LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELEFONIE AT HOME.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pdelaghgwstr
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2007 15:41

TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door pdelaghgwstr »

VOOR DAT STORING VERHOLPEN IS!!!!!!!
Zijn per 23-04-07 over gegaan van K.P.N naar AT HOME TELEFONIE.
Het zelfde moment van overzetten van K.P.N NAAR at home storing op de lijn.
Actie onder nomen tot 28 08 07:
22 keer gebeld. 0900-0740 totaal aantal belminuten 250.
Langste wachttijd 27 minuten.
ongeveer 16 keer modem gereset.
13 keer een ander ref nr gekregen,en ook nog nieuwe onderdelen geplaatst.
6 keer gebeld door at home met nr 020-8855400.
krijg tehoren 3 andere nummers te bellen als vold 0900-4440079 ,0800-1818 ,0900-8112. deze nummers gebeld van smorgens tot in de middag op deze nummers geen gehoor constant in gesprek.
Deze storing aan de lijn bestaat uit (onze telefoon lijn ) deformatie van het gesprek ,ruis ,echo,en kraken.
2 keer is er een afspraak gemaakt dat er een monteur langs zou komen, dit werdt 2maal 4 uur voor niets wachten.
Nu morgen 30 -8-07 is er weer een afspraak gemaak voor de komst van een monteur.
Deze week voor het eerst contact gehad met een medewerker van de t.d van at home.
CONCLUSIE:
A)
ONDESKUNDIG CALL CENTER PERS.
B)
ZEER MOEILIJK OM MEDEWERKERS T.D AAN DE TELEFOON TE KRIJGEN.
C)
VRAAG ME AF OF DIRECTIE VAN AT HOME OP DE HOOGTE IS VAN HET RIJLEN EN ZEILEN VAN DE STRUTUUR BINNEN HET BEDRIJF.
KORT OM DIT IS VERKORTE WEERGAVE VAN DE AFGELOPEN 4 MAANDEN.
[email protected]


[/b]

gersonz2
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 dec 2005 00:50

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door gersonz2 »

At Home, een zeer slechte keuze van U. Waarschijnlijk zijn het de praatjes van At ome gewwest die u daar naar toe trok.
Mijn advies, keer zosnel als mogelijk terug naar KPN en laat familie en kennissen dit ook doen. We moeten laten voelen aan dit soort bedrijven waar we staan als consument. At Home heeft nooit de intentie om haar klanten maar enigzins tegemoet te komen.
Ik raad u ook aan om dit via een lidmaadschap voor te leggen bij de Consumentenbond.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door pvd »

@home levert mij tot op heden een constante goede telefoonverbinding. Ongeveer eens per half jaar kan ik een aantal uren niet bellen/internetten.

Bovendien zijn er over KPN en haar dochters Het Net en Planet ook zeer veel klachten.
pvd

pdelaghgwstr
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 aug 2007 15:41

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door pdelaghgwstr »

REACTIE OP GERSONZ 2 EN P V D .
GISTEREN JULLIE REACTIE GELEZEN OP MJIN STUK OVER AT HOME TELEFONIE.
HELAAS HEBBEN JULLIE ALLEBIJ GELIJK MET JULLIE REACTIE.
MAAR WIL BIJ DEZE MEDE DELEN DAT ATHOME OOK ZIJN DERDE AFSPRAAK OM EEN MONTEURTE STUREN NIET NAGEKOMEN IS.
[email protected]

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door fuiduif »

IK HEB OOK @HOME EN GEEN KLACHTEN, ALLEEN MIJN CAPSLOCK!

Sanjer
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2007 19:46

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door Sanjer »

je hebt toch 2 maanden vrijblijvend proberen bij @home....

Als je telefoonlijn nog niet werkt gelden die 2 maanden ook nog...

