LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kaapsepracht
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2009 15:31

Re: Telfort

Ongelezen bericht door kaapsepracht »

Telfort AUB: laat mij nou eens dat nummerbehoud doorvoeren. Ik ben er nu al twee maanden mee bezig en ik kan nog steeds niet. Zit nu al weer twee dagen achtereen op een wachtwoord te wachten om in te loggen en dat komt maar niet (weet ik inmiddels uit ervaring). En als je dan met veel pijn en moeite een wachtwoord krijgt, bv via de mail, is er weer geen validatiecode. Ik word er zo stikchagrijnig van.
Ben jarenlang tevree abonnee bij Debitel geweest, daar was ik ook gewoon gebleven als het had gekund. Kan nu alleen maar zeggen: kies in godsnaam niet voor Telfort als je van Debitel afkomt en een nieuwe provider nodig hebt....

Amen.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@kaapsepracht

Graag zoek ik dit voor u uit!

Hier moet ik u helaas wel voor doorverwijzen naar http://telfort.gebruikers.eu

Ik wil u namelijk verzoeken uw Telfort 06-nummer en e-mailadres kenbaar te maken. Ik heb liever niet dat u dit openbaar in dit topic doet.

U kunt ons op bovenstaand forum een privé bericht sturen met deze gegevens, het Tros Radar forum biedt deze mogelijk (helaas) niet.

Remco
Telfort webcare

Alouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2009 11:26

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Alouw »

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem en heb spijt dat ik eraan ben begonnen. Ze belde mij in juni of ik over wilde stappen van debitel naar Telfort, ik zou dan voor minder geld meer sms-jes kunnen versturen. Mooi, dacht ik! Op 26 juni heb ik getracht een aanvraag nummerbehoud te doen via de site mijntelfort.nl, waar bleek dat het veld waarin ik mijn simkaartnr. van debitel in moest vullen te klein was voor het nummer. Ik heb toen gebeld met klantenservice, omdat ik via de mail geen antwoord kreeg. Ik kon mijn simkaartnr. dan invullen onder Telfort (nieuwe aanbieder, ipv de oude; debitel KPN), want die had een veld met meer ruimte. Zo gezegd, zo gedaan. Op 18 juli had ik nog niks gehoord. Toch maar weer 's navraag doen bij de klantenservice via de site van Telfort. 2 dagen later krijg ik een sms van telfort dat er geen nummerbehoud aanvraag is binnengekomen, terwijl ik het precies volgens het advies van de klantenservice aangevraagd had... Op 22 juli wordt er gevraagd een printscreen te maken van alle velden die ik ingevuld heb voor de aanvraag. Op 25 juli nog een keer de aanvraag gedaan via de site van Telfort en print screens gemaakt en gestuurd naar klantenservice. Ik krijg terug dat ze geen bijlagen bij mijn mail konden vinden, terwijl ze toch echt meegestuurd waren... Nog een keer de bijlagen gestuurd toen. Ze konden hem weer niet ontvangen, terwijl ik het toch gewoon in een word document had gezet wat je gewoon kan openen.. Of ik de printscreen nu maar even wilde replyen op de mail en het dan in de mail te plakken en niet in een wordbijlage bestand.
Ik was nu wel behoorlijk geïriteerd, maar ja, ik wilde mijn nummer niet kwijt, dus maar gelijk weer gekopieerd en geplakt in de mail en wachten op (re)actie... Op 3-8 weer reactie telfort, of ik het simkaartnr. toch maar niet op telfort moest ingeven. Er was nu een nieuwe mogelijkheid toegevoegd 'debitel-telfort' en als ik deze aan zou klikken zou mijn simkaartnr. er inpassen. Ik was nu aardig kwaad aan het worden en nam me voor dat dit echt het laatste was om het te bewerkstelligen... 's avonds nog maar een keer ingevuld op de manier die aangegeven werd. Op de site werd weer aangegeven dat mijn verzoek goed aangevraagd was, maar ja, dat kreeg ik eerdere keren ook te zien in het scherm. Maar weer afwachten... Yes, op 4 augustus kreeg ik via de klantenservice een mail dat mijn aanvraag goed binnen was gekomen. Wat was ik blij, eindelijk dan toch geregeld, ook al had het veel kruim gekost.
Wat schetst mijn verbazing, op 7 augustus ontvang ik een sms'je dat mijn nummerbehoud verzoek niet goed doorgekomen is... Een mail gestuurd met de vraag hoe we dit nu op gaan lossen en dat ik het niet meer zie zitten. Op 10 augustus weer een mail van telfort dat ik rustig moet afwachten, de aanvraag is in behandeling voor goedkeuring... Excuses waren er natuurlijk niet bij. We gingen daarna op vakantie en met goede moed teruggekeerd naar huis en dacht nu zal ik dan eindelijk de goedkeuring op de mat hebben liggen thuis. Er zat niks bij de post van telfort.... Heb een boze mail gestuurd naar telfort dat ik er mijn buik van vol had na alle telefoontjes en mailwisselingen en dat ik niet van plan was om per 11 sept. (dan zou mijn abonnement via telfort gaan lopen) dubbele facturen te betalen. Op 8 sept weer reactie van telfort om contact op te nemen met de klantenservice die me zouden kunnen begeleiden bij het invullen en natuurlijk hoefde ik geen dubbele kosten te betalen. Nou, dat is dan tenminste iets. Wederom uiteraard geen excuses voor alles.
Ik maar weer klantenservice bellen (8 sept), zucht... Ze gaven aan een formulier op te sturen wat ik in kon vullen, uiteraard is dat formulier niet opgestuurd en heb ik weer diverse mails gestuurd, wanneer het formulier zou komen. Tot 20 september geen reactie gekregen. Toen weer gebeld... zucht, zucht, zucht.... Ik kreeg een link door waarmee ik het formulier zelf kon printen en dan opsturen, adres gevraagd, en opgestuurd.... Tot op heden is het nog steeds stil bij telfort en ik heb zo'n spijt van de overstap... Vandaag kreeeg ik tot overmaat van ramp een brief an debitel met de vraag of ik over wil stappen naar telfort, met daarbij een nieuwe simkaart en dat mijn nummer op 4 december overgezet wordt?! Zit nu met twee simkaarten van telfort en ik weet het niet meer....

