LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2016 10:48

Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door [email protected] » 25 mei 2016 11:00

Ik moet intensief contact hebben met iemand van tele2 voor mijn storing maar dit is niet mogelijk. (Mijn probleem is dat ik met mijn vaste telefonie niet meer kan uitbellen) Ik kom nooit terug bij dezelfde persoon. Moet dus elke keer opnieuw beginnen. Kan niet mailen, klantenservice heeft geen emailadres alleen een domme virtuele assistent. En met de terugbelfunctie krijg ik een callcenter aan de lijn die mij niet eens kan doorverbinden met de technische afdeling!!!!!!! (en die zelfs toegeeft niet van tele2 te zijn!). De 'echte' klantenservice heeft te immer een wachttijd, terwijl ik mag betalen. Laatste keer, 4e keer, 8 minuten moeten wachten. Bestaat er nog zo iets als verantwoordelijkheid, want bij tele2 roept iedereen maar wat, maar echt (ver)antwoorden ho maar!

Kan ik mijn kosten, tijd en bellen, terugvorderen?

Quark
Berichten: 806
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door Quark » 25 mei 2016 13:36

Call centrum wordt door Transcom in Groningen bemand. Mijn zoon heeft dit probleem ook geregeld, bij hem helpt het om alle stroom er even af te zetten.

Pollie-01
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jun 2016 13:39

Re: Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door Pollie-01 » 08 jun 2016 13:49

Door de voortdurende strijd om bij de goedkoopste providers te komen worden wij, als consument / eindgebruiker, met dit soort uiterst vervelende en frustrerende zaken geconfronteerd.
Een goede afweging zou moeten zijn om eens niet te kijken naar alleen de prijs maar ook naar de rest.
Ik zit zelf alweer zes jaar bij KPN met een all in one product.
Nou is KPN niet bepaald de goedkoopste provider en ook hier gaat wel eens wat verkeerd.
Maar de service en de technische back up zijn ronduit super.
Wat dat betreft een aanrader.

djfox741
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:11

Re: Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door djfox741 » 08 jun 2016 14:15

Wat bij mij erg goed hielp toen ik problemen had met het e.e.a. was om een tweet te sturen naar de Helpdesk @tele2webcare je kan wel niet veel kwijt in zo"n tweet maar ben er toch gekomen en geholpen.

Succes...

Emcede
Berichten: 264
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door Emcede » 12 jul 2016 21:59

@djfox741 Goede tip, ga ik ook proberen. Heb nooit problemen met Tele2 gehad tot mijn verhuizing onlangs. Goed, er kan wat misgaan. Overal worden fouten gemaakt dus dat is niet erg. Maar de manier waarop het 'opgelost' wordt.... En dan een klantenservice die voor de klant gewoon niet bereikbaar is (ze mailen met een no-reply mailadres). Té triest!

Gesloten