LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Compleet Lite

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Robin61
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2007 15:28

Tele2 Compleet Lite

Ongelezen bericht door Robin61 »

Wat een ellende zeg. Volgens Informatie op Internet mogelijk, besteld per telefoon, zelf vorige provider opgezegd met inachtneming van opzegtermijn. Dit werd keurig afgesloten(kosten € 75,-) maar geen Tele2 Lite. Op 2 brievengeen reactie. Zelf weer bellen, krijg ik te horen dat Compleet Lite niet leverbaar is.......
Weer een brief schrijven, geen reactie. Weer bellen (vandaag) en zowaar na een uur teruggebeld!!
Puur om mij mede te delen dat men mijn verzoek tot retourneren van de gemaakte kosten € 75,- niet zal inwilligen. Dit naar aanleiding van het feit dat de telefoniste van de klantenservice had moeten zeggen dat het nog niet leverbaar was vanwege interne problemen.
Het is ronduit een SCHANDE hoe ze met klanten omgaan.
Gauw een aangetekende brief versturen naar Tele2 om de bestelling te annuleren. Ik heb inmiddels weer mijn oude provider terug. Ik zie ze er nog voor aan om mij straks te houden aan de geplaatste bestelling. Inmiddels zijn we 3 maanden verder. Het enige wat er gebeurd is dat ik € 75,- lichter ben.

TELE2..........weg er mee.

Robin

rene_is_boos
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2007 22:26

Re: Tele2 Compleet Lite

Ongelezen bericht door rene_is_boos »

ben zelf ruim een jaar geleden van kpn naar tele2lite overgestapt. eerst dezelfde problemen; geen levering van de hardware. nadat het eindelijk werd bezorgd werkte het slecht, geen telefoon en internet tegelijk en telefoongesprekken vielen altijd binnen een halfuur weg, niet berijkbaar via het nieuwe tele2 nummer en een niet bruikbare kpnlijn door de adsl-ruis. aangetekend geklaagd en uiteindelijk aagetekend in gebreke gesteld en opgezegd. geen reactie van tele2 (ze hebben een ingebouwde papierversnipperraar in hun brievenbus) overgestapt naar kpn internetplusbellen, werkte eerst redelijk/goed totdat tele2 na een half jaar spontaan mijn nummer ging porteren. nu komen al mijn telefoontjes al een halfjaar op een dood spoor in tele2 centrale terecht en niet bij de internetplusbellen centrale waardoor ik al een half jaar onberijkbaar ben. (uitgaand bellen en adsl werkt gelukkig wel).de rechtzaak loopt ondertussen maar je wil niet weten hoe lang ik al aan de telefoon heb gehangen met de smoezendiensten van kpn en tele2, bij de primafoon moeten ze ook allemaal spontaan naar de wc als ik weer eens binnenstap.... KPN...sluit je af!

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Tele2 Compleet Lite

Ongelezen bericht door Marssjo »

@Robin1961
Volgens Informatie op Internet mogelijk, besteld per telefoon, zelf vorige provider opgezegd met inachtneming van opzegtermijn.
Ik krijg het idee dat je nooit van Tele2 een schriftelijke ontvangstbevestiging en/of contract hebt ontvangen over je aanvraag.
...... en dan toch je vorige provider opgezegd??

@rene is boos
een niet bruikbare kpnlijn door de adsl-ruis
Tja, de splitter niet gebruikt of verkeerd aangesloten?
Merendeel van de problemen en storingen worden veroorzaakt door de mensen zelf. Niet goed lezen van gebruiksaanwijzingen, ondeugdelijke steker verbindingen, slechte kwaliteit bekabeling enz. Daar kan je Tele2 niet de schuld van geven.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Tele2 Compleet Lite

Ongelezen bericht door fuiduif »

Meld je oude lijn af voordat je bevestiging hebt van je nieuwe lijn en dan geef je Tele2 de schuld? :shock:

Gesloten