LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile oplichtersbende

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
anria1971
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2013 11:05

t-mobile oplichtersbende

Ongelezen bericht door anria1971 »

Aan een ieder die dit leest;
Goedemorgen allen.
Ik zet hier boven, t-mobile oplichtersbende. Als ik ook zie 999 x op radar en denk ff aan youp die ze ook vaak genoeg met de grond gelijk maakte.
Ik moet eerlijk zeggen, ik zit al 100 jaar bij t-mobile en eigelijk altijd wel een tevreden klant geweest maar dat t-mobile zo met trouwe klanten omgaat. Ik tik dit hier dan ook vol verbazing. Ik ben meer in Duitsland dan in Nederland de afgelopen maanden, dit omdat ik daar werk. Zodra ik de grens over ga krijg ik de melding JE KUNT IN DE EURO JE HELE INTERNETBUNDEL GEBRUIKEN. Nou, hier wordt je dus vals ingelicht! Dit is dus NIET zo. Mijn laatste rekening ineens 22 euro extra betalen. Nou, t-mobile, dat dacht ik niet. Ik heb het bedrag teruggestort en overgemaakt wat ik elke maand betaal. Nu gaan ze mij bedreigen. Dan maar niet verder met t-mobile maar u heeft fouten gemaakt, u geeft foute informatie. Ik ga zeker niet betalen. Ik betaal altijd al mijn rekeningen maar kan niet tegen onrecht, al gaat t om 1 euro bij wijze van spreken. U moet u schamen dat u zo met uw klanten omgaat! Dreig email ontvangen. Ik ben zwaar onder de indruk, NOT. Ga jullie goed, nummer 1000 op radar, goed bezig t-mobile. Tijd voor de koude douche

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: t-mobile oplichtersbende

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik lees veel frustratie en irrelevante toevoegingen, maar de meeste belangrijke informatie ontbreekt. Waarom zou die rekening van 22 euro onterecht zijn? Waarom zou je zijn opgelicht?

Tip: met dit soort nietszeggende teksten maak je geen indruk en krijg je straks vanzelf de deurwaarder aan de deur. Als je een terecht dispuut hebt, voer de discussie dan inhoudelijk en fatsoenlijk.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: t-mobile oplichtersbende

Ongelezen bericht door berndv »

anria1971 schreef:
31 aug 2020 08:55
Als ik ook zie 999 x op radar en denk ff aan youp die ze ook vaak genoeg met de grond gelijk maakte.
En wat zegt dit? Youp heeft wel meer met de grond gelijk gemaakt. En dat er hier veel topics over zijn is natuurlijk mogelijk. Het aantal klachten moet natuurlijk wel in verhouding staan. Als ik zoek op KPN vind ik 35000 berichten. Zijn ze dan zo verschrikkelijk slecht? Misschien wel, maar als één van de grootste telecomproviders in het land is het niet zo raar dat je ook veel ontevreden klanten hebt.

Over ontevreden klanten gesproken. U bent ontevreden over T-Mobile omdat u opeens kosten in rekening gebracht krijgt. Behalve heel veel onnodige informatie, meldt u nergens waarvoor die 22 euro in rekening zijn gebracht. U heeft het wel over buitenland, maar u meldt niet of die kosten ook voor het buitenland zijn.

U meldt nergens of u ook contact heeft gehad met hun over die rekening. Ik lees nergens of de kosten verklaarbaar zijn. Het enige wat ik lees is dat u op eigen initiatief de rekening gestorneerd heeft en dat ze u nu (be)dreigen. Ik zou het niet bedreigen willen noemen, u bent nu gewoon wanbetaler, en ze dreigen niet, ze beloven dat als u in gebreke blijft, u het verdere incassoproces gaat doorlopen.

Ik zou u willen adviseren om in contact te treden met hen, na te gaan waar die kosten door veroorzaakt zijn, en hier samen uit te komen. Zoals u er nu met gestrekt been in gaat, zal niets opleveren.

witte angora
Berichten: 30741
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: t-mobile oplichtersbende

Ongelezen bericht door witte angora »

anria1971 schreef:
31 aug 2020 08:55
Ik moet eerlijk zeggen, ik zit al 100 jaar bij t-mobile
:roll:

ZeerPrivé
Berichten: 5425
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: t-mobile oplichtersbende

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Vodafone vond je ook al niks viewtopic.php?f=25&t=154321&p=2143187#p2143187

T-Mobile stuurt geen dreigmails, ze geven wel een waarschuwing. Als ze niet zouden waarschuwen stroomt het internet vol met klachten dat men niet gewaarschuwd is voor de consequenties.
Overigens door de rekening niet te betalen, word je geregistreerd bij Preventel, wat betekent dat je bij geen enkele provider meer een abonnement kunt afsluiten. (Dit is geen dreiging, maar slechts een waarschuwing. :wink: )

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: t-mobile oplichtersbende

Ongelezen bericht door Radar »

Ja, dit schiet natuurlijk niet op, en al helemaal niet als het op deze manier moet.

Er staat eigenlijk geen bruikbare, relevante informatie in het topic. De doorsnee lezer denkt 'Oké, u moet om onduidelijke redenen 22 euro betalen en daarom is T-Mobile kennelijk gelijk maar een oplichtersbende', maar verder geeft u geen enkel detail prijs. Dat maakt het allemaal een nogal onduidelijk en eenzijdig verhaal en daar kan vanzelfsprekend niemand wat mee. Met andere woorden, reden genoeg voor een slotje.

Groeten, Radar^SK

Gesloten