LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik ben prepaid klant van tmobile. Ik gebruik al jaren internet door betaling uit mijn tegoed : €0,10 per MB.
Ik heb de indruk dat dit nu niet meer mogelijk is: ik kan alleen maandbundels of dagbundels kopen. Dat is voor mij duurder, omdat ik weinig MB's nodig heb.

Weet iemand of dit klopt? Het staat iig niet duidelijk op de website en ik heb ook geen persoonlijk bericht ontvangen. Tot eind augustus of begin september heb ik nog kunnen internetten uit mijn tegoed.

Wie helpt?
Laatst gewijzigd door Radar op 24 sep 2019 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid, leesbaarheid en/of taalkundige correctheid.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door joep873 »

Je kunt als bundel ook "Internet betalen per MB" selecteren, waarschijnlijk moet je die hebben.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als ik naar de site ga zie ik inderdaad allemaal bundels staan: https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels. Om te weten of los internet nog mogelijk is, is er 1 plek waar u het beste die vraag kan neerleggen: https://thuisservice.t-mobile.nl/#contact

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door berndv »

NeoDutchio schreef:
23 sep 2019 23:09
Om te weten of los internet nog mogelijk is, is er 1 plek waar u het beste die vraag kan neerleggen: https://thuisservice.t-mobile.nl/#contact
dan kom je van een koude kermis thuis, dat nummer is van T-Mobile Thuis, de aanbieder van xDSL en glasvezeldiensten. Voor contact zou ik het hier proberen:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel

Een simpele zoekopdracht met de term "tmobile prepaid internet werkt niet" gaf mij bij de eerste hit al het antwoord:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile- ... iet-306138

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

berndv schreef:
24 sep 2019 08:25
dan kom je van een koude kermis thuis, dat nummer is van T-Mobile Thuis, de aanbieder van xDSL en glasvezeldiensten. Voor contact zou ik het hier proberen:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel
Vreemd, als ik namelijk op de contactgegevens klik onderaan de pagina van de bundels kreeg ik die link te zien.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door berndv »

Dat zag ik inderdaad ook, getuigt niet echt van duidelijkheid. Onder de 4 grote knoppen een stuk verder naar boven van Internet, Vaste TV enz staat dit regeltje:
Heb je een vraag over je mobiel of mobiele abonnement? Bekijk dan de T-Mobile Mobiel service & contact

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Stap over naar andere aanbieder.

als je naar lycamobile.nl gaat en daar na aanmelden en nummerbehoud 1x een SMS naar 2525 met SAVER stuurde heb je lagere tarieven.
Zij rekenen dan;

Vaste nr in NL 1 ct minuut.
Mobiel nr in NL 9 ct minuut
Start tarief 12 cent per keer.
SMS 9 cent

En..... Online voor 1 cent per Mb... dus veel goedkoper en werkte goed.
Ze hebben wel onbeperkte bundels maar die hoeven niet.

T mobile wil blijkbaar dat je abonnement neemt en van prepaid af.... dus loop weg!

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ja, ik stap over als blijkt dat dit echt werkelijkheid wordt. Ik vind dat dan Tmobile dan geen echte prepaid provider meer is. En dit alles zonder berichtgeving? Ook in de kranten niet?

Ik hoop dat er een andere tmobile prepaid gebruiker is, die er van op de hoogte is.

Gisteravond om 23:00 uur stond op hun website nog het tarief per MB. Zie bijlage.
En vandaag ook nog: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/prepaid onder de vraag " Wat betaal ik per MB met T-mobile Prepaid?".
Bijlagen
TmobileprepaidtariefperMBop23sept2019.pdf
(31.77 KiB) 85 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door berndv »

Mathilde D. schreef:
24 sep 2019 14:42
Ja, ik stap over als blijkt dat dit echt werkelijkheid wordt. Ik vind dat dan Tmobile dan geen echte prepaid provider meer is. En dit alles zonder berichtgeving? Ook in de kranten niet?
U kunt nog gewoon per MB internetten, maar dit dient u wel aan te zetten. Zonder actie kunt u niet internetten. Heeft u misschien ergens in de voorbije periode een internetbundel gekocht?

Prima dat u op kwamkwammer reageert, maar iets verder naar boven heb ik een link geplaatst naar een forum-topic op het t-mobile forum waar precies uitgelegd wordt wat u moet doen om gewoon te kunnen internetten per MB. Een topic uit 2017 overigens. Inclusief instructievideo hoe u het kunt instellen.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: T-Mobile prepaid: geen internet uit het tegoed?

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Toch zit het ingewikkelder in elkaar dan je denkt @berndv. Ik ben al enige jaren vaste gebruiker van prepaid internet en weet precies hoe ik de zogenaamde bundel " betalen per MB uit tegoed" aan moet zetten.
Mijn probleem was dat ik deze keuze niet aangeboden kreeg. De oorzaak kan een samenloop van omstandigheden zijn: een gisteren verlopen Combi M bundel van 1000 MB en een vandaag aflopende maar reeds geheel verbruikte bundel van 250MB voor alleen in NL.

Ik heb vanmiddag de klantenservice gebeld en zij hebben de bewuste " bundel" ( 1024 MB) weer voor mij aangezet. Dus het is opgelost. Het is dus nog wèl mogelijk om internet uit het tegoed bij prepaid te gebruiken zonder bundel.

Gesloten