T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jose2501
Berichten: 836
Lid geworden op: 03 aug 2020 11:20

T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Jose2501 »

Door een storing eind november factureert en incasseert T-mobile maandelings teveel geld. Het is niet veel, € 13, - voor een smartphone die ik al heb afbetaald, op een bedrag van totaal € 30,--. Klantenservice heeft al 5x beloofd dit te corrigeren. Ook bevestigt in e-mail. T-mobile heeft erkend dat het hun fout is.
Het gaat me te ver de geschillencommissie hiervoor in te schakelen.

Wat voor risico loop ik als ik laatste factuur storneer?

Bob Schurkjens
Berichten: 9108
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat je wordt afgesloten?

Probeer het anders hier op te lossen:

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/t ... 3ada4d7ec1

grun
Berichten: 1809
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door grun »

Met storneren verstoort u processen die veelal automatisch verlopen. Dat moet dan weer met de hand hersteld worden en daar kan het mis gaan. Ook al omdat het abonnementsgeld gestorneerd wordt, terwijl u teveel betaalt voor een reeds afbetaalde telefoon. Mogelijk weet de ene medewerker dan weer niet wat de andere toegezegd heeft, kortom het risico bestaat dat het probleem groter wordt dan kleiner.
Hopelijk leest de T-Mobile klantenservice dit topic ook en kan ze een en ander snel corrigeren.

Seinhuis
Berichten: 632
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Dreigen met de geschillencommissie helpt soms ook. Een bedrijf moet een medewerker erheen sturen, wat een hoop geld kost.

Ik denk dat je geen andere opties hebt dan hun in te schakelen.

Jose2501
Berichten: 836
Lid geworden op: 03 aug 2020 11:20

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Jose2501 »

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht het nog af tot de volgende factuur en als het dan nog niet is opgelost schakel ik toch geschillencommissie maar in.

Bob Schurkjens
Berichten: 9108
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als je storneert, kun je niet meer naar de geschillencommissie.

Jose2501
Berichten: 836
Lid geworden op: 03 aug 2020 11:20

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Jose2501 »

Bob Schurkjens schreef:
12 mar 2021 10:56
Als je storneert, kun je niet meer naar de geschillencommissie.
Nee dat had ik ook al gelezen. Klachten kompas heb ik ook aan gedacht. Is een goeie tip @Bob. Dankje

tmobilenl
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2021 09:55

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door tmobilenl »

Hi Jose2501,

Graag kom ik persoonlijk met je in contact aangaande je bericht. Kun je mij een privébericht sturen?

Dank alvast.

Jablan
Berichten: 3482
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Jablan »

* schopje omhoog, zodat José dit ziet *

Erthanax
Berichten: 6667
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als tmobilenl een pb stuurt aan Jose2501, zou dat een manier zijn om persoonlijk in contact te komen?

Plaats reactie