LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] storing vaste telefonie kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tonsondaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2019 13:48

storing vaste telefonie kpn

Ongelezen bericht door tonsondaar »

Sinds 8 maart is mijn vaste telefoon KPN afgesloten.
Ik heb hierover 4 keer met KPN klantenservice gebeld. De laatste keer werd er gezegd dat er een vergunning bij de gemeente moest worden aangevraagd. Ik heb een brief geschreven naar klantenservice KPN drie keer is er gebeld naar mobile telefoon vriend. Op 30 maart werd er gezegd dat er 1 april een vergunning werd aangevraagd aan de gemeente Amsterdam, (mijn woonplaats) om de weg open te mogen breken. Daarna niets meer gehoord. Wel is het abonnementsgeld automaties afgeschreven.
Als ik mijn postcode doorgeef op de website van kpn wordt er gezegd dat er geen storingen zijn in mijn postcode gebied.
Wat kan ik aan deze situatie doen? Omdat ik slechthorend ben ben ik afhankelijk van een speciale (vaste) telefoon.

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: storing vaste telefonie kpn

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kunt u beter uw klacht op het KPN forum zetten, ofnaar een Primafoon winkel gaan.

Wellicht heeft dat meer succes.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 13 apr 2019 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: storing vaste telefonie kpn

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »


piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: storing vaste telefonie kpn

Ongelezen bericht door piet987654 »

Waarschijnlijk hebben ze geprobeerd U te bellen op uw vaste lijn., maar kregen ze geen contact :roll:

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: storing vaste telefonie kpn

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Vaststellen of die vergunning op uw adres daadwerkelijk is aangevraagd en hoe lang dat gaat duren?

https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/? ... D4F2826%7D

Gesloten