LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

Laat dan de helft maar op een andere manier uitbetalen, dan kunt u daarna doen wat u wilt.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

@har06

Bij een flex abonnement heb je geen belminuten. Het maandelijkse bedrag van je abonnement is je tegoed aan geld, waar alles vanaf gaat. Bellen, sms'en en alles in het buitenland. En dat tegoed blijft onbeperkt geldig. Voorheen was het in het buitenland duur, maar als je dan van de andere maanden overhad, maakte dat niets uit.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

tijger1 schreef:@har06

Bij een flex abonnement heb je geen belminuten. Het maandelijkse bedrag van je abonnement is je tegoed aan geld, waar alles vanaf gaat. Bellen, sms'en en alles in het buitenland. En dat tegoed blijft onbeperkt geldig. Voorheen was het in het buitenland duur, maar als je dan van de andere maanden overhad, maakte dat niets uit.
Begrijp ik, maar het blijft een virtueel tegoed en het virtueel is niet te cashen.

Met overschotten is m.i een onjuist en te duur flex contract afgesloten

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

@har06

Er is zeker geen onjuist en te duur flexabonnement afgesloten. Het komt natuurlijk voor dat mensen veel minder gaan bellen en ook dat de kosten voor minuten sms-jes lager geworden zijn. Kijk alleen maar al naar de kosten van het een en ander in het buitenland. Het abonnement verlagen kan niet. Tegoed kwijt.

Ik heb mijns inziens het goedkoopste flex abonnement € 7,62 per maand en ik krijg daarvoor het dubbele aan tegoed. Gebruik er nog geen € 5,00 per maand van. Al jaren.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

tijger1 schreef:@har06

Er is zeker geen onjuist en te duur flexabonnement afgesloten. Het komt natuurlijk voor dat mensen veel minder gaan bellen en ook dat de kosten voor minuten sms-jes lager geworden zijn. Kijk alleen maar al naar de kosten van het een en ander in het buitenland. Het abonnement verlagen kan niet. Tegoed kwijt.

Ik heb mijns inziens het goedkoopste flex abonnement € 7,62 per maand en ik krijg daarvoor het dubbele aan tegoed. Gebruik er nog geen € 5,00 per maand van. Al jaren.

dus je bent ook aan het oppotten :) hoeveel €€€€€€

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ik ben dus, zoals gezegd niet aan het oppotten, het groeit vanzelf.:-) tot bijna € 200,00 excl. btw.

Ben nu dus bezig met uit laten betalen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

tijger1 schreef:Ik ben dus, zoals gezegd niet aan het oppotten, het groeit vanzelf.:-) tot bijna € 200,00 excl. btw.

Ben nu dus bezig met uit laten betalen.
succes ermee

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Ik heb een Flex en een relax abonnement. Diverse malen al in het verleden Tmobile gecontacteerd over alternatieven voor het opgespaarde tegoed. Maar ze bleven bij hun standpunt dat ik het maar op moest bellen / smsen. Dus zodoende heb ik het contract maar door laten lopen zodat ik mijn tegoed bleef behouden.

Toen ik destijds de contract afsloot werd er reclame gemaakt dat de beltegoed onbeperkt houdbaar was zolang je bij Tmobile bleef. Dat is prima, maar dan moeten ze ook niet eenzijdig de contract opzeggen ( niet wijzigen zoals zij beweren) . Van het opgespaarde beltegoed zal je dan in een keer kwijt zijn. In mijn geval gaat dit dus om 900 euro. Of ik dit binnen een maand wilt opbellen / smsen .

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

@michaelz1981

Hebt u dan bericht gehad van T-mobile?

TTLady
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2015 11:10

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door TTLady »

Ik heb al bijna 7 jaar een flex abonnement en kreeg zojuist een email dat mijn abonnement binnen 31 dagen vervalt! Ze hebben een nieuw "mooi" abonnement ter vervanging voor me voor hetzelfde tarief (speciale aanbieding voor 24 maanden - net echt!) maar mijn beltegoed van ruim 320 euro is dus foetsie!
Waardeloze service dus ga gelijk op zoek naar een andere provider!
Volgens mij werkt het n.l zo: de klant wijzigt een abonnement, niet de diegene bij je een abonnement hebt! Goede bezig, t-mobile, zo verlies je nog veel meer klanten!! (En dan heb ik het nog niet eens over het bereik wat ik hier in Zeeuws-Vlaanderen heb! 10000x waardeloos erbij!!)

