Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Elsbeth2612
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2021 15:45

Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door Elsbeth2612 »

Wie O wie kan mij helpen! Ik heb op 4 Maart 2021 het crediet op mijn telefoontoestel afgelost een bedrag van 236,34. Alleen is dit niet verwerkt door Tele 2 en ik krijg niemand te pakken die dit op kan lossen. De klantenservice neemt telefoontjes aan maar ze kunnen niets oplossen of doorverbinden met een administratie.
Ik heb nu 2x de afschriften als bewijs meegestuurd maar ze reageren er niet op.
Wat kan ik nog doen?
Graag een reactie!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Waarom zou u verder nog iets moeten doen? Een correcte administratie bij Tele2 is niet uw probleem. Geen energie meer in steken. Komen ze met een incassobureau, dan kunt u met bewijs de situatie uitleggen en heeft u niets te vrezen.

Elsbeth2612
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2021 15:45

Re: Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door Elsbeth2612 »

Nou ik heb nl een abonnement bij Tele 2 en als ze het niet oplossen blijf ik betalen voor mijn toestel terwijl dat al is betaald daar gaat het om.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Helaas doet Tele2 niet mee aan Klachtenkompas: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/t ... 6d63cc529b

Ik zou in elk geval gewoon blijven betalen. Ook al schrijven ze teveel af. Anders gaan ze u afsluiten. Als het niet wordt opgelost, kunt u een geschil aanspannen bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten, https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door Jablan »

Tele2 Nederland is overgenomen door T-mobile. Misschien via die route?

Lapsang
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door Lapsang »

Voor Tele2 problemen is het forum altijd de beste weg, ook al werkt dit tegenwoordig ook minder goed dan voorheen.

Maar ik zou het toch proberen als ik u was.

Tele2 Forum.

A. Smit
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 feb 2016 16:24

Re: Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door A. Smit »

020-7544444 BELLEN EN WOEST UITHALEN OVER KLACHT. STERKTE. PS: CAPSLOCK VASTGELOPEN, VANDAAR LOEILETTERS.
VRGR AS

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Tele2 reageert niet: klantenservice kan niet helpen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

A. Smit schreef:
11 apr 2021 14:15
020-7544444 BELLEN EN WOEST UITHALEN OVER KLACHT. STERKTE. PS: CAPSLOCK VASTGELOPEN, VANDAAR LOEILETTERS.
VRGR AS
Ja want klantenservice medewerkers houden van klanten die woest worden, daar gaan ze harder voor werken. Sorry maar waarom denken mensen dat "woest" uithalen enig effect heeft, medewerkers doen dan vrij weinig voor je behalve ophangen of vertellen wat u wilt horen en doen uiteindelijk niets.

Gesloten