voor vragen.

Stel ik rij met m'n auto naar een afspraak, kom in de file 2 uur te laat op een belangrijke afspraak. Kan ik toch ook geen tegemoedkoming vragen aan de wegbeheerder.

Dit is het nadeel van digitale techniek, zulke dingen kunnen gebeuren.

Wat er werd verteld dat er geen compensatie komt klopt, maar er wordt wel per geval bekeken (mits contact met T-mobile) of hier uitzondering voor gemaakt kan worden.

Groet,
Rinus

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: storing t-mobile 28-03-2011

Ongelezen bericht door Rebellian » 31 mar 2011 17:20

Ik lag er ook helemaal uit, maar kom op, een avondje zonder telefoon is ook weleens lekker toch? Volgens hun Algemene voorwaarden is er met een korte storing geen aanspraak op een tegemoetkoming. En al zou dat wel zo geweest zijn is T-Mobile voor vervolgschade niet aansprakelijk volgens mij.

Voor 1 dag niet kunnen bellen krijgen we dan 1 EUR tot 4 EUR terug? Zou u dan helemaal tevreden zijn en iedereen T-Mobile aanraden?

Gesloten