LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonaansluiting bij provider Online.nl werkt niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
F.M.Veltman
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2019 15:41

Telefoonaansluiting bij provider Online.nl werkt niet

Ongelezen bericht door F.M.Veltman »

Wij zitten al 14 dagen met een niet werkende telefoon aansluiting. Reeds 6 maal vermeld verschillende service medewerkers . Komen dan met een aanwijzing van kabeltje uit kabeltje in enzv . Dat werkt natuurlijk niet maken dan een werkorder voor afdeling telefonie . Die na 3dagen een sms stuurt u telefoon werkt weer. en dit nu al 3 maal. Maar de lijn blijft dood. Nu bezit ik wel een mobieltje maar mijn vrouw 83 jaar slecht horend kan daar niet mee omgaan. Zij is erg bang dat er met mij iets kan gebeuren ( aneurysma 4 bij passes ) hopelijk niet aan de orde. Maar mijn vrouw voelt zich behoorlijk gehandicapt en nerveus dat zij bij calamiteiten niet kan bellen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Telefoonaansluiting bij provider Online.nl werkt niet

Ongelezen bericht door sylvesterb »

F.M.Veltman schreef:
26 jul 2019 16:06
Wij zitten al 14 dagen met een niet werkende telefoon aansluiting. Reeds 6 maal vermeld verschillende service medewerkers . Komen dan met een aanwijzing van kabeltje uit kabeltje in enzv . Dat werkt natuurlijk niet maken dan een werkorder voor afdeling telefonie . Die na 3dagen een sms stuurt u telefoon werkt weer. en dit nu al 3 maal. Maar de lijn blijft dood. Nu bezit ik wel een mobieltje maar mijn vrouw 83 jaar slecht horend kan daar niet mee omgaan. Zij is erg bang dat er met mij iets kan gebeuren ( aneurysma 4 bij passes ) hopelijk niet aan de orde. Maar mijn vrouw voelt zich behoorlijk gehandicapt en nerveus dat zij bij calamiteiten niet kan bellen.
Neem aan dat u de telefoon wel op het internet modem heeft aangesloten? Vermoed van niet omdat u het over een dode lijn heeft en veelal hebben internet modems altijd een kiestoon los of het werkt of niet.

Online levert enkel internet telefonie en geen vaste analoge telefonie.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Telefoonaansluiting bij provider Online.nl werkt niet

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Heeft het eerder wel gewerkt?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Telefoonaansluiting bij provider Online.nl werkt niet

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

heeft uw el internet? mpodem? werkt die wel?

Gesloten