LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon geen gehoor

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
edriniploeg
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2010 17:56

telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door edriniploeg »

Indien de gebelde telefoon abonnee niet beschikbaar is krijg je in veel gevallen de mededeling dit is de voicemail van.
In dat geval heb je dus geen aansluiting gekregenh zoals gewenst.
Toch rekent de telefoonmaatschappij in dat geval gesprekskosten voor 1 minuut.
Ik zie dit als verborgen bedrog.
Moet dit niet aan de kaak gesteld worden bij o.a Nelie Smit Kroes de commissaris
voor mediazaken.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door tampie74 »

je hebt wel degelijk verbinding, dan wel niet met de persoon, maar met de voicemail van die persoon en dat wordt gewoon in rekening gebracht.

edriniploeg
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2010 17:56

Re: telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door edriniploeg »

tampie 74 het antwoord doet wijs voor
maar is geen correct bericht de beller vraagt toch niet om voice mail

dit is kassa voor de telefoon maatschappij

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door tampie74 »

is idd kassa voor de telefoonmaatschapprij, ben ik zeker met je eens. maar ja als de persoon wie diegene belt zijn voicemail erop staat, kan de beller er weinig aan doen vrees ik.

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door trappist »

daarom blijven de providers er ook steeds op aandringen om voicemail aan te zetten!
het gaat tenslotte om de centen...
wanneer u van die kosten af wilt, moet u de gebelde persoon zover zien te krijgen dat de voicemail wordt uitgeschakeld.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door tampie74 »

of zodra je merkt dat de telefoon overgaat op voicemail, gelijk de hoorn erop leggen, en niet eerst de voicemail beluisteren. Sommige mensen hebben de voicemail wel nodig ivm met werk ofzo.

arthuro
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 jun 2010 18:22

Re: telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door arthuro »

Als ik wordt gebeld door anderen krijgen die om de zoveel tijd iets in de trant van 'deze verbinding is verbroken/niet tot stand gebracht wegens technische redenen' te horen. Kortom het bereik schiet te kort. Moeten de mensen die mij bellen hier ook voor betalen? Zelfs het doorschakelen naar mijn voicemail gebeurd in dit geval niet (Telfort). Vrij onhandig.

Gesloten