LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 incasseert dubbel prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mathilde D.
Berichten: 2038
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Tele2 incasseert dubbel prepaid

Ongelezen bericht door Mathilde D. » 09 dec 2009 09:26

Ik heb ontdekt dat als bij een online (via computer) opwaardering van prepaid tele2, de tele 2 dubbel incasseert in het geval er een machtiging tot automatische incasso is afgegeven voor een ander rekeningnummer (van de ouders van een minderjarig kind). Er wordt 1x afgeschreven bij kind en 1x bij ouder.
Zowel de bank (ING) als Tele2 schuiven het uitzoeken van deze fout helemaal op het bordje van de klant: die moet dmv het opsturen van afschriften van de bank aantonen dat het fout is gegaan. Ik vind dit een schandalige praktijk: tele2 moet gewoon de fout uitzoeken en alles direct herstellen.

Ik heb mijn machtiging nu per direct ingetrokken.

Wie heeft hier nog meer last van? Mijn dochter is klant geworden van Tele2 Champions waardoor het probleem nog lastiger is: Tele 2 doet niet, ook al schrijven zij geld van mijn rekening af.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Tele2 incasseert dubbel prepaid

Ongelezen bericht door fuiduif » 10 dec 2009 00:35

Heeft Tele2 niet gewoon je betalingsbewijzen nodig om het uberhaupt uit te kunnen zoeken?

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 incasseert dubbel prepaid

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 » 10 dec 2009 12:02

Geachte Mathilde D.,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten