Doorschakelen **21 KPN Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rebco
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 aug 2019 12:27

Doorschakelen **21 KPN Telecom

Ongelezen bericht door rebco »

Doorschakelen naar een ander telefoonnummer? Dat lukt niet met KPN Telecom. Volgens KPN Telecom zijn de USSD codes niet juist, tenminste dit wordt weergegeven op het display. Maar ik voer gewoon de juiste code in. KPN Telecom zegt dat ik de simkaart in een ander toestel moet doen. Maar dat helpt niet. De technische dienst is niet behulpzaam.

Zij komen nu met een verhaal dat de simkaart niet matcht met het toestel. Echter met nieuwe simkaart (ook KPN) werken dezelfde USSD wel.

Voor goeie service hoef je dus niet meer bij KPN Telecom te zijn.

tampie74
Berichten: 148
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom

Ongelezen bericht door tampie74 »

Als dit om doorschakelen van een mobiel nummer gaat, zoals ik dit lees. Dat gaat niet met *21* dat is voor de vaste telefoon door schakelen.

Hier kunt u lezen hoe dat met een mobiel gaat.
https://www.kpn.com/service/mobiel/inst ... akelen.htm

PeterPeters1966
Berichten: 492
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

tampie74 schreef:
03 mar 2021 18:18
Als dit om doorschakelen van een mobiel nummer gaat, zoals ik dit lees. Dat gaat niet met *21* dat is voor de vaste telefoon door schakelen.

Hier kunt u lezen hoe dat met een mobiel gaat.
https://www.kpn.com/service/mobiel/inst ... akelen.htm
Je hebt zeker niet op de site gekeken die je gelinkt hebt?

2G/3G = **21*
4G = *21*

rebco
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 aug 2019 12:27

Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom

Ongelezen bericht door rebco »

Ik heb de juiste code ingetoetst, daar waar het werkt met de andere simkaart.

**21*0123456789# bijvoorbeeld.

De technische dienst heeft één simkaart goed ingesteld. Maar de volgende simkaarten willen ze niet meer gaan uitvoeren.

Dan wordt gezegd dat je mobiele telefoon niet goed meer is.

rebco
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 aug 2019 12:27

Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom

Ongelezen bericht door rebco »

Inmiddels kreeg ik deze code: #61 en dan de bel toets. Je hoort dan een mevrouw zeggen dat het doorschakelen is geannuleerd. Inmiddels is het probleem verholpen.

De technische dienst wil nu een foto van de foutmelding.

Plaats reactie