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

@Tijger1,

De bericht is dat mijn huidige abonnement wordt omgezet naar een andere abonnement waarbij ik de eerste 24 maanden 7,50 betaal en daar 20 euro per maand en al mijn opgespaarde beltegoed komt dan te vervallen. De alternatief is dus slechter en ik ben dus het opgespaarde beltegoed kwijt. Terwijl destijds dus werd geadverteerd dat de beltegoed onbeperkt houdbaar waren. Nu wilt Tmobile dit eenzijdig wijzigen omdat ze deze plannen niet meer ondersteunen.

Tmobile bleef er altijd bij dat deze tegoed een bel / sms tegoed is en dat je daar verder niks mee kunt doen. Dan is onbeperkt houdbaar ook onbeperkt houdbaar en niet tot dat Tmobile besluit om het niet meer te ondersteunen. Ik vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die hier zulke abonnementen hebben lopen bij Tmobile.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ik heb zo'n abonnement, maar ik wacht het bericht dus niet af, maar laat het tegoed uitbetalen. Ik kan voor een abonnement elders wel goedkoper terecht.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Bij een flex kan je het laten uitbetalen, maar bij een relax niet. Ik heb beide abonnement. Flex ga ik inderdaad ook laten uitbetalen.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ik ken de voorwaarden van Relax niet, dus die zijn voor mij niet relevant.

CockvanLeenen
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2015 13:06

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door CockvanLeenen »

ook hier krijg ik onderstaande mail telefonische wordt er gereageerd Ja Ja u heeft gelijk Ja het zijn de voorwaarden u bent trouwe klant hopelijk bent u blij met dit aanbod NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ca 245 euro wordt er gestolen dit is je reinste diefstal

Meer informatie vind je in deze mail.
Ontvang je deze e-mail van T-Mobile niet in de juiste opmaak? Klik hier voor de online versie.
201510 T-Mobile Flex Relax

T-MOBILE LIFE IS FOR SHARING.

JOUW ABONNEMENT WORDT GEWIJZIGD

Beste meneer van Leenen,

Je bent al lange tijd klant bij ons en dat waarderen wij. Op dit moment heb je met mobiel nummer 06 xxxxxxxx een Flex 25 SIM only '09 abonnement bij ons. Hierbij heb je de volgende Voordeelbundel: Web 'n' Walk Standaard. Jouw huidige abonnement is verbonden aan systemen die wij niet volledig kunnen blijven ondersteunen. Hierdoor kunnen wij je niet de service blijven bieden die je van ons mag verwachten. Daarom gaan we het aanbod van onze abonnementen vereenvoudigen. Dit heeft gevolgen voor jouw abonnement. Over een maand zullen we jouw Flex abonnement wijzigen naar ons nieuwste abonnement: Stel Samen & Stel Bij.

Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement krijg je maandelijks:
■ Onbeperkt bellen in Nederland
■ Onbeperkt SMS'en in de hele EU
■ Tot 120 minuten bellen en gratis gebeld worden binnen de EU
■ Geen onverwachte kosten
■ Mogelijkheid om jouw bel- en internetbundel maandelijks omhoog en omlaag bij te stellen, of uit te zetten


Met het Stel Samen & Stel Bij abonnement kun je straks ook internetten op je telefoon. Je Stel Samen & Stel Bij abonnement heeft een internetbundel van 6 GB. Wil je liever een abonnement zónder internet? Dan kun je jouw internetbundel gewoon uitzetten. Dat doe je eenvoudig in My T-Mobile.

Wat betekent dit voor mij?
Met je huidige abonnement betaal je € 22,83 per maand. Voor het Stel Samen & Stel Bij abonnement ga je € 22,50 per maand betalen. Omdat we jou waarderen als klant, is het Stel Samen & Stel Bij abonnement speciaal voor jou, gedurende 24 maanden eenmalig extra scherp geprijsd. Je abonnement wordt gewijzigd. Daarom blijft het gewoon mogelijk om maandelijks op te zeggen, net zoals nu.

Met je huidige abonnement kun je bellen en SMS'en uit je beltegoed, waarvoor je een vast bedrag per maand betaalt. Zodra we jouw abonnement overzetten naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement, wordt je opgespaarde beltegoed omgezet naar onbeperkt bellen en SMS’en in Nederland.

Hoe gaat het nu in zijn werk?
Over een maand zetten we je abonnement automatisch over. Je hoeft hiervoor dus niets te doen. Je ontvangt binnenkort een SMS met de exacte datum dat je wordt overgezet. Op de dag dat je bent overgezet krijg je nog een SMS ter bevestiging.

