LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roemir
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2017 00:52

Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Roemir »

Daar ik in juli 2014 via mijn werk een andere telefoon met nieuw nummer kon krijgen bij T- Mobile, ben ik dit gaan melden bij Telfort in Tilburg. Daar werd verteld dat ik oude toestel kon opsturen naar een adres in Arnhem, en dan was het geregeld. Niet verteld werd dat ik moest vragen om schriftelijke bevestiging en die heb ik dus nooit gekregen, ook niet ter plaatse in dat Telfort filiaal.
Nu blijkt dat al die tijd in totaal €617,78 is afgeschreven van mijn rekening, en helaas ontdekte ik dat nu pas. Inmiddels is track&trace uiteraard onvindbaar, en beweerd Telfort niks te hebben ontvangen. (Terwijl daar bij hun toch echt mijn oude Samsung destijds is binnengekomen.)
Uiteraard wil ik teveel betaald geld terug en geen cent minder. Hun hebben mijn oude toestel ten slotte kwijtgemaakt .
Heb Telfort gevraagd om bel-specificatie's waarop duidelijk te zien is dat oud nummer al jaren niet meer wordt gebruikt. Duidelijk is inmiddels dat Telfort zijn fouten niet wil toegeven en zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Steeds moet ik zelf bellen met klantenservice, uiteraard op mijn kosten.....
Ben al 50 jaar van onbesproken gedrag maar zou graag op oorlogspad gaan, als ze niks voor mij willen doen. Iemand een minder emotioneel idee? Vertel!

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dus al 3 jaar wordt er geld afgeschreven zonder dat u het door heeft? En waarom zou een verkoopster u moeten vertellen dat u een getekend schrijven kunt verwachten als bevestiging van opzegging? Bij elke abonnement komt er een reaktie terug dat de opzegging een feit is met de einddatum er in. Geen nieuws, goed nieuws bestaat natuurlijk niet. U had zelf moeten reageren destijds dat er geen bevestiging gekomen is. Bij controle toen had er uitgezocht kunnen worden waar uw telefoon gebleven is. U geeft nu de schuld aan Telfort, maar kunt u die beschuldiging hard maken dat zij de telefoon hebben kwijtgemaakt? Of zou er ook iets bij de transporteur fout gegaan kunnen zijn? En een belspecifikatie heeft ook geen zin, u kunt immers een telefoon bij u dragen enkel voor noodgevallen. Als ik een huis zou huren maar niet in verblijf kan ik ook niet aanzetten met het verhaal ik woon er niet, dus betaal ik niet.

Helaas staat u nu niet sterk in uw verhaal en kunt u het betaalde bedrag als verloren beschouwen. Grote les voor de volgende keer, iets vaker dan eens in de 3 jaar uw rekeningoverzicht controleren. En uiteraard altijd een bevestiging van opzegging ontvangen. En als die niet komt, achteraan gaan.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Roemir schreef:Daar ik in juli 2014 via mijn werk een andere telefoon met nieuw nummer kon krijgen bij T- Mobile, ben ik dit gaan melden bij Telfort in Tilburg. Daar werd verteld dat ik oude toestel kon opsturen naar een adres in Arnhem, en dan was het geregeld. Niet verteld werd dat ik moest vragen om schriftelijke bevestiging en die heb ik dus nooit gekregen, ook niet ter plaatse in dat Telfort filiaal.
Maar dat spreekt toch voor zich? Hoe weet jij anders dat het afgehandeld is? Voor letterlijk alle abonnementen geldt dat je hier bevestiging van moet krijgen, of anders er achteraan moet.
Roemir schreef:Nu blijkt dat al die tijd in totaal €617,78 is afgeschreven van mijn rekening, en helaas ontdekte ik dat nu pas. Inmiddels is track&trace uiteraard onvindbaar, en beweerd Telfort niks te hebben ontvangen. (Terwijl daar bij hun toch echt mijn oude Samsung destijds is binnengekomen.)
Tja, het is niet hun schuld dat je daar nu pas achter komt. Als je je eigen financiën fatsoenlijk in de gaten had gehouden had je dit meteen kunnen melden en oplossen.
Roemir schreef:Uiteraard wil ik teveel betaald geld terug en geen cent minder. Hun hebben mijn oude toestel ten slotte kwijtgemaakt .
Jij bent als verzender verantwoordelijk voor de aankomst. Daarmee zal je dus ook moeten aantonen dat dit gebeurd is. Helaas kun je, doordat je er nu zo laat achter bent gekomen, niets bewijzen.
Roemir schreef:Heb Telfort gevraagd om bel-specificatie's waarop duidelijk te zien is dat oud nummer al jaren niet meer wordt gebruikt.
Of het nummer gebruikt wordt is in principe niet relevant. Als het abonnement gewoon doorliep en Telfort heeft geleverd hebben zij aan hun verplichting voldaan. Daar hoort dan van jou als klant een betalingsverplichting bij, of je het product nou gebruikt of niet.
Roemir schreef:Duidelijk is inmiddels dat Telfort zijn fouten niet wil toegeven en zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Tja, ik lees dat jou zelf ook het een en ander te verwijten valt. Immers zou dit probleem geen probleem zijn geweest als je zelf had opgelet.
Roemir schreef:Steeds moet ik zelf bellen met klantenservice, uiteraard op mijn kosten.....
Ben al 50 jaar van onbesproken gedrag maar zou graag op oorlogspad gaan, als ze niks voor mij willen doen. Iemand een minder emotioneel idee? Vertel!
Abonnement alsnog beëindigen en vragen om coulance. Misschien dat ze dan een deel willen terugstorten. Als je echt niet kan aantonen dat je hebt opgezegd heb je in principe geen poot om op te staan, dus ik zou me dan er ook niet te druk om gaan maken. Zie het als een leerzame ervaring.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door berndv »

