LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gerdie stikkelman
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2007 16:43

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door gerdie stikkelman »

Ook wij zijn de dupe geworden van de praktijken van Tele2.
Wij zijn al vanaf april dit jaar bezig om terug te gaan naar KPN.
Tele2 had ons eerst telefonisch benaderd om ook met de abonnementskosten over te gaan. Omdat ISDN/ADSL niet mee konden en wij een ander internet/emailadres zouden moeten krijgen hebben wij gezegd dat wij NIET over wilden gaan. Dit is toch gebeurd en wij hebben danook op 12 april j.l. een aangetekend schrijven naar Tele2 gestuurd met volledige opzegging van alle services.
Groot was onze verbazing toen we in juni dit jaar van Tele2 een brief ontvingen dat wij(als we niet zouden reageren) overgezet zouden worden ook met het abonnement. Ik heb hierover gebeld en na 1 uur en 20 minuten begrepen ze wat er aan de hand was.
Nog groter was onze verbazing dat we op 2 juli j.l. een brief van KPN kregen met de mededeling dat we op 25 juli zouden worden omgezet naar een andere aanbieder (raad eens wie dat zou zijn!!) Tele2 natuurlijk!. Ik moest op 25 juli bellen en dan zou KPN de "Boel" kunnen terugdraaien. Dat heb ik gedaan , keurig op 25 juli gebeld, bandje ingesproken enz. enz. en ik zou een importeringsformulier ontvangen.
Importeringsformulier 3 weken later nog niet ontvangen. Wat bleek op de faktuur van TELE2? Dat we met ingang van 25 juli TOCH over waren naar Tele2. Wat heeft de service van KPN dan te betekenen.
Weer maar eens een aangetekende brief sturen. Na 2 weken reaktie van KPN. Mijn vraag of ze ons als klant wel terug wilde hebben werd bevestigd met ja graag, maar nu krijg ik toch mijn twijfels.
Nu is het 29 augustus 2007. Hoera de formulieren zijn in de bus gevallen met een begeleidend schrijven van Hr. Middeldorp waarin staat dat we naar de andere aanbieder Pretium zijn gegaan. Dit is niet korrekt want we krijgen fakturen van Tele2. Weer gebeld met Mevr. Klokgieters van KPN. Reaktie: "Nou ja, als we maar op de formulieren Tele2 zouden noemen en het dosssiernummer" Ja we hebben al een dossiernummer! Het is om te huilen hoe we als consument worden behandeld. Ben benieuwd of we dit jaar nog naar KPN terug mogen of niet.
Contiuing story volgt.
Mensen, die het zelfde moeten meemaken met dit getouwtrek om klanten wens ik veel sterkte!
Gerdie van Everdingen-Stikkelman , Aalten

arenda
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2007 16:43

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door arenda »

beste mensen

nou wij hebben ook een probleem met tele 2

Wij zijn er ook de dupe van en middels 3 weken al afgesloten
Omdat hun een nieuw facturatie systeem hebben.
Kunnen ze mij betalingen niet meer vinden .
Terwijl ik alle bewijs heb en heb gefaxt 2 maal en geen reactie en niet weer aangesloten he.
Heb meerdere malen gemaild ook geen fatsoenlijk reactie op gekregen.
Heb heel vaak gebeld met mobiel omdat we niet anders kunnen.
Die rekening zal inmiddels alleen al naar tele-2 50a60 euro zijn.
Ik vindt het schandalig hoe wij als mensen door tele 2 worden gebruikt.
Wie oh wie weet hoe ik van hun af kan komen want weet geen raad meer zo ben er spuugzat van.
En als je op hun forum wat moet vertellen luisteren ze ook niet naar je?

schandalig echt dat zijn pas oplichters.

WebServiceTele2

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste allen,

Op basis van de reacties binnen het topic "Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!" heeft Tele2 getracht een toelichting te geven op haar handelswijze en geprobeerd onduidelijkheden weg te nemen en vragen te beantwoorden. Gezien de huidige reacties lijkt Tele2 hier niet geheel in geslaagd te zijn.

Tele2 zou dan ook graag in contact willen komen met alle mensen, die van mening zijn onterecht overgezet te zijn, om voor elk individueel geval een passende oplossing te vinden. Om dit mogelijk te kunnen maken, heeft Tele2 uw klantgegevens en / of adresgegevens nodig. Om te voorkomen dat u deze gegevens openbaar dient te maken op het Tros Radar forum, stelt Tele2 voor dat u deze gegevens middels een persoonlijk bericht doorgeeft op het Tele2 forum [ http://forum.tele2.nl/ ]. U kunt zich richten tot gebruiker "WebServiceTele2".

