simpel.nl ervaringen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pieter170

simpel.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door pieter170 » 08 apr 2018 20:37

hey allemaal ik zit momenteel bij
de provider ben
en zit eraan te denken om simpel te nemen

zijn er mensen hier die simpel hebben zoja wat zijn jullie ervaringen kwa dekking en klantenservice
en in het buitenland?

ze zijn namelijk wel erg goedkoop

BreejKC

Re: simpel.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door BreejKC » 08 apr 2018 22:53

Heeft u 'Simpel' al een keer als zoekactie op de diverse fora ingetypt? Onderzoek dat even? Zal best een goede provider zijn, mits er niets of nooit wat gebeurt. Maar onthoudt: kwaliteit, ook in geschilafhandeling met gewaardeerde klanten, heeft zijn prijs. Als daar de kosten van al die filmpjes en uitzendtijden bij de diverse omroepen ook nog vanaf moeten, nou dan weet ik wel waar er bezuinigd is. Dat is op een hele dure kostenpost van een onderneming.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb » 08 apr 2018 22:59

BreejKC schreef:Heeft u 'Simpel' al een keer als zoekactie op de diverse fora ingetypt? Onderzoek dat even? Zal best een goede provider zijn, mits er niets of nooit wat gebeurt. Maar onthoudt: kwaliteit, ook in geschilafhandeling met gewaardeerde klanten, heeft zijn prijs. Als daar de kosten van al die filmpjes en uitzendtijden bij de diverse omroepen ook nog vanaf moeten, nou dan weet ik wel waar er bezuinigd is. Dat is op een hele dure kostenpost van een onderneming.
Let wel je moet het aantal klachten wel in verhouding zien. Zo zullen het aantal klachten bij Ziggo en KPN hoger zijn dan bijvoorbeeld in verhouding tot Fiber. Maar je moet dan wel het aantal klachten t.o.v. het aan klanten nemen, dan komen Ziggo en KPN er helemaal niet zo beroerd vanaf. Vergeet niet dat mensen namelijk niet op een forum gaan vertellen hoe geweldig zij hun provider vinden.

henk_zwan

Ongelezen bericht door henk_zwan » 17 okt 2018 12:31

GA NIET (!) naar Simpel.nl. Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik mijn sim-only contract niet (meer) mag open breken. Tot vorig jaar kon dit wel, zodat je je telefoonnummer kon meenemen naar een nieuw abonnement.

Deze nieuwe wijze van gijzelen is natuurlijk bijzonder klantonvriendelijk. Immers, de meeste mensen, waaronder mijzelf, nemen een sim-only abonnement als overbrugging naar een abonnement met telefoon zodat je je telefoonnummer kunt meenemen. En nu kan ik het nummer niet meer meenemen omdat mijn abonnement 4 weken te vroeg ingaat. Het is schandalig zoals simpel.nl dit nu heeft aangepast.

DUS WEES GEWAARSCHUWD!!!

Qwerty_GJ

Ongelezen bericht door Qwerty_GJ » 23 mar 2019 13:47

Even een schopje in een wat ouder topic.

Kijk uit bij Simpel. Mijn ervaringen met dekking, bereikbaarheid en klantenservice zijn niet bijzonder goed te noemen, vandaar dat ik na mijn 2 jaar contractduur dan ook ben overgestapt. Dat ging ook nog niet zonder slag of stoot, het overstappen op zich wel, maar daarna begon het gezeur. Simpel was van mening dat ze voor de maand waar ik overgestapt ben nog wel een keer volledig abonnement konden innen (overgestapt per 6e, nieuwe maand ging in per 6e). Direct gestorneerd en gebeld, nee, is niet correct, ik maak het in orde. Vervolgens een herinnering en na nog veel meer bellen was het advies om de factuur te betalen zodat deze gecrediteerd zou worden. Met veel pijn en moeite is dat uiteindelijk wel opgelost. Echter, nu heeft mijn vriendin exact hetzelfde. Ik krijg dan ook het vermoeden dat Simpel de maand na afsluiting structureel nog incasseert.

Dus zeg je op bij Simpel, controleer je bankafschriften naderhand, het kan zomaar zijn dat je nog een maand extra betaalt!

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters » 24 mar 2019 10:18

Mijn kinderen hebben allemaal een Simpel abonnement. Geswitchted van Simyo omdat het wat goedkoper was. En het werkt allemaal prima. Ze merken geen verschil met andere providers.

breien

Ongelezen bericht door breien » 24 mar 2019 10:27

Mijn ervaring is simpel. Ik heb een goedkoop en goed abbonement. Ik ben ook een simpele tevreden klant.

Plaats reactie