LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: te hoge prepaid rekeningen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Annita38
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mei 2007 01:49

Telfort: te hoge prepaid rekeningen?

Ongelezen bericht door Annita38 »

Ik heb gemerkt dat ik heel veel kosten kwijt was bij de Telfort prepaid. Na slechts 1 of 2 gesprekjes (daltarief) van ongeveer een minuut, is er ineens 4 euro minder beltegoed. Ik heb dit al meermalen gemerkt (toestel is nu ontvreemd inclusief hoog beltegoed).
Ik heb Telfort gevraagd of ik inzage kan krijgen in de door mij gevoerde gesprekken, maar er wordt per mail geantwoord dat dit niet kan. Ik kan dus niet controleren waar mijn geld blijft.
Zijn er nog meer mensen die dit herkennen? Het gesprek in daltarief naar vast zou slechts 10 eurocent (3 halen, 2 betalen) per minuut moeten kosten!
Ook merk ik dat het beltegoed (43 euro) op de inmiddels door hen geblokkeerde kaart NIET teruggestort wordt op mijn rekening. Voorheen maakte AH mobiel gebruik van het netwerk van Telfort (nu is het KPN) en in hun voorwaarden staat dat je het bij diefstal wel krijgt teruggestort!
Aanvankelijk antwoordde Telfort mij dan ook dat het bedrag zou worden teruggestort, omdat zij dachten dat ik AH mobiel klant was, maar toen zij merkten dat dit niet zo was, verwezen ze naar hun eigen voorwaarden waarin dit was uitgesloten.
Het maakt dus uit of je klant was via AH of rechtstreeks, waarbij de AH voorwaarden gunstiger waren. Dat vind ik een beetje vreemd, het gaat toch om hetzelfde bedrijf?

Ik denk erover om ze dat geld dan ook maar te laten houden, want ik heb geen zin om weer 10 euro extra aan een Telfort simkaart uit te geven, waaruit het beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Ik heb geen verhalen kunnen vinden die op het mijne lijken, wellicht herkent toch iemand iets!

Gesloten