dat een aansluiting wellicht niet actief gebruikt wordt, betekent niet dat telfort dan maar de stekker er uit moet trekken, dat doen ze bij prepaid wel, maar bij een abonnement niet. U kijkt schijnbaar dus in 3 jaar tijd geen enkele keer bij uw afschrijvingen, anders was u hier wellicht al eerder achter gekomen.

Het retoursturen van een telefoon is ook nog niet echt direct doorslaggevend bewijs. Voor zover ik mij kan herinneren werkte telfort in het verleden net als kpn met die fantastische lease-constructie. Vooraf geen bedrag bijbetalen, en achteraf het toestel retoursturen of de telefoon afkopen. Dat gold voor de leasecontracten, maar daarmee beeindigde niet het telefooncontract. Heb daar zelf toentertijd ook een dergelijk contract gehad voor de note4, leasecontract was 27 euro per maand en daarbij moest ik een abonnement nemen, goedkoopste wat ik er toen bij moest nemen was een sms bundel van 3 euro, dus was totaal maandelijks 30 euro kwijt. U kostte dit abonnement 18 euro per maand, gerekend over de 34 maanden die u in uw ogen teveel heeft betaald. 18 euro voor een abonnement is niet heel erg veel en lijkt heel erg op het tarief zonder toestellease.

Maar het retoursturen van het toestel zou normaliter alleen betekenen dat het leasecontract beeindigd wordt, het gewone abonnement zou daarnaast ook opgezegd moeten worden en die 2 hoeven niet gelijktijdig opgezegd te worden.

Roemir
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2017 00:52

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Roemir »

@ NeoDutchio en @julie4444
*bedankt voor jullie reactie, maar wil er even op reageren.

*Bij opzegging krijg je niet automatisch reactie of bevestiging, dat je daar om moet vragen wist ik niet. Snap dan die procedure niet, want dat leidt tot dit soort gedoe.
*En al je een huis huurt wat je niet bewoond dan weet je dat. Ik wist niet dat ik niet was uitgeschreven. Bat is wel een cruciaal verschil.
*Alleen voor noodgevallen? Ik heb toch al die tijd een nieuw toestel en ander nummer in gebruik?
*Afschrijvingen leken van ander abonnement te zijn, we hebben er vier in dit huishouden.
*verwijt mezelf inderdaad het tijdstip van ontdekken. Was te goeder trouw, naïef, noem het hoe je wil.
* overigens ontkende Telfort medewerker dat er destijds in Arnhem een terugstuur adres was, dat zit nu in Alphen a/d Rijn. In 2014 in Arnhem, om je een voorbeeld te geven van één van de leugens van die criminele organisatie. Een net bedrijf zou mij ook informeren als abonnement stilzwijgend weer verlengt zou worden, of als er iets verandert met een leasecontract.

NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Roemir schreef:@ NeoDutchio en @julie4444
*bedankt voor jullie reactie, maar wil er even op reageren.