@home is onzettend goed met internet, telefonie laat helaas nog te wensen over...

dirkieB
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:09

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door dirkieB »

Ook ik heb al sinds medio augustus problemen met telefonie van athome. De klacht is ook bekend bij athome onder refnr. 2252052 Dit is een groepsstoring die bij hun al sinds juli bekend is. De klacht is dat de verbinding wegvalt en vervorming optreed. Zelf is het bij mij het meest kritisch de eerste 10 seconden van een gesprek. Ook ik word van het kastje naar de muur gestuurd en heb al vele malen athome hierover gesproken (ook telkens modem gereset ed).
Zij kunnen niet vertellen wanneer ik normaal kan bellen. Ik zou wel willen overstappen naar een andere aanbieder van telefoon, alleen bel ik nu via de coax kabel en ik betwijfel of een andere aanbieder via de coax wel kan en of dit ook beter zal zijn. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen. Ik wil graag (2 telefoonlijnen) weer normaal kunnen bellen HELP!!

ST

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door ST »

Wij hebben sinds 23-04 ook @home telefonie, geen problemen mee gehad, alleen 1 keer konden we een hele dag niet telefoneren, wel internetten. :?:

Tieskevanbalkum
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2007 13:24

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door Tieskevanbalkum »

wij hadden per 11 juni telefonie van @home en dat was 1 doffe ellende.
Na twee seconden was steevast de lijn "dood".
Na ruim twee maanden van beloftes door @home dat het wel goed zou komen wilde ik alsnog het abonnement be-eindigen.
Jammer, dat kon niet meer en ik zou aan een jaarcontract vastzitten.

Na een hele reeks mailtjes, brieven en dreigen met rechtsbijstand werd ik vandaag door een medewerker van @home gebeld en is alles naar redelijke tevredenheid opgelost.
Jammer dat ik met een berg onbruikbaar briefpapier, visitekaartjes en stickers blijf zitten maar ik ben er tenminste vanaf.

Over de call center medewerk(st)ers kan ik kort zijn, van alle die ik heb gesproken heb ik met slechts een enkeling goede ervaringen.
De meeste waren ronduit ondeskundig en soms zelfs bot en onbeschoft.

Het leuke was wel dat juist een mederwerker met de achternaam Bot heel deskundig en bovendien nog erg vriendelijk was.

ano67
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2007 21:27

Re: TELEFONIE AT HOME.

Ongelezen bericht door ano67 »

hallo
ook ik heb sinds een paar maanden telefonie van @home.
regelmatig heb ik problemen met telefonie van @home.
eerst steeds als ik belde klonk de andere persoon alsof het een computer was.

maar ik kon nog bellen.
2 weken geleden begonnen de problemen met het bellen. kon niet bellen of gebeld wodren.
na verschillende telefoontjes(lees mobiel bellen)kreeg ik een nieuwe modem thuis gestuurd.
geen papieren ofzo bij over het hoe of wat. na 2 uur was deze nog niet opgestart. weer bellen. na 2 medewerkers aan de telefoon gehad te hebben weer doorverbinden ja naar het menu?????? 5 min wachttijd. maar opgehangen. zondags maar weer gebeld zeggen ze dat je modem moet aanmelden bij hun. waarom staat dat niet in een brief bij de modem??
na aangemeld te hebben kan ik eindelijk bellen maar niet gebeld worden.
weer bellen maar gelukkig nu lokaal tarief met eigen huistelefoon.
ze schepen me af met dat er een algemene storing is. niks ervan. voor de storing heb ik er al last van.
weer wat later laat ik mijn vriend bellen.
weer een nieuw referentie nummer.technische dienst doet het in orde maken.
weer dag later nee niets in orde gemaakt.

weer dag later bellen.moedeloos wordt je er van. geloof dat ik niet langer dan 1 jaar bij hun zit met telefonie.

straks weer gebeld.er gaat iets omgezet worden in een kast hier.
weer mijn mobiel nummer doorgegeven dat ze me kunnen bellen want al eerder wilden ze me bellen op mijn huisnummer. wat dom ik kon niet bellen of gebeld worden.
het wordt opgelost binnen 3 werkdagen ja hoor het is nu vrijdag.
heb het gehad met @home hoor.
ben nu 2 weken verder en 4 ref nummers. kan nu wel bellen scheelt weer.niet gebeld worden.
hoop dat anderen meer geluk hebben.
ik had net een paar maande een abonnement bij @home toen werd het abonnementsgeld per maand met 4 euro verhoogd.was dus 4 euro korting per maand kwijt en daarbij is het bedrag van internetten ook met 2 euro verhoogd. baal giga van dit alles. groeten ano

Gesloten