Met vriendelijke groet,
namens WebServiceTele2

Robert

prlevering
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2007 19:01

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door prlevering »

Ik heb het advies hierboven van Robert ter harte genomen en me gemeld op het forum van Tele2. Vanavond, een paar dagen nadat ik mijn probleem heb gemeld, werd ik hierover gebeld door mevr. Hartman van Tele2, die aanbood dat ze de terugportering naar KPN zou regelen. Dat klinkt hoopvol, en ik verwacht dat nu alles snel wordt geregeld. Ik raad dan ook iedereen met hetzelfde probleem aan om zich te melden op het forum van Tele2 en zich te richten tot gebruiker "WebServiceTele2".

Piet Levering

daveke
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2007 15:51

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door daveke »

Ik heb afgelopen vrijdag ook een bericht achter gelaten op het forum van Tele2. Zaterdag hebben ze me gebeld, om aan te geven dat ze het terug teleporteren in gang hebben gezet en dat ik geen abonnementskosten hoef te betalen voor de tijd die ik zonder toestemming bij hun heb gezeten.

Klinkt dus vrij redelijk, wel heb ik om een schriftelijke bevestiging gevraagd. Zodra ik die heb ben ik pas echt overtuigd. Vervolgens alleen kijken dat ik niet opnieuw een jaarcontract krijg, maar gewoon terug ga in me oude contract.

Verder blijft het vreemd dat ze na 3 maandan, nu ze de hete adem van sites als radar beginnen te voelen, een oplossing opeens wel mogelijk is.

gr,
Dave

Rinow
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2007 14:05

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door Rinow »

Het kan nog erger. Wij zijn nu al 2 keer ongevraagd overgezet van KPN naar Tele2. De eerste keer (in juni) heb ik dit per aangetekende brief gemeld en gevraagd om dit ongedaan te maken Ik heb me toen ook weer aangemeld bij KPN. Eind augustus zaten we weer (ongevraagd) bij Tele2. Kom ik hier ooit nog vanaf?? Vraag me af wat ik nog moet doen. Ik heb nu ook een bericht achter gelaten op de Tele2 site. Ben benieuwd naar hun reactie. Dit heeft ons al heel veel negatieve energie gekost en heel veel uren. Bij wie kan ik die declareren?

quinnybuzz
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2007 19:56

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door quinnybuzz »

Wat Rinow schrijft is mij ook overkomen.

Via een medewerker van Tele2 hoorde ik dat er door Tele2 een fout is gemaakt en dat op of rond 5 september mensen die eerder geslammed zijn opnieuw ongevraagd overgezet zijn van KPN naar Tele2.

Tele2 geeft aan je alleen terug te kunnen zetten als je een porteringsformulier voor KPN invult, helaas melden ze er niet bij dat KPN je alleen terugneemt indien je een nieuw contract tekent voor minimaal een jaar! KPN heeft inmiddels een eindfactuur gestuurd. Nu bellen we ongevraagd dus via Tele2 en opzeggen (van wat eigenlijk?) kan ook niet zomaar daar dan de nummers (4 stuks bij ons vanwege ISDN) vervallen!

Ook ik heb inmiddels (na meerdere vruchteloze telefoontjes met KPN en Tele2) een bericht achtergelaten bij Tele2 via "WebServiceTele2". Helaas nog geen enkele reactie ontvangen, zelfs geen ontvangstbevestiging.

Frustrerend is dat zowel KPN én Tele2 zeggen de zaak niet terug te kunnen draaien terwijl ik nergens om gevraagd, laat staan toestemming voor gegeven heb!

Wie-o-wie maakt een eind aan deze krankzinnige situate?

Wie hebben hier nog meer last van?

En kunnen we de kosten en uren irritatie declareren bij Tele2?

Looijenga
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2007 21:08

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door Looijenga »

Op 19 juni kregen wij een brief van Tele2 waarin werd aangekondigd dat ons abonnement van KPN werd overgezet naar Tele2. In de week van 26 juni 2007 zou Tele2 ons bellen om onze goedkeuring hiervoor vast te leggen. Tele2 heeft niet gebeld en onze nota komt nog steeds gewoon via KPN. Misschien heeft het ermee te maken dat wij een ISDN-lijn hebben? Ingewikkeld? Ik heb uitgerekend dat Tele2 ietsje goedkoper zou zijn, € 0,58 per maand. Daar doe je het voor! Maar.... voor subadresseringen zou Tele2 € 2,13 per maand rekenen. Subadressing betekent volgens mij het extra nummer dat wij op onze ISDN-lijn hebben. Ik zou echt nooit met zo'n sneaky prijsverhoging akkoord gaan.

