LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile: gereviseerd in plaats van nieuw toestel na schade

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marcel71071
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2016 13:16

T-Mobile: gereviseerd in plaats van nieuw toestel na schade

Ongelezen bericht door marcel71071 »

Hallo Allemaal,
Op 14 oktober vorig jaar, ben ik na lang aandringen van een aantal vrienden een abonnement aan gegaan bij T-Mobile. Omdat ik altijd erg zuinig ben op mijn spullen, heb ik bij het aan gaan van dit abonnement een hoesje gekocht, speciaal voor deze telefoon (Sony Xperia M4), in de winkel van T-Mobile.
Dit betrof een hoesje, waarvan er een magneetsticker aan de achterkant van het toestel werd geplakt, wat contact moest maken met een metalen stripje in het hoesje zelf, zodat dit in het hoesje zou blijven zitten.
Om een lang verhaal kort te houden:
Na 4 maanden was ik dit hoesje zat, en had ik een ander hoesje gekocht.
Omdat ik deze magneetsticker niet los kreeg, hebben ze dit voor mij gedaan bij een T-Mobile shop, waarbij er een scheur aan de achterkant in de telefoon ontstond.
Natuurlijk vond ik dit jammer, ik heb het hoesje wat ik daar gekocht had vergoed gekregen, en ben weer vertrokken.
De volgende dag bleek dat ik niet meer bereikbaar was, en niet meer gebeld kon worden, en ben terug gegaan naar deze shop.
De verkoper betreurde dit, en verzekerde mij dat het toestel nog geen 1/2 jaar oud was, en dus recht had op een NIEUWE telefoon, die thuis afgeleverd zou worden. gratis omruilen. Gratis? echt niet, 10 euro voor de omruil.
Ik had het nog gevraagd aan de winkel medewerker, omdat ik mijn verzekering had opgezegd, omdat ik zo wie zo bij die verzekering een eigen risico zou hebben van 30 euro, maar dit was totaal NIET mijn schuld.
Na een link geactiveerd te hebben van T-Mobile kon ik een afspraak maken, en deze kwam inderdaad op het afgesproken tijdstip, een student, die een nummer moest noteren van de nieuwe telefoon, deze niet kon vinden, dus dit maar voor lief hield.
Na alle apps opnieuw te hebben geïnstalleerd op mijn nieuwe toestel, kwam ik er achter dat het helemaal NIET om een nieuw toestel ging, maar om een gereviseerd toestel wat ze wellicht ooit in de reparatie hebben gehad, want het scherm kon niet roteren, en ook het toestel kon geen verbinding maken via een usb kabel met de laptop.
Ik heb gelijk een klacht ingediend via de klantenservice van T-Mobile, en kreeg een autoreply dat ik binnen 10 werkdagen een reactie zou krijgen. Exact een maand later kreeg ik een kort mailtje dat ze de klacht hadden doorgestuurd naar de juiste afdeling, omdat dit te ingewikkeld zou zijn? na hier een reactie op gegeven te hebben, kreeg ik wederom een autoreply met de tekst dat ik niet kon reageren op dit antwoord. :?
U raad het al, vervolgens nooit meer iets vernomen van T-Mobile, en woensdag 18 mei kreeg ik via Facebook een reclameboodschap van T-Mobile, waar ik gewoon via Facebook op gereageerd heb. nog geen 5 minuten later, kreeg ik al een reactie terug, van ene Brenda van T-Mobile wat zij voor mij kon betekenen? ik het kort de situatie uitgelegd, en maar snel daarna moest ik dit in een privebericht vervolgen.
Ze schreef mij dat T-Mobile NOOIT een nieuwe telefoon zal geven, en dat het "normaal" is dat ik een "vervangend" toestel had gekregen, wilde mij tegemoet komen met 2 maanden 100 mb extra en vergoeding van de 10 euro die ik betaald had voor de omruiling, maar ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat mijn telefoongedrag van dien aard is, dat ik altijd over hou, en alles kwijt ben na het einde van de maand.
Gisteren, kreeg ik ineens uit het niets, een reactie van ene Pjotr, ook van T-Mobile of hij ter compensatie 15 euro in mindering zou brengen voor volgende maand?
Ook hier ben ik niet mee akkoord gegaan, aangezien ik naar mijn mening, gewoon recht heb op een NIEUWE telefoon, Het kan toch niet zo zijn dat een nieuwe telefoon bij aanschaf van een abonnement van 2 jaar na 5 maanden wordt vervangen voor een 2e hands toestel, wat niet eens de schuld is geweest van de klant?
Ik ben echt boos.

Gesloten