*Bij opzegging krijg je niet automatisch reactie of bevestiging, dat je daar om moet vragen wist ik niet. Snap dan die procedure niet, want dat leidt tot dit soort gedoe.
*En al je een huis huurt wat je niet bewoond dan weet je dat. Ik wist niet dat ik niet was uitgeschreven. Bat is wel een cruciaal verschil.
*Alleen voor noodgevallen? Ik heb toch al die tijd een nieuw toestel en ander nummer in gebruik?
*Afschrijvingen leken van ander abonnement te zijn, we hebben er vier in dit huishouden.
*verwijt mezelf inderdaad het tijdstip van ontdekken. Was te goeder trouw, naïef, noem het hoe je wil.
* overigens ontkende Telfort medewerker dat er destijds in Arnhem een terugstuur adres was, dat zit nu in Alphen a/d Rijn. In 2014 in Arnhem, om je een voorbeeld te geven van één van de leugens van die criminele organisatie. Een net bedrijf zou mij ook informeren als abonnement stilzwijgend weer verlengt zou worden, of als er iets verandert met een leasecontract.
Heeft u wel eens gehoord van laster en smaad? Eerst beweerd u dat Telfort uw telefoon kwijt heeft gemaakt en nu noemt u ze een criminele organisatie. Maar de fout ligt echt bij u hoor. U heeft schijnbaar nog nooit een krant of ander abonnement opgezegd, ALTIJD komt er een brief terug met de bevestiging. Telfort kan natuurlijk ook niet aan een ongebruikt nummer zien dat de abonnementhouder een ander nummer heeft. En waarom zou iemand u moeten helpen herinneren dat u ergens een abonnement hebt lopen? U heeft zelf toch ook een kalender of agenda waar u aantekeningen maakt wanneer iets opgezegd moet worden? Maar zoals eerder ook al gezegd is, het lijkt er meer op dat u alleen uw leasecontract hebt opgezegd en niet uw abonnement.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door berndv »

Roemir schreef:*Bij opzegging krijg je niet automatisch reactie of bevestiging, dat je daar om moet vragen wist ik niet. Snap dan die procedure niet, want dat leidt tot dit soort gedoe.
normaliter zou u niet hoeven te vragen om een bevestiging en zou dit inderdaad standaard uitgestuurd moeten worden. Maar als die bevestiging niet komt, is het wel handig om aan de bel te trekken. En daar niet 3 jaar mee wachten.
Roemir schreef:*En al je een huis huurt wat je niet bewoond dan weet je dat. Ik wist niet dat ik niet was uitgeschreven. Bat is wel een cruciaal verschil.
raar voorbeeld. Wat heeft het huren van onroerend goed te maken met een mobiel abonnement? En ja, natuurlijk kunt u de huur niet opzeggen, verhuizen en huur door blijven betalen. De verhuurder heeft dan nog een sterker punt, die kan namelijk de woning uberhaupt niet verhuren, aangezien u nog de sleutels heeft.
Roemir schreef:*Alleen voor noodgevallen? Ik heb toch al die tijd een nieuw toestel en ander nummer in gebruik?
Ja. Dus? Waarom zou telfort er in de eeste plaats van op de hoogte moeten zijn dat u van uw werk een abonnement heeft gekregen bij T-Mobile, zeer waarschijnlijk zelfs met een mobiel nummer. U geeft iets verderop al aan dat u binnen uw gezin 4 abonnementen heeft bij Telfort, dus hoe en waarom zou telfort hier iets uit moeten concluderen?
Roemir schreef:*Afschrijvingen leken van ander abonnement te zijn, we hebben er vier in dit huishouden.
Ja, kan gebeuren.
Roemir schreef:* overigens ontkende Telfort medewerker dat er destijds in Arnhem een terugstuur adres was, dat zit nu in Alphen a/d Rijn. In 2014 in Arnhem, om je een voorbeeld te geven van één van de leugens van die criminele organisatie. Een net bedrijf zou mij ook informeren als abonnement stilzwijgend weer verlengt zou worden, of als er iets verandert met een leasecontract.
zozo, duidelijke taal. Criminele organisatie nog wel. Stilletjes hoop ik nog steeds dat bedrijven een keer werk gaan maken van dit soort zaken. Wat u hier doet is gewoon strafbaar, het valt namelijk onder laster/smaad. U lijkt nu een beetje op een kleuter met een driftbui. En maar stampen omdat ze hun zin niet krijgen.