Rensnet
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2007 21:12

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door Rensnet »

Dit is mijn moeder ook overkomen. ze heeft dit regelmatig gemeld via telefoon bij Tele2 maar zou ook teruggebeld worden over het hoe en waarom. Is nooit gedaan.
Ze heeft steeds weer gebeld en heeft alleen de telefoonkosten betaald. Het abonnement betaald ze nog steeds via KPN. Tele2 geeft aan dat ze dat ook verschuldigd is aan hun. Maar ze heeft nooit ergens in toegestemd.

Nu loopt het volgens mij via een incassobureau en proberen ze het abonnementsgeld ook nog van haar te ontvangen.
Volgens mij heeft ze juist gehandeld, ze heeft namelijk nooit ingestemd met het overzetten van het telefoon abonnement naar Tele2. Ze betaald nu alleen waar ze zich wel voor heeft opgegeven (gesprekskosten dus). De rest laat ze steeds terugstorten omdat er geen reactie meer komt van Tele2 alleen rekeningen.

Het gaat nu niet meer om wie er goedkoper is maar wat er gebeurt zonder dat je daar toestemming voor geeft.

Experia
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2007 21:46

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door Experia »

Sinds enige maanden int Tele2 via automatische incasso 18 euro voor een niet afgesloten abonnement. Ik heb daarover telefonisch en per mail geklaagd bij Tele2. De telefonist vertelde me dat ik een abonnement heb bij Tele2 en dat ik bij KPN om terug portering moest vragen. KPN gebeld en daar vertelde men dat ik een abonnement bij KPN heb en nooit een Tele2 abonnement gehad heb. Terug portering is derhalve niet aan de orde.
Dus ik hou nu noodgedwongen de automatische incasso in de gaten en geef telkens opdracht tot terug storten. Tele2 heeft per brief gevraagd om te bellen voor een oplossing, maar de wachttijden zijn langer dan 10 minuten en daar wacht ik niet op.
Kennelijk probeert Tele2 op deze slinkse manier geld te stelen zonder er iets voor te leveren. Ik bel en internet via KPN! Ik hoop dat Tros Radar deze melding gebruikt om het probleem op te helpen lossen. Dan kan ik weer rustig in de zon gaan zitten en hoef niet de automatische afschrijvingen van Tele2 in de gaten te houden.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door fuiduif »

Nou Experia, je hebt er ook alles aan gedaan om het op te lossen! Complimenten!

Ik heb trouwens gisteren gebeld voor een kopie van een factuur en de wachttijd was minder dan 30 seconden; geen idee waar jij heen belt.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door FerryG »

Hier komt mijn goede raad:
Betaal nooit een cent aan Tele2. Ze kunnen je niet eens verplichten te betalen, want je hoeft volgens de wet niet te betalen voor iets waar je niet om hebt gevraagd! Dus voor de rechter vangen ze bot.
Als iedereen dat zo doet, houdt Tele2 niet alleen op met deze geintjes, maar ze houden zelfs op te bestaan, want op deze manier (= zonder inkomsten) kunnen ze niet bestaan.
Laatst gewijzigd door FerryG op 16 okt 2007 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

AViss
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 okt 2007 13:08

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door AViss »

Heb zojuist op het Tele2 forum onderstaand bericht geplaatst, daarnaast per e-mail bij dhr. Vogelpoel (directeur consumentenmarkt) schriftelijk melding gedaan van de ongewenste, niet toegestane, omzetting, inclusief een aansprakelijkheidstelling van Tele2 Nederland B.V. voor alle gemaakte en te maken kosten die voortvloeien uit deze omzetting.

Vreemd hoe in Nederland blijkbaar met contracten om wordt gegaan c.q om kan worden gegaan, vreemd dat zonder toestemming van de contractant een contract toch van bedrijf A naar bedrijf B over kan gaan, vreemd dat de contractanten blijkbaar gewoon het nakijken hebben en de grootst mogelijke moeite moeten doen om alles te corrigeren (lees: tijd, kosten, ergenis en frustratie).


Geplaatst: Di Okt 09, 2007 12:57 pm

--------------------------------------------------------------------------------

Ook mij is het overkomen, zonder toestemming is mijn abonnement omgezet naar Tele2.
Kwam er achter door een credit nota voor abonnementsgeld van KPN.....

Had de laatste maanden tot 2 x toe een KPN brief ontvangen met de mededeling dat ik met een andere telefonie aanbieder een contract was aangegaan, en heb beide keren direct bij de klantenservice gemeld dat NIET zo is!

