LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dubbelen rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
karin immink

dubbelen rekening

Ongelezen bericht door karin immink »

Vorig jaar januari kreeg ik een dubbele rekening van tele2 en kpn. Het totaal bedrag was ruim 3000,--gld over een periode van 4 weken. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en niemand snapte er iets van en uiteindelijk moest ik onder dwang van een deurwaarder toch betalen.Wie herkent dit ook en wie weet hoe je toch je gelijk kan halen.Nu bijna een jaar na betaling krijg ik weer een rekening terwijl ik al een jaar afgesloten was.

J. van Velsen

Re: dubbelen rekening

Ongelezen bericht door J. van Velsen »

maak je klacht aanhaning bij de geschillenvommissie. Ruim 1 jaar brieven, faxen en telefoontjes gestuurd,zonder ook maar enige reactie van Tele2.
Het gaat bij mij om het feit dat ik over een zelfde periode 2 fakturen gehad heb, waarbij op de 2e faktuur ruim 80% van alle gesprekstijden waren verhoogd!!!! Zowel lokaal, interlokaal als internationaal. Alleen de 06 nr. niet. De indruk zou gewekt kunnen worden - ik druk me voorzichtig uit - dat er wat aangerommeld wordt!!
Succes er mee!! en mail me desnoods voor meer info

Peter Sijbers

Re: dubbelen rekening

Ongelezen bericht door Peter Sijbers »

ik heb een soortgelijke ervaring gehad. Ik heb al meerdere keren sterk afwijkende rekeningen ontvangen van tele2. Normaal hebben wij maar 35,- per maand. Nu ineens 155,= en 188,=. Na het sturen van email, brieven, telefoneren kreeg ik nooit een verklaring voor het eerste bedrag en na heel veel moeite wel een verklaring voor het tweede. Het blijkt dat zij over drie maanden telefoongesprekken verzameld hebben en dat daarin heel veel internetgesprekken zitten die voor 0.135 ongeveer per minuut in rekening gebracht worden. Dat wijkt enorm af van hun regionale tarief. Tevens kom ik steeds rare telefoonnummers tegen waarvan er een een faxnr. blijkt te zijn. Heb ik niet.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat je, als je constateerd dat je rekening niet klopt, je geen poot aan de grond kunt krijgen bij dit bedrijf. Wel altijd alles schriftelijk afhandelen zodat je later kunt aantonen dat je gereageerd hebt.

Ger-Jan Schulz

Re: dubbelen rekening

Ongelezen bericht door Ger-Jan Schulz »

Ook ik kreeg dubbele rekeningen, iedere keer werd mij belooft dat het probleem opgelost zou worden, ik kreeg de rekening van en kpn en tele 2, het ging wel miet om heel grote bedragen, de kpn vertelde mij dat ik bij tele 2 moest zijn en als ik tele 2 belde vertelden ze mij dat ik bij kpn moest zijn. Na een aantal maanden heb ik maar bij tele 2 opgezegd, want ik werd er hopeloos van. Ook heb ik nog eens een kastje gekocht van tele 2, en toen werden er gesprekken in rekening gebracht waarvan ik niets begreep, na informatie bij tele2 bleek dit nummer van tele 2 zelf te zijn omdat zij controleerden of het kastje nog werkte, ook dit zou worden uitgezocht, maar na drie keer terug bellen heb ik het maar opgegeven.

Gesloten