Hoe vervelend het ook is, ik zie nergens in het hele verhaal wat telfort hierin te verwijten is. Of het retouradres eerst in Arnhem zat of niet boeit totaal niet meer, aangezien u toch niet kunt aantonen dat er uberhaupt iets verzonden is, daar waar u het heen heeft gestuurd, is totaal irrelevant. Dat u van mening bent dat telfort hier onrechtmatig heeft gehandeld, kan ik mij vanuit gevoel voorstellen, maar feitelijk heeft telfort hier niet verkeerd gehandeld. Zij hoeven u ook niet verplicht te berichten dat uw abonnement stilzwijgend wordt verlengd, dat staat namelijk in de gesloten overeenkomst.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Roemir schreef:@ NeoDutchio en @julie4444
*bedankt voor jullie reactie, maar wil er even op reageren.

*Bij opzegging krijg je niet automatisch reactie of bevestiging, dat je daar om moet vragen wist ik niet. Snap dan die procedure niet, want dat leidt tot dit soort gedoe.
Je krijgt normaal gesproken bij letterlijk alle opzeggingen dus wél standaard een schriftelijke bevestiging. Dat je die niet kreeg had al alarmbellen in jouw hoofd moeten aanzetten en je tot actie moeten bewegen.

Heb je soms nog nooit eerder een abonnement of verzekering opgezegd?
Roemir schreef:*Alleen voor noodgevallen? Ik heb toch al die tijd een nieuw toestel en ander nummer in gebruik?
Dat doet niet ter zake. Feit blijft dat je een abonnement afneemt en het niet boeit of jij het gebruikt. Wat wel boeit is dat zij leveren. Alles hier wijst ernaar dat Telfort gewoon geleverd heeft, dus hen valt wat dat betreft niets te verwijten.

Jouw argument van "ik heb het niet gebruikt" ontslaat je niet uit je betalingsverplichting.
Roemir schreef:*Afschrijvingen leken van ander abonnement te zijn, we hebben er vier in dit huishouden.
Kan gebeuren, maar tóch valt het gewoon onder jouw eigen verantwoordelijkheid. Of je nu 1 abonnement hebt, of 10.
Roemir schreef:*verwijt mezelf inderdaad het tijdstip van ontdekken. Was te goeder trouw, naïef, noem het hoe je wil.
Onzorgvuldig is er een prima woord voor.
Roemir schreef:* overigens ontkende Telfort medewerker dat er destijds in Arnhem een terugstuur adres was, dat zit nu in Alphen a/d Rijn. In 2014 in Arnhem, om je een voorbeeld te geven van één van de leugens van die criminele organisatie. Een net bedrijf zou mij ook informeren als abonnement stilzwijgend weer verlengt zou worden, of als er iets verandert met een leasecontract.
Wat je hier zegt is strafbaar. Je maakt je schuldig aan smaad en laster. Dat is niet OK.

Feit blijft dat Telfort niets fout heeft gedaan, en jij overduidelijk wel. Neem je verlies en hoop dat ze geen aangifte tegen je doen op basis van jouw lasterlijke uitspraken.

Misschien toch nog een tweede kans om te leren: zie ook vooral je eigen fouten in. Wat je nu doet is rondstampen als een boze puber zonder verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen handelen. Accepteer dat je gewoon geen kans maakt en probeer ervan te leren, in plaats van de schuld op een ander te schuiven en een bedrijf onterecht zwart te maken.

Roemir
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2017 00:52

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Roemir »