Toch omgegooid per 5 september jl, weer direct KPN gebeld, geen stap verder gekomen. In het KPN systeem is wel zichtbaar dat ik beide keren heb aangegeven dit niet te willen, dat geen ander contract is afgesloten en dat omzetting niet aan de orde is... en toch gebeurde het! Hoe omzetting, ondanks mijn contacten met de klantenservice, dan toch wordt doorgevoerd blijft een raadsel, van KPN hoor ik niets (ondanks toezeggingen teruggebeld te zullen worden).

Inmiddels wijst KPN naar Tele2, ik ben immers geen klant meer bij hen....
Was dan ook blij met het vinden van de brief van de heer Vogelpoel hier bovenaan dit Tele2 forum onderwerp want hiermede lijken de problemen vooralsnog opgelost te zullen gaan worden, inclusief de inmiddels door mij extra gemaakte kosten.

Heb Tele2 Nederland B.V. inmiddels melding gedaan van de omzetting zonder toestemming, aansprakelijk gesteld voor alle kosten en omzetting naar het oude KPN abonnement (dus GEEN nieuw jaarabonnement, geen aan-/afsluitkosten) z.s.m. te realiseren onder voorwaarden van behoud van alle (zakelijke) telefoon- en faxnummers, e-mail adressen etc.

Ik wacht af welke reactie ik zal krijgen en hoe snel alles weer terug is bij het oude.

AViss
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 okt 2007 13:08

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door AViss »

Inmiddels een week verder, van Tele2 nog niets vernomen.

Wellicht dat de Radar uitzending van 15 okt. voor wat beweging zal zorgen bij Tele2, ik hoop het van harte, zeker omdat ik in een aantal maanden zal verhuizen en ik dus een nieuw telefoonnummer zal moeten aanvragen..... iets wat Tele2 mij niet kan geven; dat kan slechts KPN!!

Heb n.a.v. de uitzending aan '[email protected]' mijn e-mail van vorige week gezonden; ik grijp inmiddels alles aan om de zaak ongedaan gemaakt te krijgen.

Ook nog maar 'ns een bericht op het forum geplaatst bij Tele2:
http://forum.tele2.nl/viewtopic.php?p=249998#249998

Ik wacht maar weer af, to be continued.


ST

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door ST »

Geachte Tele2 klant,

Op dit forum treffen we berichten aan van klanten die aangeven dat zij onterecht zijn omgezet naar een vast telefoonabonnement van Tele2. Wij bieden deze klanten hiervoor onze welgemeende excuses aan en willen hierbij benadrukken dat dit nooit onze bedoeling is geweest. Tele2 zet klanten alleen over met toestemming van de klant. Deze toestemming wordt na goedkeuring van de klant opgenomen op band.
Klanten die geen toestemming hebben gegeven om overgezet te worden naar vaste telefonie van Tele2, zullen wij zo snel mogelijk terugzetten naar hun oude KPN abonnement. Tele2 neemt uiteraard de eventuele kosten voor het terugzetten voor haar rekening. Bent u ook zonder uw goedkeuring overgezet naar vaste telefonie van Tele2? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij zorgen dat uw telefoonabonnement kosteloos wordt teruggezet naar KPN.

Met vriendelijke groet,

Günther Vogelpoel
Directeur Consumentenmarkt


Dat is dus een ander e-mailadres als er bij het voorgenoemde artikel staat? :?:

AViss
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 okt 2007 13:08

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door AViss »

ST,

Bedankt voor uw reactie.

Ja, ik heb Radar een kopie gezonden van mijn mails, leek me wel verstandig inmiddels.

De door u geciteerde officiele mededeling van dhr. Vogelpoel was vorige week reden voor mij om Tele2 Nederland aansprakelijk te stellen voor de financiele gevolgen, en tevens omzetting naar KPN te eisen (heb daarvoor het genoemde mail adres gebruikt).

Zoals u wellicht hebt gelezen, een reactie is tot op heden uitgebleven.


@maxiem; het achtergrond dossier was me al bekend, toch bedankt!

ST

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door ST »

Jammer dat ze nog niet gereageerd hebben.
Ik hoop dat ze de door u gemaakte extra kosten vergoeden, dit is eigenlijk vanzelfsprekend omdat U nergens toestemming voor heeft gegeven.

Succes!