Heb je nog vragen? We hebben alle belangrijke informatie voor je op een rij gezet. Wil je toch liever opzeggen? Als je dit binnen nu en 31 dagen doorgeeft, maken we het per direct voor je in orde. Er geldt dan geen opzegtermijn van een maand.

We hopen dat je blij bent met de voordelen van het Stel Samen & Stel Bij abonnement.


Meer informatie


Met vriendelijke groeten,
[persoonsgegevens verwijderd]
Consumentenmarkt T-Mobile
Laatst gewijzigd door Radar op 02 nov 2015 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

CockvanLeenen
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2015 13:06

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door CockvanLeenen »

uit betalen van het tegoed doen ze dus niet werd mij net telefonisch gemeld het is een wijziging je hebt twee keuzes (dit is dus geen keuze) of je gaat akkoord of je stapt kosteloos over jaja daar onze abo's al lang kosteloos kunnen worden omgezet is dit dus alweer een loze opmerking. Dus de keuze is je [ongefundeerde bewering verwijderd] en inderdaad onbeperkt is onbeperkt en wat nu gebeurd kan niet kloppen.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 nov 2015 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Femke2135
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2015 15:03

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door Femke2135 »

Ik ook, ik heb een Flex 15 SIM only '07 en heb net een e-mail ontvangen dat ze deze over 31 dagen gaan omzetten in een 'samenstel bij''. En hiermee ben ik dus mijn opgespaarde €125,- beltegoed kwijt.
Elk jaar zit ik een aantal maanden in het buitenland. In deze periode spaar ik dus mijn beltegoed en als ik weer thuis ben bel ik dit bedrag op en in mijn geval 'n ideaal abonnement dus! Helaas kan dat straks niet meer. Het aanbod van de 'samenstel bij' klinkt mooi....(voor de eerste 24 maanden dan), maar dat ze je maar 1 maand geven om je beltegoed op te bellen, dat vind ik echt niet kunnen. Ik hoop dat we met z'n allen een betere deal kunnen krijgen van T-mobile, liefst een deal waarmee we 'n warme douche kunnen uitdelen ipv 'n koude.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door Har06 »

Femke2135 schreef:Ik ook, ik heb een Flex 15 SIM only '07 en heb net een e-mail ontvangen dat ze deze over 31 dagen gaan omzetten in een 'samenstel bij''. En hiermee ben ik dus mijn opgespaarde €125,- beltegoed kwijt.
Elk jaar zit ik een aantal maanden in het buitenland. In deze periode spaar ik dus mijn beltegoed en als ik weer thuis ben bel ik dit bedrag op en in mijn geval 'n ideaal abonnement dus! Helaas kan dat straks niet meer. Het aanbod van de 'samenstel bij' klinkt mooi....(voor de eerste 24 maanden dan), maar dat ze je maar 1 maand geven om je beltegoed op te bellen, dat vind ik echt niet kunnen. Ik hoop dat we met z'n allen een betere deal kunnen krijgen van T-mobile, liefst een deal waarmee we 'n warme douche kunnen uitdelen ipv 'n koude.
Jakkes toch , T-Mobile moet onder de douche, vlg hun AV staat T Mobile in hun recht

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door sjohie »

Femke2135 schreef:Ik ook, ik heb een Flex 15 SIM only '07 en heb net een e-mail ontvangen dat ze deze over 31 dagen gaan omzetten in een 'samenstel bij''. En hiermee ben ik dus mijn opgespaarde €125,- beltegoed kwijt.
Elk jaar zit ik een aantal maanden in het buitenland. In deze periode spaar ik dus mijn beltegoed en als ik weer thuis ben bel ik dit bedrag op en in mijn geval 'n ideaal abonnement dus! Helaas kan dat straks niet meer. Het aanbod van de 'samenstel bij' klinkt mooi....(voor de eerste 24 maanden dan), maar dat ze je maar 1 maand geven om je beltegoed op te bellen, dat vind ik echt niet kunnen. Ik hoop dat we met z'n allen een betere deal kunnen krijgen van T-mobile, liefst een deal waarmee we 'n warme douche kunnen uitdelen ipv 'n koude.
Je hebt dus zéker 6 jaar (2007 t/m 2015 is 8 jaar, min max 2 jaar contract) langer dan contractueel afgesproken hiervan kunnen gebruiken, dat lijkt me toch aardig coulant? Ik bedoel, ze hadden dit ook de eerste maand na de contractperiode kunnen doen, en zelfs dan hadden ze in hun recht gestaan.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-Mobile stopt met Flex en relax abonnement. Beltegoed kwijt

Ongelezen bericht door tijger1 »

Wat heeft dat met coulant te maken? Het is gewoon een abonnement.

Gesloten