In reactie op reactie's;
Mijn ongenoegen is er omdat ik destijds alles heb gedaan wat Telfort mij zelf heeft verteld te doen om op te zeggen. Ik was dus klaar dacht ik, en waarom zou ik controleren waar ik vertrouwen in heb dat het goed is afgehandeld. Daar leek helemaal geen aanleiding voor te zijn. Alleen kan ik het niet aantonen, dat is te lang geleden helaas en dat is dan weer wel mijn aandeel.
De vergelijking met het huren van onroerend goed en deze kwestie komt overigens niet van mij. Maar goed, ik zal dan wel de peuter met driftbui zijn die zijn zin niet krijgt. En ja juridisch staat Telfort mij waarschijnlijk keihard uit te lachen. Verdient het beleid van NIET AUTOMATISCH BEVESTIGEN verdient zichzelf terug, en naar mijn mening dus bewust zeer bedenkelijk.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Roemir schreef:In reactie op reactie's;
Mijn ongenoegen is er omdat ik destijds alles heb gedaan wat Telfort mij zelf heeft verteld te doen om op te zeggen. Ik was dus klaar dacht ik, en waarom zou ik controleren waar ik vertrouwen in heb dat het goed is afgehandeld. Daar leek helemaal geen aanleiding voor te zijn. Alleen kan ik het niet aantonen, dat is te lang geleden helaas en dat is dan weer wel mijn aandeel.
De vergelijking met het huren van onroerend goed en deze kwestie komt overigens niet van mij. Maar goed, ik zal dan wel de peuter met driftbui zijn die zijn zin niet krijgt. En ja juridisch staat Telfort mij waarschijnlijk keihard uit te lachen. Verdient het beleid van NIET AUTOMATISCH BEVESTIGEN verdient zichzelf terug, en naar mijn mening dus bewust zeer bedenkelijk.
Je krijgt wél gewoon automatisch een bevestiging, en als je dat neit krijgt moet je er altijd om vragen. Dit is nu toch zeker al 3 of 4 keer gezegd in dit topic.

Roemir
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2017 00:52

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Roemir »

Jullie4444: Telfort zegt zelf dat je erom moet vragen, dus je bewering is onjuist. Ook al vaker medegedeeld

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Roemir schreef:Jullie4444: Telfort zegt zelf dat je erom moet vragen, dus je bewering is onjuist. Ook al vaker medegedeeld
Je maakt het onderscheid niet tussen normale gang van zaken en wat een willekeurige balie/telefoonmiep jaren geleden wel of niet heeft gezegd. Toen ik mijn abonnement opzegde kreeg ik wel gewoon een bevestiging.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik zie dat je Telfort een criminele organisatie noemt. Je weet dat het dan toch min of meer je plicht is om ze aan te geven? Heb je dat al gedaan?

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door BreejKC »

De Algemene Voorwaarden van 2014 van Telfort doorgenomen. Hoe vreemd het ook klinkt, Roemir heeft inderdaad gelijk dat je bij Telfort om een schriftelijke bevestiging moet vragen wanneer je het contract bij hen beëindigd. In de Algemene Voorwaarden verplicht Telfort zichzelf nergens om een schriftelijke bevestiging van een opzegging toe te sturen. Als je er dus bij Telfort niet om vraagt, krijg je die schriftelijke opzegbevestiging niet, overeenkomstig hun Algemene Voorwaarden. Wellicht is dit de prijs die je voor een "goedkope" provider betaald.

Maar, daarmee houdt het ook op. Er zo maar vanuit gaan dat je abonnement wel is beëindigd is toegeven aan het eigen gemak. Niet alleen het abonnement is doorgelopen, ook het "Mijn Telfort" account is actief gebleven. Had Roemir dit in die drie jaar een keer geraadpleegd, dan had hij ook daar kunnen zien dat zijn abonnement nog steeds liep. Ieder jaar wordt automatisch het abonnement een jaar verlengd, wat in dat account natuurlijk ook zichtbaar was.

In dit geval denk ik dat Roemir zijn verlies gewoon moet nemen wat weliswaar een dure les is om de volgende keer in vergelijkende situaties een stuk zorgvuldiger en minder gemakkelijk te zijn.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Roemir schreef:In reactie op reactie's;
Mijn ongenoegen is er omdat ik destijds alles heb gedaan wat Telfort mij zelf heeft verteld te doen om op te zeggen. Ik was dus klaar dacht ik, en waarom zou ik controleren waar ik vertrouwen in heb dat het goed is afgehandeld. Daar leek helemaal geen aanleiding voor te zijn. Alleen kan ik het niet aantonen, dat is te lang geleden helaas en dat is dan weer wel mijn aandeel.
De vergelijking met het huren van onroerend goed en deze kwestie komt overigens niet van mij. Maar goed, ik zal dan wel de peuter met driftbui zijn die zijn zin niet krijgt. En ja juridisch staat Telfort mij waarschijnlijk keihard uit te lachen. Verdient het beleid van NIET AUTOMATISCH BEVESTIGEN verdient zichzelf terug, en naar mijn mening dus bewust zeer bedenkelijk.
Je blijft in de veronderstelling dat Telfort bewust dit beleid voert. Telfort voert geen bewust beleid hierin, op de miljoenen omzet is die paar honderd euro van jouw niets.