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Alouw

Graag zoek ik voor u uit wat de stand van zaken is op dit moment. Zoals Remco eerder aangeeft, kunt u ons benaderen middels een PB op het forum van telfort.gebruikers.eu. Op die manier kunt u uw gegevens aan ons kenbaar maken.

Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan voor het ervaren ongemak.

Daphne

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door hkansjes »

wow ik ben nog maar net klant van telfort en nu meteen met de eerste rekening gaat het al mis..een rekening van 175 euro omdat de sms bundel die ik alleen per internet maar door kon geven niet door is gekomen bij 2 abonnementen wel en bij 1 niet beetje vreemd, nu zijn ze het aan het uitzoeken maar de eerste mail met we kunnen niks doen is al binnen...begin nu al te balen dat ik naar telfort ben gegaan want wat staat me nog meer te wachten....

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door hkansjes »

vandaag een 2de mail gehad waar uit blijkt dat mijn verhaal niet gesnapt word

Hartelijk dank voor uw reactie op onze e-mail.

Voor het abonnement onder telefoonnummer ...... is er inderdaad later een sms bundel toegevoegd. Deze 1000 sms bundel is echter pas per 19 oktober van start gegaan.

Nadat uw abonnement is aangesloten, kunt u de eerste 30 dagen geen bundel toevoegen. Hierdoor is uw sms bundel van 1000 smsjes pas per 19 oktober van start gegaan.

Overigens kunt u wel altijd bij een Sim Only bundel een sms bundel aansluiten. Dit betekend dat u al voor de 1000 sms bundel had kunnen kiezen, toen u bent benaderd voor een Telfort abonnement.

Wij kunnen de startdatum van uw sms bundel niet veranderen. Omdat uw sms bundel pas per 5 oktober is aangevraagd, is deze uiteindelijk per 19 oktober van start gegaan.

Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u dit in een volgende e-mail aan ons mededelen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

ja deze bundel heb ik meten na overleg medewerker opnieuw aan gevraagd maar over de eerdere zeggen ze niks meer ...
jeetje wat staat mij nog allemaal te wachten???[email protected]

had ik maar nooit op het belletje gereageerd om van debitel naar telfort te gaan..
bij debitel nooit problemen gehad en nu meteen de eerste rekening is het al mis...
en echt ik kon die sms bundel niet gelijk met het abonnement door geven ja dat heb ik echt geprobeert maar het moest via mijn telfort...

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door hkansjes »

ik ga toch zeker niet bij 3 abonnementen het bij twee juist doen en bij 1 fout doen en wachten op een rekening van 175,00?? nee meteen bij binnenkomt simkaart aan gemeld bij mijn telfort en meteen een sms bundel genomen...
help help help help

Alouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2009 11:26

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Alouw »

Beste Daphne, als je het niet erg vind heb ik het echt even helemaal gehad met jullie website.
Laatst gewijzigd door Alouw op 02 nov 2009 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Alouw

Dank u voor de informatie, maar op alleen uw naam krijg ik geen gegevens te zien. Ik verzoek u deze z.s.m. te verwijderen. Zou u uw naam kunnen vervangen met een door ons verkregen incidentnummer?

Daphne

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door hkansjes »

vandaag kreeg ik heel netjes een email van de telfort webcare Daphne ..
alles is heel netjes opgelost!!!!!!

Dit verdiend toch wel een pluim voor Telfort!!!! zo kan het dus ook ....
nu ga ik dus echt genieten van mijn telfort abonnement, jaaaa ik hoop een tevreden klant te blijven

TELFORT BEDANKT

Alouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2009 11:26

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Alouw »

Ik heb de volgende incidentnummers voor je:
090718-000220
090902- 000368
090920-000174
091102-000389

Er zou nog niks afgeschreven worden van telfort, omdat ze eerst het nummerbehoud zouden regelen. Inmiddels is er dus wel afgeschreven op 10 oktober. En daarnaast ook van debitel, echt schandalig.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Alouw

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Hiermee kan u ik voor u aan de slag. Ik bericht u verder middels uw prive e-mail.

Daphne

appel888
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2009 17:51

Re: Telfort

Ongelezen bericht door appel888 »

Ook ik moest in ergens dit voorjaar overstappen op telfort omdat debitel zou stoppen. (Ook al kan je daar nog steeds een abonnement kan afsluiten, dat begint al vreemd.) De medewerker heeft mij uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden, die in mijn ogen hoe dan ook minder voordelig zijn dan mijn oude abo (300 bel of 600 sms). SMS: ik kon kiezen uit 50 of 1000 smsjes, dat werd natuurlijk 1000 want anders is het wel heel weinig. Achteraf zie ik op de website dat 100 of 200 ook gewoon een mogelijkheid is, waarom ben ik hier niet over geïnformeerd? Ik betaal nu dus teveel want ik wil een kleinere bundel, maar om te verlagen kost natuurlijk ook geld. Belminuten: ik twijfelde tussen 200 (5.95) of 300 (7.95) minuten. Hij adviseerde mij met klem om te beginnen met 200 minuten, immers verhogen is geen probleem, verlagen kost wel geld. Ik heb nogmaals gevraagd of ik gewoon kon verhogen naar 300 voor 7.95 en zijn antwoord was een stellige ja, mits ik het niet de eerste 3 maanden zou doen. Inmiddels zijn die 3 maanden voorbij en wil ik inderdaad mijn abo verhogen. Ik heb navraag gedaan maar dit gaat mij nu 16.99 kosten voor 300 minuten want ik heb geen recht meer op de korting, die op de website overigens nog steeds wordt aangeboden maar ik ben geen nieuwe klant meer. Dat terwijl mij dit uitdrukkelijk beloofd is. Hoe krijg ik waar ik recht op heb/ wat mij toegezegd is?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@appel888

Allereerst bied ik mijn excuses aan omdat u verkeerd bent ingelicht. Graag licht ik het volgende toe.

