LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort en aanbod voor trouwe klanten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ellenbuschman
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2014 14:10

Telfort en aanbod voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door ellenbuschman »

Fijn dat Telfort mij op 8 mei 2014 een e-mail stuurt omdat ik zo'n trouwe klant ben. Telfort geeft mij een geweldig aanbod voor mijn verlenging die per 11 mei 2014 ingaat. Ik heb mijn verlenging al op 22 april 2014 aangevraagd, maar nu wil ik uiteraard het betere aanbod!! Even voor het verschil: een I-phone 4S met 300 belminuten, 100 sms en 1000mb voor €26,50 p.m. of mijn andere aanbod: 150 belminuten, 100 sms en 500mb voor €31,50 p.m.
Elke klant kiest dan toch voor het eerste aanbod? Zeker als dit in een mooie mail aangeboden wordt omdat ik zo’n trouwe klant ben?! Nou dat kan ik niet zeggen van Telfort.
Als ik nu inlog, staat er bij mijn verlenging "in behandeling" en als ik bel met Telfort krijg ik te horen dat ik geen wijzigingen meer mag doorvoeren omdat de bedenktijd voorbij is. Ik vind dit echt hele slechte service en zeker een reden om na vele jaren over te stappen! Ook is de medewerker aan de telefoon star en niet klantvriendelijk. Alles ligt aan het systeem en niets is mogelijk. Ik snap niet dat Telfort mij een e-mail stuurt op 8 mei met een aanbod dat vele malen beter is dan ik nu heb afgesloten. Ik voel me enorm belazerd als klant en ik ga het zeker op allerlei manieren communiceren dat Telfort voor mij helemaal heeft af gedaan, echt schandalig!!
Als ik geen klantvriendelijke reactie krijg en niet de mogelijkheid krijg aangeboden tot wijziging van mijn verlenging, dan is dit mijn laatste jaar bij Telfort geweest.

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Telfort en aanbod voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Nou dan is dit uw laatste jaar bij Telfort. vergeet niet om op tijd op te zeggen, anders zit u er nog langer aan vast.

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Telfort en aanbod voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Als ik vandaag een krop sla koop in de supermarkt voor 1 euro en morgen is dezelfde sla in de aanbieding voor 50 cent, dan kan ik ook niet terug gaan om mijn krop sla om te ruilen tegen de aanbieding...... Ik vrees voor je dat je gewoon al vast zit aan je 2e keuze abonnement.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Telfort en aanbod voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door encore »

Auti-Mama schreef:Als ik vandaag een krop sla koop in de supermarkt voor 1 euro en morgen is dezelfde sla in de aanbieding voor 50 cent, dan kan ik ook niet terug gaan om mijn krop sla om te ruilen tegen de aanbieding...
Dan raad ik je echt aan voortaan naar de AH te gaan: daar kan dat echt. Sterker nog, ik ben zo'n persoon die dat wèl doet. Ik kan het je nòg bonter vertellen, maar dat laat ik maar achterwege. Ik let gewoon echt op de kleintjes en het is inmiddels een sport geworden. En elke week een paar euri is aan het eind van het jaar een leuk bedrag extra in het trustfund van de kids.

Ontopic: Het kan wel degelijk 7 dagen bedenktijd gaan pas in op de ingangsdatum. Maakt verder niet uit: het is kinderlijk eenvoudig om in het Telfort-systeem het huidige genomen aanbod te wijzigen naar het nieuwe aanbod. Schrijf een Klachtenmail en licht de geschillenmCommissie in..en voila: geregeld.
DAt ze het zo niet doen heeft weer te maken met de callcenter-cultuur. Je valt net buiten de regeltjes en dus zul je iemand aan de telefoon moeten treffen hoe dat op te lossen is. Want ja, het is wel degelijk op te lossen.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Telfort en aanbod voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Wubo »

OMG

Gesloten