LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2....is nie ok

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
droefenis
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:10

tele2....is nie ok

Ongelezen bericht door droefenis »

Nooit is er door ons of onze buren met wie wij een isdn delen toestemming gegeven om ons weg te halen bij kpn. Wel belden onze buren voordelig met tele2 en wij niet, maar we waren gewoon bij kpn. Dit ging al jaren goed. Tot tele2 onze buren vroeg of zij de boel helemaal over wilden zetten. Een duidelijk Nee was het antwoord, Tele2 deed JA. Met als gevolg dat wij, zonder tele2 voordeelnummers ofiets dergelijks al sinds 14 aug. niet meer met onze vaste telefoon kunnen bellen, omdat tele2 het hele zaakje gewoon van kpn heeft overgenomen. Wel raar dat dit schijnbaar zo maar kan. KPN zou dit ook best even kunnen checken, maar vinden het blijkbaar geen probleem dat klanten zomaar weggaan. Maar nu....tele2 zegt; kpn moet het regelen. Kpn zegt je moet bij je huidige provider zijn....die hebben/willen we dus niet. Snapt iemand het nog???? Wij niet, maar verliezen ons geduld zo onderdehand en dan zijn we toch best rustige types over 't algemeen. Dit tip van die bakstenen spreekt ons zeer aan.
Het frapante is dat er notabene in het forum op de site van tele2 meer klachten hierover zijn.....!!!!!
Toch vervelend als je een dokter nodig hebt of zo, of andere hulpdiensten en je kunt niet bellen. Zou tele2 dit op z'n geweten willen hebben????????

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: tele2....is nie ok

Ongelezen bericht door fuiduif »

Zo te lezen heeft Tele2 één van hun klanten benaderd. Daar is Ja of Nee op gezegd (u zegt: Nee). Dan komt er een bevestiging van Tele2 en later eentje van KPN. Uw buren vonden het blijkbaar prima (die zaten toch al bij Tele2), maar uw nummers waren er niet bekend.

Goede reden om in ieder geval geen alarmlijnen te delen (want u heeft geen mobieltje begrijp ik uit uw dokter/brandweerverhaal)

Gesloten