MAXIEM

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@günther,

Het onterecht oversluiten is van meet af aan WEL de bedoeling van TELE2 geweest!!! 8)

Lees even onderstaand stukje, dan kunt u zelf tot die konklusie komen:


Bloggers:

Grote online schoonmaak is begonnen

De pr-afdeling heeft er een nieuwe zorg bij gekregen: online reputatiemanagement. Dankzij de bloggers. Een bedrijf als TELE2 is er al meer dan vertrouwd mee: scheldkannonades op populaire weblogs als Geenstijl en andere internetfora. Bij TELE2 is de pr-afdeling uitgebreid met een speciaal team dat moet reageren op negatieve berichten.
Door de groeiende macht van de bloggers is een deuk in het imago zo opgelopen. In de VS is er al een kleine industrie ontstaan rondom 'online reputatiemanagement'. Veel bedrijven willen drama's als bij slotenmaker Kryptonite voorkomen. Op een dag klaagde een consument op een website dat een slot was te openen met een ballpoint. Een filmpje daarover op 'YouTube' trok binnen enkele dagen bijna twee miljoen bezoekers. Na tien dagen ging Kryptonite door de knieën. De sloten werden ingeruild voor nieuwe. Kostenpost: $ 10 mln.
Serieus
Toch zijn er in Nederland maar weinig bedrijven die het gevaar serieus nemen, denkt Remko Brenters van zoekmachinemarketingbureau Webparking, ook inzetbaar voor reputatiebewaking. 'Nederlandse bedrijven hebben nog onvoldoende belangstelling, de markt is er nog niet klaar voor.'
Joost de Valk, die bij Onetomarket hetzelfde werk doet, constateert dat ook: 'Er is niet veel vraag, maar de vraag is wel groeiende.'
Hoog bij Google
'Bloggers linken heel veel', zegt De Valk ter verklaring van de macht van de weblogmakers. 'Daarom staan hun berichten vaak hoog in de resultatenlijst van Google. En daar blijven ze lang staan. Internet heeft een goed geheugen.'
Wat is de remedie in zulke gevallen? Er zijn kort gezegd twee oplossingen, luisterend naar de experts: ten eerste, zoals UPC doet, de blogs bijhouden en op negatieve berichten adequaat reageren. Mocht de pr-afdeling het daar zelf te druk voor hebben, dan zijn er dus partijen die dat werk met handige software kunnen uitvoeren.
Trukendoos
Ten tweede, zo stellen beiden, is het raadzaam de resultatenlijst van Google te beïnvloeden. Dit is iets wat typisch op het terrein ligt van de zoekmachinemarketing, ofwel de trukendoos openen om via Google vindbaar te zijn. Gesteld dat er een publicitair tegenoffensief nodig is, dan is het mogelijk allerlei websites op te zetten met positieve berichtgeving en die naar elkaar te laten linken. Google zal dat hopelijk herkennen en de narigheid uit de toptien verdringen. Helemaal weg krijg je de berichten niet. 'Een link laten verdwijnen uit Google kan natuurlijk niet. Het slechte nieuws begraven kan wel', zegt Brenters.
Volgende stap is dat ook individuen een online schoonmaak bestellen. In de VS kan het al, hier moet de eerste klant zich nog aandienen, zegt Brenters. 'Wie gaat daarvoor betalen?'

JAN-HEIN STROP
Copyright (c) 2007 Het Financieele Dagblad 10-8-2007.

(inclusief enige aanpassing)

Groeten, Maxiem.

hartogacl
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 okt 2007 23:47

Re: Tele2 maakt mensen ongevraagd lid en zegt KPN op!!

Ongelezen bericht door hartogacl »

Ook ik ben de dupe van TELE2.
Zij hebben mij nu voor de vierde keer overgenomen van KPN, terwijl ik tijdens de bandopname duidelijk aangaf geen klant te willen worden.
Zij noemen het een systeemfoutje en leggen het probleem bij mij.
KPN neemt me steeds terug als ik opnieuw aanvraagformulieren stuur.
Ik ben het zo zat. Vanaf half juli zit ik in de ellende en kom er gewoon niet uit. Ik heb nu ook gemaild naar bovenstaand e-mail adres van TELE2 en hoop op een spoedige reactie. Overigens stuur ik ook brieven, sta in de wacht en heb maarliefst €10,00 schadevergoeding toegezegd gekregen. Wil daarbij aanmerken dat ik daar nog niets van gezien heb. En dan bieden ze me een abonnement aan met de eerste twee maanden gratis. Alsof ik ooit nog iets met TELE2 te maken wil hebben!
Laten we hopen dat al die mensen die problemen hebben momenteel zich melden, zodat er iets gebeurt. Dit mag toch zomaar niet!
Allemaal heel veel sterkte gewenst, want volgens mij zijn we er nog niet.

Gesloten