LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 laat telefoons bezorgen door ander bedrijf

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Blackyblond
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2020 10:08

TELE2 laat telefoons bezorgen door ander bedrijf

Ongelezen bericht door Blackyblond »

TELE2 laat telefoons bezorgen door ander bedrijf om vervolgens een foto te maken van je ID kaart ,en wel van de voor en achterkant, waar dus ook je BSN nr. opstaat, terwijl bij de aanvraag gevraagd wordt naar de laatste 3 cijfers van je ID kaart nr.

De bezorger die er door mij op gewezen is dat dit zo niet mag, gaf mij een dreigend antwoord van, zal ik de telefoon dan maar weer meenemen ik doe dit al 5 jaar zo zei hij, ik zei tegen hem dat dat verboden was en dat bij de aanvraag alleen naar de laatste 3 cijfers van je ID kaart nr gevraagd worden, maar ja dan had ik dus mijn telefoon niet op dat moment.

Zijn er hier mensen die zich daarvan bewust zijn dat ze dit zo niet mogen doen of mensen die dit ook meegemaakt hebben?

Bij de overheid staat duidelijk dat je nooit je BSN nr. mag afgeven aan een persoon die niet van de overheid is en je werkgever moet het wel hebben natuurlijk i.v.m. de belastingdienst en persoons registratie.

MAG TELE2 DIT ZOMAAR DOEN MENSEN VAN RADAR?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: TELE2 laat telefoons bezorgen door ander bedrijf

Ongelezen bericht door mahadma »

Als het een abo + tel betreft mag dit en is de meest veilige manier om iets duurs bezorgd te krijgen. Meerdere keren zo ervaren, ook bij tele2, en nooit problemen mee gehad. De bode meldde zich via de sms en was behoorlijk op tijd, dus gewoon okay zo.

16again
Berichten: 16081
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: TELE2 laat telefoons bezorgen door ander bedrijf

Ongelezen bericht door 16again »

mahadma schreef:
27 aug 2020 13:20