Verhogen van de bundel:
U kunt bij ons bundels verhogen en of toevoegen na ontvangst van de betaling van de eerste factuur.

Kosten van het abonnement:
Op uw huidige Sim Only 200 abonnement ontvangt u een korting die hoger is dan 50%. Op het moment dat u de minutenbundel verhoogt, vervalt deze korting. Stel dat de korting lager dan 50% was geweest, dan werd deze wel toegekend op de standaard abonnementskosten van het Sim Only 300 abonnement.

Sinds 1 oktober 2008 biedt Telfort de volgende sms-bundels aan; 25, 100 en 1000. U kunt dat hier bekijken.

Om u beter van dienst te kunnen zijn, ontvang ik graag in een reactie uw klantnummer.

Daphne

Toestanden
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2009 12:20

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Toestanden »

Ik zie dat er op dit forum door Telfort gereageerd wordt.

laat ik ook eens een poging doen.

Mijn probleem is het volgende:

Begin augustus werd ik door KPN gebeld dat er al twee dagen een verbinding openstond tussen mijn kantoornummer en een mobiel nr. Na enig onderzoek bleek dat dit mijn eigen mobiele nummer zou zijn. Mijn mobiel was in de tussentijd al een paar keer uit geweest ( ter info)

Ik schrok hier nogal van, aangezien ik op mijn telefoon niets zag hiervan. Meteen ben ik gaan bellen met zowel KPN als Telfort. Na uren aan de lijn gehangen te hebben werd mij door beide partijen verzekerd en bevestigd dat er geen verbindingen of doorschakelingen actief waren.

Maar tot mijn grote verbazing krijg ik wel enorme facturen van Telfort. Totaal €4800 omdat ik 6000 minuten zou hebben gebeld met mijn eigen kantoor! Vervolgens ben ik in alle rust weer gaan bellen en bellen en bellen en bellen. Net zo lang totdat ik eindelijk een incasso stop kreeg en mijn klacht in behandeling zou worden genomen door de afdeling customer relations (dat laatste kunnen ze beter weglaten ). Ik wacht nu al vier weken op een telefoontje van deze afdeling. las ik nu de klantenservice bel , krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben.

Ik vind dit te gek voor woorden! Ik heb een zeer drukke baan en kan niet bellen of smsen. Vervolgens moet ik geduld hebben terwijl dit niet mijn schuld is en ik al vier weken wacht op antwoord!

Tot overmaat van ramp werd mijn gevraagd of ik mijn contract wou verlengen....

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Toestanden

Om u verder van dienst te kunnen zijn, ontvang ik graag uw klantnummer in een reactie op dit bericht.

Daphne

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Ik heb weer een probleempje.. :oops: hoop dat Daphne me weer kan helpen..
Ik heb al 2 brieven opgestuurd naar Telfort,wil mijn abn.opzeggen tot heden geen reactie..?? :(

Paquito
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 dec 2009 16:03

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Paquito »

Vanwege problemen met Ben wil ik naar Telfort. Dus vorige week een abonnement besteld. Krijg ik vanavond ineens een mail:

Uw bestelling uit de Internetshop van Telfort is geannuleerd.

Graag willen wij u enkele vragen stellen over de reden van de annulering. Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 2 minuten. Ga hiervoor naar:
https://www.telfort.nl/enquetes/annuleringsenquete

. Maar ik heb helemaal niets geannuleerd :mrgreen:
En die annuleringsenquete geeft ook nog eens een foutmelding: Er is een fout opgetreden in het systeem. Probeert u het a.u.b. later nogmaals.

Duidelijk. Dat wordt geen Telfort dus.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Panquito

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. Kunt u mij in een privé-bericht uw bestelnummer/ordernummer doen toekomen?

Remco

Paquito
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 dec 2009 16:03

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Paquito »

Ik zal het ordernr even sturen. Maar ik heb al besloten niet meer voor Telfort te kiezen.

Gesloten