LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 levering mobieltje

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mars85
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:47

tele2 levering mobieltje

Ongelezen bericht door Mars85 »

Ik heb een maand geleden een mobieltje besteld bij tele2. Ik heb gekozen voor nummerbehoud, en mijn mobieltje zou binnen 3 weken geleverd worden. Nu, een maand later, ben ik maar eens gaan bellen en werd mij verteld dat ik mijn mobiel pas krijg op de overstapdatum van het netwerk... Dit door het nummerbehoud. Dit stond nergens vermeld, niet in de voorwaarden en het is mij ook niet verteld. Nu wil ik hem óf binnen 3 weken alsnog ontvangen, of het afzeggen. Dit omdat ik niet tot de overstapdatum kan wachten op een mobiel, want ik heb hem nodig. Maar volgens tele2 kan dat allebij niet meer.

Volgens mij klopt dit niet, want ik ben nooit van de langere levertijd op de hoogte gebracht... Denk ik nu fout, of is tele2 fout bezig? wat kan ik nog doen?

Knuffelbeer
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 jan 2005 17:09

Re: tele2 levering mobieltje

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Het is normaal dat je je telefoon pas meekrijgt als het nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Dit omdat dan de overeenkomst met Tele2 pas echt in werking treedt, je gaat pas voor Tele2 betalen als je nummer is overgenomen, en zij hebben het recht om je dan pas het toestel te leveren.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: tele2 levering mobieltje

Ongelezen bericht door fuiduif »

In de overeenkomst (die ik heb afgesloten met Tele2) staat het duidelijk in de voorwaarden: "krijgt u enkele dagen voor de datum van de portering de telefoon en simkaart apart van elkaar opgestuurd"

Caatje28
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 sep 2005 11:21

Re: tele2 levering mobieltje

Ongelezen bericht door Caatje28 »

Het toestel heb je nog niet gekregen omdat je als klant zijnde recht hebt om voor de porteringsdatum de aansluiting nog te annuleren. Dus je kan je aanvraag inderdaad ongedaan maken. Alleen is je nummer heel erg belangrijk??? Als dat zo is dan ga je bij een andere provider weer om nummerbehoud vragen en geldt hetzelfde liedje wat betekend dat je weer vast zit aan je opzegtermijn bij je huidige provider.Hier kan tele2 niks aan doen. Dat ligt aan je huidige provider die je nummer vasthoudt totdat je opzegtermijn verstreken is. Geeft tele2 jou je mobiel voortijdig dan kan jij nog steeds de aanvraag annuleren waarop tele2 zijn toestel kwijt is.Dan moeten zij achter de centen aan gaan rennen voor het toestel. Ze besparen zichzelf daarmee een hoop ellende...en waarom?? Al doende leert men oftewel de slechteriken verpesten het altijd voor de braveriken. Nog even geduld dus :-)

Gesloten