LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T mobile... flex of relax???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vrager
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:22

T mobile... flex of relax???

Ongelezen bericht door vrager »

ik wil eens vragenof er hier mensen zijn die mij kunnen helpen bij de keus tussen het afsluiten van een relax of flex abonement van t mobile. Er wordt weinig mee gebeld, wel internet los erbij. Prijstechnisch loopt het misschien wel los, maar ik heb geen idee wat het verstandigst is.

Flex blijft je maandbedag gelijk zeggen ze, ook al verbel je het niet, maar hoe zit dat dan met relax?? Betaal je daar dan niet wat je niet verbruikt? Ze hebben het er wel over dat je restant blijft bestaan onbeperkt. Dat is voor mij dan wel als voordeelte bestempelen.

Wie o wie kan mij door het bos de weg wijzen??

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: T mobile... flex of relax???

Ongelezen bericht door Yme »

Je betaalt bij Relax en Flex een vast maandbedrag.

T-Mobile Relax
- Je koopt maandelijks belminuten in.
- Sms, mms, internet en internationaal bellen betaal je apart.
- Bel je buiten je bundel, dan geldt een hoger tarief (=25 ct per minuut)
- Je belminuten blijven twee maanden houdbaar.

T-Mobile Flex
- Je koopt maandelijks beltegoed in.
- Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel.
- Bel je buiten je bundel, dan geldt hetzelfde of een lager tarief.
- Je beltegoed is onbeperkt houdbaar.

Relax is voordeliger dan Flex zolang je binnen de bundel blijft. Mijn belgedrag is nogal onvoorspelbaar en ik heb daarom voor Flex gekozen. Ik vind het belangrijk dat datgene waarvoor ik betaal niet vervalt en dat ik niet ineens 25 cent per minuut moet betalen als ik ineens veel meer bel. Daarnaast is het erg prettig dat als je je Flextegoed heb verbruikt je een smsje ontvangt. Dit is bij Relax helaas niet zo.

RaDaRAnne
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2006 17:21

Re: T mobile... flex of relax???

Ongelezen bericht door RaDaRAnne »

T-Mobile Relax
- Je koopt maandelijks belminuten in.
- Sms, mms, internet en internationaal bellen betaal je apart.
- Bel je buiten je bundel, dan geldt een hoger tarief (=25 ct per minuut)
- Je belminuten blijven twee maanden houdbaar
Weet je toevallig waar op op hun website staat dat SMSjes buiten de bundel vallen ?
Ik had nl het idee gekregen dat die gewoon binnen de bundel vielen (a 0,25/stuk), maar na de 1e rekening blijkt dat dus inderdaad niet het geval te zijn. Zoals je je kunt voorstellen was ik daarvan op zijn zachts gezegd niet gecharmeerd.

Ik heb hun website nog eens uitgespeld maar kan nergens een tekst vinden waar uit blijkt dat SMSjes niet binnen de bundel vallen.

En ook trouwens geen link om de genoemde SMS bundels af te sluiten.

Anne.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: T mobile... flex of relax???

Ongelezen bericht door Big-V »

Een SMS-bundel kun je wel afsluiten. Vanaf, ik geloof, 20 SMS-berichten per maand.
Als je met enige regelmaat berichten stuurt, zou ik dit zéker afsluiten.

ida donze
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2009 00:44

Re: T mobile... flex of relax???

Ongelezen bericht door ida donze »

Hoi
Ga in hemelsnaam niet in zee met T mobile. Heel aardige mevrouw aan de telefoon. Ze gaf me ook gelijk toen ik zei dat ik weer terug ging naar KPN. Inmiddels het ik 240 euro bel tegoed, en een sociaal leven wat op zijn kop ligt omdat ik geen bereik heb.

RaDaRAnne
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2006 17:21

Re: T mobile... flex of relax???

Ongelezen bericht door RaDaRAnne »

Intussen een paar emails van en naar en telefoontjes van de klantenserive verder is het me een stuk duidelijker.

Ik blijf er bij dat hun website voor het Relax abonnement niet uitblinkt in duidelijkheid. Maar de mensen van de klantenservice doen dat wel en zijn ook bereid om mee te denken.

Zo kan ik overstappen naar een Flex abonnement, zelfs een die nog iets goedkoper is en zo alles uit een bundel betalen.

Voor weinig bellers zoals mijn ouders is dat ook interessant omdat je opgespaarde tegoed blijft staan en je daarmee ook telefoontjes vanuit het buitenland kunt betalen.

Kortom; ik ben weer blij met T-Mobile.

Anne.

Gesloten