LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort samen bellen 500, ineens starttarief

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
janemanes

Telfort samen bellen 500, ineens starttarief

Ongelezen bericht door janemanes »

Ik heb sinds een paar jaar het samen bellen 500 abonnemnet van telfort. Vorig jaar december is het met een jaar verlengd. Ineens was mijn rekening veel hoger dan voorheen. Maar ik belde ook wat meer, dus besteede er geen aandacht aan, en ging maar wat minder bellen. Maar het bleef hoog. Het was voorheen gemiddeld 15 euro per maand en nu zo rond de 85 euro! Ik ging de rekening maar eens bekijken en toen bleek dat ik ineens de eerste minuut voluit moest betalen. Dus, als ik een seconde bel, gaat er toch 1 minuut vanaf. Ik dacht dat dat eerst niet zo was, en ging telfort bellen. Volgens hen was dat altijd al zo geweest. Dus dat geloofde ik. Maar nu kom ik er achter dat ik tot vorig jaar 14 december gewoon per seconde werd afgerekend en vanaf de 15e december per minuut. Mogen ze dit zomaar doen? Ik heb het zelfde abonnement gehouden, gewoon verlengd, en heb daar een bevestiging van gekregen, maar er werd niet gemeld dat dit werd gewijzigd, anders was ik meteen afgehaakt.

gertvisscher

Re: Telfort samen bellen 500, ineens starttarief

Ongelezen bericht door gertvisscher »

bij het verlengen ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden ,dit afrond verhaal is nu bij alle netwerken van toepassing muv orange die werkt met een starttarief van 6 cent .dus je ontkomt er nu nooit meer aanb

Gesloten