Telfort heeft je toestel niet gestolen en ze zijn geen criminele organisatie. Je toestel is waarschijnlijk niet aangekomen dus Telfort heeft geen idee van jouw opzegging.

Elke maand schrijven ze een bedrag af en leveren een dienst, dat jij die niet gebruikt is totaal niet relevant. Het staat ieder vrij om geen gebruik te maken van de dienst.

Er is dus niet bedenkelijkst aan, je hebt een fout gemaakt door je afschriften niet te controleren. Ga niet Telfort kwalijk nemen dat JIJ dit niet goed hebt gecontroleerd en je zonder enige bevestiging vanuit de zijde van Telfort er vanuit bent gegaan dat alles wel in orde zou zijn.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hallo Roemir,

Wat vervelend dat je opzegging niet is verwerkt waardoor je extra kosten hebt gemaakt. Ik wil graag voor je kijken waar dit is misgegaan.
Bezoek ons forum en laat je naam, adresgegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Laat je hier even weten zodra je je gegevens hebt achtergelaten? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Roemir
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2017 00:52

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Roemir »

Beste Stephen, dat uitgerekend iemand via Telfort het niveau "dan het je maar beter moeten opletten" overstijgt verdiend mijn respect. Had Indertijd naast een baan ook nog een eigen bedrijf , maar dat wilde ik niet als excuus gebruiken, maar al die mensen die niks beters te doen hebben dan veroordelen, daar kan ik niks mee. Het is wel zo gegaan hoe ik omschreven heb, en jij bent de eerste met wat empathie. Ben benieuwd wat die mensen van zichzelf vinden als ze slachtoffer zijn van een zakkenroller, en daar pas thuis achterkomen. Vergelijking is scheef, ik weet het, maar soms " overkomt" je wel eens wat als omstandigheden ernaar zijn.
Kortom, heb net een account aangemaakt en je een privé bericht gestuurd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Roemir schreef:Beste Stephen, dat uitgerekend iemand via Telfort het niveau "dan het je maar beter moeten opletten" overstijgt verdiend mijn respect. Had Indertijd naast een baan ook nog een eigen bedrijf , maar dat wilde ik niet als excuus gebruiken, maar al die mensen die niks beters te doen hebben dan veroordelen, daar kan ik niks mee. Het is wel zo gegaan hoe ik omschreven heb, en jij bent de eerste met wat empathie. Ben benieuwd wat die mensen van zichzelf vinden als ze slachtoffer zijn van een zakkenroller, en daar pas thuis achterkomen. Vergelijking is scheef, ik weet het, maar soms " overkomt" je wel eens wat als omstandigheden ernaar zijn.
Kortom, heb net een account aangemaakt en je een privé bericht gestuurd.
Slechte vergelijking. Voor bedrijfsactiviteiten maak je toch gewoon een aparte rekening aan? En is ook juist meer reden om de zaakjes op orde te hebben i.v.m. aangiftes.

Feit blijft dat het probleem door je eigen nalatigheid is veroorzaakt. Dat vind je klaarblijkelijk vervelend om te horen en wens je niet te accepteren, maar het is gewoon een feit dat dergelijke dingen juridisch onder jouw eigen verantwoordelijkheid vallen.

Dat zou je als ondernemer moeten weten.

Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door Snoodaard »

Roemir schreef:Jesus, Julie4444, je zou maar met jou getrouwd zijn zeg............
Ik snap dat het ontzettend moeilijk is om te verkroppen dat jij zelf een uitermate domme fout heb gemaakt... Je zou verdomme blij moeten zijn dat er mensen zoals Julie444 hier vrijwillig en goedbedoeld advies proberen te geven. Om vervolgens door één of andere proleet weer voor schut gezet te worden...

angel1978
Berichten: 10935
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Telfort heeft mijn opzegging niet verwerkt in 201

Ongelezen bericht door angel1978 »

Snoodaard schreef:
Roemir schreef:Jesus, Julie4444, je zou maar met jou getrouwd zijn zeg............
Ik snap dat het ontzettend moeilijk is om te verkroppen dat jij zelf een uitermate domme fout heb gemaakt... Je zou verdomme blij moeten zijn dat er mensen zoals Julie444 hier vrijwillig en goedbedoeld advies proberen te geven. Om vervolgens door één of andere proleet weer voor schut gezet te worden...
zo iemand zet vooral zichzelf voor schut

Gesloten