LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuke actie Postbank

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Irene

Leuke actie Postbank

Ongelezen bericht door Irene »

Wat had de Postbank een leuke actie! Opwaarderen voor 50 gulden die dan wordt omgezet in 50 euro. Enthousiast heb ik geprobeerd mijn telefoon op te waarderen. Na drie dagen lukte dat eindelijk! Echter mijn telefoon werd, door de diverse pogingen zonder een sms retour te krijgen, opgewaardeerd met 3x 50 gulden. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk zonder een retour sms?!? Na bellen met Telfort en de klantenservice van de Postbank blijkt dat beltegoed niet terug te storten is en dat terwijl er door een storing 3x 50 gulden van mijn rekening is afgeschreven!!
Is dit nog meer mensen overkomen????

levensnevel

Re: Leuke actie Postbank

Ongelezen bericht door levensnevel »

Ik kan het je nog leuker vertellen ...
Ik heb indertijd ook mee gedaan met deze opwaardeer actie. Alles ging, tot op heden, goed ....
Gisteren kreeg ik echter een SMS berichtje van de Postbank:

qte....De geldigheid van het gratis beltegoed van de Euro actie (50 gulden werd 50 Euro)is verstreken. Binnen 1 week wordt het overgebleven gratis beltegoed afgeboekt ...unqte

Ik kan mij niet herinneren dat ik ten tijde van de actie die voorwaarde ergens gelezen heb.
Via 0800 0254022 kreeg ik te horen dat dit een van de beperkende voorwaarden was. Het extra beltegoed (EUR 50 - NLG 50) had uiterlijk 31 maart 2002 opgesoupeerd moeten wezen. Volgens de lieve dame stond dit ook in de brief waarin de actie werd aangekondigd.
Mij staat daar echter niets van bij.

Wie weet hier meer van ???

Levensnevel
mergoen eze van (50lee
die voorwaarde ergens ge

Erik Wagenaar

Re: Leuke actie Postbank

Ongelezen bericht door Erik Wagenaar »

Ook ik heb megedaan aan de aktie van de postbank. In mijn brief stond wel dat het gratis beltegoed voor een bepaalde datum opgebruikt moest worden.
Wat het opwaarderen zelf betreft heb ik het al vaker meegemaakt dat je een aantal dagen moet wachten voordat er een bevestiging komt, of dat het opgewaardeerde bedrag inderdaad bijgeschreven is. Dit zou toch sneller moeten kunnen om misverstanden te voorkomen

Gesloten